AndroidHealthClinic

creatine

Bezoekers in dit topic

DennisDeMenace

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
25
Waardering
0
Yo ik ben 16 en ik train nu al bijna 9 maand en ik vraag mij af of ik nu al iets mag pakken van creatine:p zou ik er al mee beginnen of het beste nog wat wachten .
 
DennisDeMenace zei:
Yo ik ben 16 en ik train nu al bijna 9 maand en ik vraag mij af of ik nu al iets mag pakken van creatine:p zou ik er al mee beginnen of het beste nog wat wachten .

waarom zou je het doen ?
 
waarom zou je het niet doen ?

even wachten...staat op creatine niet een waarschuwing van 'niet onder de 18 jaar'

neem whey :D
 
het ziet er ale maal zo goed uit meer kracht meer spiermassa. ik ben nu al 8 maand bezig met aminozuren zo als vandetta en relentless. ik ben nu al 18 kilo bij ge kommen op die maanden dat ik trainde.dus ik zou graag een stap je hoger gaan maar ik weet niet echt of het wel verstandig is.
???
 
admiraal zei:
waarom zou je het niet doen ?

even wachten...staat op creatine niet een waarschuwing van 'niet onder de 18 jaar'

neem whey :D

Mijn opmerking/vraag ging meer in de richting van de topicstarter zijn leeftijd . Ik zie niet goed in waarom iemand van 16 eender welk supplement nodig heeft .
 
ken je ook een foto posten van jezelf ofzo? 18 kilo is niet niks
 
Ga gewoon lekker trainen en hou je zakgeld in je portemonnee. Want het is duur spul.
 
DennisDeMenace zei:
het ziet er ale maal zo goed uit meer kracht meer spiermassa. ik ben nu al 8 maand bezig met aminozuren zo als vandetta en relentless. ik ben nu al 18 kilo bij ge kommen op die maanden dat ik trainde.dus ik zou graag een stap je hoger gaan maar ik weet niet echt of het wel verstandig is.
???

Op jou leeftijd is goed gezond eten en een combinatie van sporten ideaal en heb je voldoende herstel normaal gezien zonder dat je enig supplement nodig hebt .

Aangezien je nog in je groei zit zou ik me ook wel richten op verschillende soorten sport en niet enkel op krachttraining .
 
klopt 2 stuks groenten 2 stuks fruit enzo, weetje wel. Goed gezond eten en calcium voor sterke botjes + multis + whey + vit c + ..... :D

goed is een slecht grapje, maar ik meen het wel hoor. Gewoon van alles iets minder nemen werkt ook....kan net

nou over die 18 kilo (!) Echt waar? 18?
 
admiraal zei:
klopt 2 stuks groenten 2 stuks fruit enzo, weetje wel. Goed gezond eten en calcium voor sterke botjes + multis + whey + vit c + ..... :D

goed is een slecht grapje, maar ik meen het wel hoor. Gewoon van alles iets minder nemen werkt ook....kan net

nou over die 18 kilo (!) Echt waar? 18?

iets meer zeker
 
ik ben nu bezig met die wey van revolutions en nen gainer mammoth en dan nog glutamine van twinlab en growfactor in combinatie met esterstack de oude versie .
 
DennisDeMenace zei:
ik ben nu bezig met die wey van revolutions en nen gainer mammoth en dan nog glutamine van twinlab en growfactor in combinatie met esterstack de oude versie .

Kan allemaal geen kwaad maar is volgens mij ook allemaal niet nodig .
Gewoon veel en gezond eten , maarja als jij de supplementen industrie wil spijzen ook goed .:D
 
ja ik woog 59 kilo en ik weeg nu op 9 maand tijd 77 kilo ik heb wel een klein buikje maar voor de rest ziet er alles goed uit
 
mijn moeder zecht het is beter dat jij je geld uit geeft aan die producten dan aan drugs een sigareten ;) daar had ze nu wel gelijk in ik ben blij dat ik met supplementen bezig ben ik voel der mij goed bij . ik raad eens aan voor op www.healthfactor.be te gaan kijken daar ga ik achter mijn supplementen.
 
DennisDeMenace zei:
mijn moeder zecht het is beter dat jij je geld uit geeft aan die producten dan aan drugs een sigareten ;) daar had ze nu wel gelijk in ik ben blij dat ik met supplementen bezig ben ik voel der mij goed bij . ik raad eens aan voor op www.healthfactor.be te gaan kijken daar ga ik achter mijn supplementen.

Vraag aan moeder gelijk ook een spellingscheck ;)
 
18 kg erbij in 8 maanden?!! :eek: Zijn dat spieren of patatten? ;)
 
DennisDeMenace zei:
mijn moeder zecht het is beter dat jij je geld uit geeft aan die producten dan aan drugs een sigareten ;) daar had ze nu wel gelijk in ik ben blij dat ik met supplementen bezig ben ik voel der mij goed bij . ik raad eens aan voor op www.healthfactor.be te gaan kijken daar ga ik achter mijn supplementen.


eerst purepower met z'n -dt fouten en nu jij :rolleyes:
 
Mattgyver zei:
18 kg erbij in 8 maanden?!! :eek: Zijn dat spieren of patatten? ;)


hij heeft een buikje :o

zo gain ik ook 6-7kg/maand , maar heb daar niet bepaald veel zin in :rolleyes:.
 
DennisDeMenace zei:
ik ben nu bezig met die wey van revolutions en nen gainer mammoth en dan nog glutamine van twinlab en growfactor in combinatie met esterstack de oude versie .


uw "gewone" voeding ni vergeten é :p
 
Mattgyver zei:
18 kg erbij in 8 maanden?!! :eek: Zijn dat spieren of patatten? ;)

In het begin gainde ik 12 kg in 4 maanden, heb nu 17 kg bij 8 maanden gegained, dus het is mogelijk. Natuurlijk niet alleen spiermassa. En je kan best een goedkoop potje creatine halen als je 77kg weegt.
 
Back
Naar boven