AndroidHealthClinic

Creature van Beast Nutrition

Bezoekers in dit topic

BokitoD

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2011
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
17%
Als fanatiek YouTube-fan van de HodgeTwins (opgepast: je ligt binnen 2 minuten in een deuk!), die ook deze creatine aanraden, zou ik graag willen weten of iemand ervaring heeft met deze creatine. Hij is volgensmij niet in Nederland verkrijgbaar. Wel heeft B&F het merk in z'n assortiment.

Ik ben momenteel bezig met Kre-Alkalyn en ben alvast vooruit aan het plannen. Ik had hiervoor Storm van Universal en deze leek wel heavier te zijn dan de Kre-Alkalyn. Ik stond ook wel voller voor m'n gevoel, dit gevoel had ik ook met Creatine Monohydraat. Ik wil dus weer iets proberen waar ik weer goed vol van sta!

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen "?" leesteken. maargoed,

creapure van B&F
 
Die gasten zijn inderdaad helemaal geweldig! Ik kijk al een tijdlang naar hun filmpjes en heb er wel veel van geleerd. Toch best een prestaties in die 3 jaar! Vooral die bodybuilding meals filmpjes zijn echt grappig!

Over die creatine, die wil ik ook gaan kopen binnenkort. Ik merk vrij weinig van de gewone koningstraat die ik nu gebruik en ben wel benieuwd naar die creapure. Zoals hier oven al vermeld, de creapure van b&f is wel een betaalbare optie. Ben benieuwd.
 
is gewoon creatine met andere sensatie
 
Die gasten zijn inderdaad helemaal geweldig! Ik kijk al een tijdlang naar hun filmpjes en heb er wel veel van geleerd. Toch best een prestaties in die 3 jaar! Vooral die bodybuilding meals filmpjes zijn echt grappig!

Over die creatine, die wil ik ook gaan kopen binnenkort. Ik merk vrij weinig van de gewone koningstraat die ik nu gebruik en ben wel benieuwd naar die creapure. Zoals hier oven al vermeld, de creapure van b&f is wel een betaalbare optie. Ben benieuwd.

Klopt inderdaad. Creapure is een hele goede optie.
 
Back
Naar boven