AndroidHealthClinic

Creatinevocht!!!

Bezoekers in dit topic

mass_builder

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
3.937
Waardering
2
Lieve mensen,

Ik loop er al een tijdje mee rond.....

Creatine houd in de volksmond '' vocht vast '' dus ja, voor een wedstrijd, zou je zeggen, niet doen!

Maar het vocht dat je vasthoud, is toch intramusculair, en niet subtucaan?

En dan nog wat: CEE ( creatine ethyl ester ) schijnt geen vochtretentie te hebben. Klopt dat? En zou je dat dus wel tijdens je laadfase voor een wedstrijd kunnen nemen.... Lijkt me dat je er aardig vol van wordt...

Maar goed, ik wacht met smart jullie antwoorden af,

bvd mvg MB
 
Volgens mij houdt gewone creatine wel subcutaan vocht vast omdat het niet zo goed wordt opgenomen. (creatine is hydrofiel(trekt vocht aan) CEE schijnt veel beter opgenomen te worden, alleen ik denk ook niet helemaal dus zal je toch nog wel iets subcutaan vocht vast zal houden.

Ik denk dat je beter bijv. L-Arginine kan gebruiken om wat voller te lijken. Maar er zijn uiteraard ook manieren om d.m.v. voeding voller te lijken tijdens de wedstrijd. Bijvoorbeeld veel snelle suikers van te voren, en een glaasje rode wijn voor meer vasculariteit.
 
Houdt zeker subcutaan vocht vast, anders zou het toch geen nadeel zijn van creatine.
Bij Kre-Alkaline schijnt het niet zo te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
CEE moet je gebruiken inderdaad. Omega Thunder is aanrader. Te koop op 1fast
 
cee houd vocht in de spier ja, monohydraat beide.
 
Houdt zeker subcutaan vocht vast, anders zou het toch geen nadeel zijn van creatine.
Bij Kre-Alkaline schijnt het niet zo te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

heb je misschien wat meer ervaring over dit product?
 
dus volgens jou kan het prima voor een wedstrijd ( CEE? )

ja, 100%. Ik lees heel veel kerel ;) Ook andere boards van naturals die juist adviseren om CEE te gebruiken om lekker vol te blijven. o.a. Layne Norton adviseert dit. ALs je niet weet wie dat is. Moet je even een search doen hier op het board ;)
 
Back
Naar boven