AndroidHealthClinic

Creativiteit

Bezoekers in dit topic

VikingJ

Cool Novice
Lid geworden
22 okt 2017
Berichten
140
Waardering
43
Lengte
1m73
Massa
60kg
Vetpercentage
12%
Iemand op dit forum die graag creatief is(naast het bouwen van een monster achtige of gesculptuurd lichaam)

Ik heb mijn oude hobby weer opgepakt en dit zijn wat afbeeldingen.

Hopelijk zien andere de lol er van in en vooral niet te serieus. Ik moet nog veel leren dus inprincipe is het altijd goed.

IMG_20180305_170244.jpg


IMG_20180305_135923.jpg


IMG_20180305_100247.jpg


IMG_20180304_195421.jpg


IMG_20180304_131432.jpg
 
ziet er goed uit ;)
 
ziet er goed uit ;)
Dankje... Heb het grotendeels mezelf aangeleerd. Goed kijken en nu de technieken beter beheersen en materialen kennis opdoen... Perspectief en schaduw... Realistischer dus...
 
Gaaf joh! :clap:

Ben zelf ook wel 'ns aan het tekenen. Ben niet zo bekend met het gebruik van kleuren. Dat is toch wel iets waar ik mij meer in wil verdiepen, zeker voor digitale bewerking van sommige illustraties:)

Af en toe gooi ik wat van m'n creaties op het wereldwijde web:



Leuk ik ga je volgen!! En bedankt... Ik ben al even aan het wachten tot ik kan gaan verhuizen en dan gaat mijn training weer optimaal en ik ga een digitale tekentafel aanschaffen hoogstwaarschijnlijk.. ik ben ook niet zo'n held met kleuren maar Photoshop (mits digitaal) is een uitkomst. Nu geëxporteerd met aquarel (potlood en verf)
 
En bedankt... Ik ben al even aan het wachten tot ik kan gaan verhuizen en dan gaat mijn training weer optimaal en ik ga een digitale tekentafel aanschaffen hoogstwaarschijnlijk..

Ooo gaaf ook! Heb je er al eentje op het oog?:)
 
Ooo gaaf ook! Heb je er al eentje op het oog?:)
Er zijn tekentafels die erg duur zijn en die zijn bedoeld voor in de hand. Zelf denk ik echt aan een glazen tekentafel met digitale optie die ook te gebruiken is als lichtbak omdat ik een paar jaar terug heb getattooeerd zelf.zit te denken aan een soort als Futurama craft station... Die zijn nog een beetje betaalbaar
 
Back
Naar boven