XXL Nutrition

creatine

Bezoekers in dit topic

beerke

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
19
Waardering
0
Kheb mij dan toch ne keer wat creatine poeder aangekocht.
In de winkel zeiden ze me om 30 dagen 1 theelepel per dag te nemen in wat vruchtesap, dan weer 30 dagen niks en dan weer 30 dagen creatine en zo verder...

Ook werd mij verteld dit telkens 15 minuten voor de training in te nemen.

Maar hier op het forum nemen veel mensen dit na de training.

wat is nu het beste voor of na de training creatine nemen ?

bedankt
 
Ik neem mijn creatine altijd net na mijn training...
Oplaadfase van 4 dagen, 15 gram over de dag verdeelt. Daarna 5 gram per dag op een vaste tijd stip en na mijn training gebruik ik 5 gram extra.
Ik heb in mijn kast 3 potjes met creatine staan en op alle drie staat weer wat anders.

Steve
 
Een echte oplaadfase hoeft niet, maar kan wel. Maar dan moet je het niet overdrijven.
Ik neem alleen op trainingsdagen en dan 2x. Een keer ervoor(ong 30 min) omdat ik dan meestal ook nog wat simpele suikers neem. Na de training is eigenlijk het beste, dus dat doe ik ook. Daarnaast is 's morgens op de nuchtere maag een goed moment.
Iedere dag een klein theelepeltje is genoeg volgens mij, maar ik doe er dus 2 op trainingsdagen omdat dat voor mij makkelijker is.
 
ok bedankt voor de antwoorden

kga de eerste maand 1 theelepeltje na de training nemen en op niet trainingsdagen eentje s'morgens
 
als je voor het eerst begint met creatine heb je in het begin iets meer nodig om in je lichaam een bepaalde basis aan te leggen..begin met twee x per dag, 1 x in de ochtend en 1 x na de training...
 
Back
Naar boven