Fitness Seller

Creatine.

Bezoekers in dit topic

Murk

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
29
Ik train nu 2 jaar, en heb nog nooit supplementen gebruikt..
Ik zit nu op een plateau, na verandering van schema wil het nog niet egt lukken, dus wil het eens met creatine proberen.
Ik ben hier volledig onbekend mee dus wat voor soort kan ik als best gebruiken, welke hoeveelheden, en wanneer en hoevaak op een dag?
BVD!

alweer murk:)

nou...er zijn verschillende methodes. Je kunt de eerste week laden. Dan doe je per dag 15/20 gram. En daarna 3 gram per dag.
Maar uit studies blijt dat, dat hetzelfde effect heeft als 5/6 gram per dag, en het scheelt je heel wat geld.

Kijk is bij www.perfectbody.nl

perfect creatine, 250 gram is 15 euro. Kun je kijken of je het wat vind. Anders zo zonde om zoveel te kopen en niet gebruiken.
Heb ik gedaan, en heb het dus weggeven aan me broer.

Nadeel: de kracht met crea verlies je langzaam, nadat je niet meer gebruikt.
Je gaat er voller uitzien en kan in de 1e week 5 kilo zwaarder worden, maar is meerendeels vocht.

Voordeel: Je kracht wordt vergroot, de vergroting valt best mee.
Maar je merkt het wel. Vooral dat je de laatste rep eruit kunt persen, die je normaal niet kunt:)

Edit: te snel gelezen! 's Ochend innemen, 3 gram en na training 3 gram.

Laatst bewerkt:
Originally posted by Murk
Ik Ik zit nu op een plateau, na verandering van schema wil het nog niet egt lukken
BVD!

Vaak is het psychisch, me trainingsmaat had het ook.

Tip: maak foto's, meet omtrek etc. En dan na 2/3 maanden weer meten. Dus niet na 1 maand stieken kijken:D, maar echt 2/3 maanden kijken. Je zult versteld staan.

De creatine van Dymatize en Ast zijn goed. Zelf heb ik die van Met-Rx besteld

Van HMB kan ik zeggen dat deze echt werkt(twinlab).

Een trainingspartner heeft de test ondergaan en > gained 3kg in 5 weken(80%spier).

Men claimt dat 'het de cortisol remt'. Tja, als dit zo is dan gain je supersnel spieren. Een tegenprestatie voor jezelf kan ook zijjn > train max 45min.

Persoonlijk geloof ik wel in HMB. Ik ga binnenkort zelf de test doen.

Ik post de tests wel.

Greets

Ja, als je HMB neemt, neem het dan met creatine. Dat geeft een dubbel effect.

Ik heb het zelf ook een keer gehad (1potje). Het heeft me wel goed bevallen. Alleen ik krijg een raar gevoel in mijn hoofd.
Zelfs beetje onrustig werd ik ervan ofzo. Ik kan het niet beschrijven.

Dus ben ik maar van afgestapt. Ik reageer trouwens sterk op medicijnen enzo, laat staan alcohol. Na 4 a 5 biertjes lig ik al plat op mijn dak.

creamon is dat goeie creatine??

Terug
Naar boven