XXL Nutrition

Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ravian

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
8
Waardering
0
Nou heb ik wat creatine poeder kunnen regelen maar nou vroeg ik me af hoe lang ik dit achter elkaar moet gebruiken. Ik lees veel dat je het 6 tot 8 weken achter elkaar moet nemen. Ik ben dan van plan om iedere dag gewoon 4 gram te nemen.

Hoe lang moet je stoppen na deze 6 tot 8 weken?

En hoe zit het met het nemen op niet-trainingsdagen? Ik was van plan om dan gewoon 4 gram in de ochtend te nemen.

Op trainingsdagen, moet je dan voor en na of alleen na de training innemen?

En hoe nemen jullie het in? Altijd met dextrose of met iets anders?
 
Nou heb ik wat creatine poeder kunnen regelen maar nou vroeg ik me af hoe lang ik dit achter elkaar moet gebruiken. Ik lees veel dat je het 6 tot 8 weken achter elkaar moet nemen. Ik ben dan van plan om iedere dag gewoon 4 gram te nemen.

Hoe lang moet je stoppen na deze 6 tot 8 weken?

En hoe zit het met het nemen op niet-trainingsdagen? Ik was van plan om dan gewoon 4 gram in de ochtend te nemen.

Op trainingsdagen, moet je dan voor en na of alleen na de training innemen?

En hoe nemen jullie het in? Altijd met dextrose of met iets anders?

De meeste mensen gebruiken het 4 tot wel 8 weken en daarna een rustperiode die normaal gesproken even lang duurt als het gebruik.
Niet iedereen gebruikt creatine op rustdagen, maar het kan nooit kwaad natuurlijk alleen zou ik niet zo'n hoge dosering nemen want dat is gewoon zonde. (Gewoon 3 of 4 gram is zat lijkt me).

Op trainingsdagen zou ik het sowieso voor de training nemen, aangeraden wordt zo'n uur van te voren (zodat je lichaam het opgenomen heeft). En dan nog na de training.

Zelf neem ik het in met dextrose, eventueel met sinaasappelsap o.i.d.
 
Is die rust periode eigenlijk nodig bij crea gebruik?
Kan doorgebruiken schadelijk zijn?
 
Is die rust periode eigenlijk nodig bij crea gebruik?

nee

Kan doorgebruiken schadelijk zijn?

nee (tenzij je defecte nieren hebt waarschijnlijk)
...
 
Ok bedankt allemaal, ik weet weer even genoeg! Deze kan dicht.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven