Fitness Seller

creatinine en andere zooi

Bezoekers in dit topic

killer80

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
16
Waardering
0
met welke creatine heb ik het minst last van creatinine en al die andere onzuiverheden ik weet dat creapure puur is maar Kre Alkalyn zorgt bijv dat er geen bijna geen omzetting naar creatinine plaatsvind wat met mono meestal wel het geval is.
Wie wil zijn ervaring/wijsheid delen met mij.
Heb overigens veel geposte artikelen al door gelezen maar nergens kan ik een concreet antwoord vinden van wat het GEZONDST en wat het BEST is qua product.

Alvast bedankt voor de info!!!!!!!!!!:cool:
 
Vooreerst goed eten .
En je kan eventueel creatine nemen . Best in poedervorm . Monohydraat hou je wat vocht van op en de KreAlkalyn minder . Maar voor dat geld koop je kilos havermout en daar groei je harder van .
 
Eten is geen probleem ben 130kg 185cm bij 15%vet.
Heeft iemand een zinnig antwoord op mijn vraag??
 
met welke creatine heb ik het minst last van creatinine en al die andere onzuiverheden ik weet dat creapure puur is maar Kre Alkalyn zorgt bijv dat er geen bijna geen omzetting naar creatinine plaatsvind wat met mono meestal wel het geval is.

Oh ja ? zoek daar maar eens een wetenschappelijk onderzoek over op. De laatste die ik las zei dat het weken duurde voordat opgeloste creatine monohydraat omzette naar creatinine.
 
ik heb toch ook eens (ca 6 a 8 weken) creatine monohydraat gebruikt.
Binnen een week werd ik sterker. hield een klein beetje vocht vast (dikkere buik) maar verder geen probleem. Ik weet niet wat de ervaring is van andere maar het lijkt mij toch snel te werken.
 
creatine word in vocht gelijk omgezet in creatinine normaal gespoken doet je lichaam dat nadat de creatine is gebruikt daarvoor heb je er ook meer van nodig met mono omdat het lichaam nu eenmaal uit vocht bestaat en dus het grootste gedeelte al omgezet is voordat het de spier bereikt het zelfde geld voor ester vormen.(echter bereiken ze wel sneller de bloedbaan waardoor er ook minder van nodig is maar eenmaal in het bloed is het het zelfde als mono)
kre-alkalyn blijft stabiel in water dus ook in het lichaam dus bij teveel gebruik word het als creatine uitgeplast en niet zoals bij mono/esther omgezet in creatinine.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Grotere afbeelding
(opent in nieuw venster)
 
Back
Naar boven