XXL Nutrition

Creëer het lichaam van je dromen: Deel 4

Bezoekers in dit topic

d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg


Creëer het lichaam van je dromen: Deel 4

fe7dac532f3aac4245d52b3223837da3.jpg


Vandaag gaan we het voornamelijk hebben over innerlijke vrede en meditatie. Wat ik je eerst wil doen beseffen is het volgende: problemen zijn uitdagingen die je sterker, wijzer en rijper maken.

Problemen zijn er niet om je te straffen, maar om je te verbeteren. Ik heb genoeg lijden en problemen ervaren om te beseffen dat dit achteraf een geschenk is geweest omdat het een beter mens van me heeft gemaakt. De sleutel tot geluk is van jezelf houden. Als je veel hebt meegemaakt heb je ook de kans gekregen om dichter bij jezelf te komen en dingen meer te waarderen in het leven. Zijn mensen die veel lijden dus zogenaamd zielig? I beg to differ..

Liggende aan hoe je er naar kijkt is het leven heel erg mooi en is alles een geschenk. Bovenal is het vooral een reis die we ervaren en zonder twijfel zal aan het einde van die reis alles op zijn plaats vallen (voor iedereen). En bekijk het eens zo.. Als je liefde voelt dan voel je toch vreugde, geluk, heelheid, compleetheid en je vooral heel erg goed? Is het dan niet logisch om te doen beseffen dat als je van jezelf houdt je bijna de hele tijd je zo goed kan voelen? Denk het wel en ik weet vanuit ervaring dat het zo is. Love makes you whole so make it your goal.

Zie het leven dus als een reis naar zelfliefde en aan het einde van de reis zul je absoluut gelukkig zijn. Maar we moeten ook de negatieve dingen ervaren om het positieve te kunnen waarderen. De reis is het geschenk.

Innerlijke vrede

Om dichter bij jezelf te komen moet je ook aan jezelf werken. Hier hoort bij dat je moet leren, groeien, innerlijke wonden moet helen en uiteindelijk de dingen moet doen die je dichter bij jezelf brengen.

Het mooie is dat er vele wegen naar rome leiden en elk pad komt uiteindelijk op de eindbestemming uit. Als je kan beseffen dat je een purpose en missie hebt in het leven en dat je door een hoger iets hierin wordt begeleid, en dat je het hoe dan ook de eindbestemming zult halen omdat dit in de sterren geschreven staat, dan geeft dat al heel veel vrede en ruimte om te genieten van je leven.

Ik claim overigens niet dat het zo is want ik voel die behoefte niet. Ik zeg alleen dat als je het zo kunt zien dat dit veel ruimte zal geven om dingen minder serieus te nemen en om van je leven te genieten. Ik geloof zelf dat alles een reden heeft en dat er een heel positieve betekenis achter alles zit, maar ik zou dit niet willen opdringen aan anderen. Wat ik je in ieder geval wel kan vertellen is dat je er meer aan hebt om een positieve kijk te hebben op het leven dan een negatieve kijk en dat het wel degelijk helpt om je over te geven aan het plan dat god voor je heeft. En of je nou gelooft in god of niet het zal je meer vrede geven om gewoon alles los te laten en te vertrouwen dat het leven of het universum een positief iets is met een prachtig doel waarbij de reis het geschenk is.

ae47c8da9762d211395650703f8f006e.jpg


En op een manier is ook iedereen een work in progress. We're all just walking each other home. En wie weet wat we nog allemaal zullen bereiken? Infinity and beyond :-).

Meditatie

Omdat iedereen een work in progress is kan het enorm helpen om de tijd te nemen om naar binnen te gaan en aan jezelf te werken. Meditatie is daarom heel erg belangrijk als je dichter bij jezelf wilt komen.

Meditatie is het overigens het observeren van je gedachten zonder oordeel. Het gaat erom dat je zelf de stilte wordt niet dat je jouw gedachten stopt (wat overigens niet eens mogelijk is).

Veel mensen denken dat meditatie de practice is van het stilmaken van de mind maar dit is gewoon onzin en neem dit maar aan van iemand die jarenlang en elke dag urenlang heeft zitten mediteren.

Daarnaast is het hoe dan ook zinvol om gewoon op een stoel te gaan zitten en je leven op een rijtje te zetten. Verwerken, acceptatie, loslaten en helen komt hierbij in mind.

Helaas zijn ontzettend veel mensen afgeleid door oppervlakkige dingen of verslavingen. Dit geeft niet.. Ook deze ervaringen leveren levenslessen op. Het is zelfs zo dat elke ervaring wel van waarde is omdat je er hoe dan ook van leert en groeit. Soms moet je ook donkere dingen ervaren om vervolgens heel bewust onderscheid te kunnen maken. Er is dus geen enkel oordeel over jou leven. Jij hebt het recht om te leren en te groeien en niemand heeft daar iets over te zeggen. Mensen die daar toevallig betrokken bij zijn trekken dat overigens ook voor een reden aan en moeten hier ook een les uit trekken.

Je schuldig voelen kan mooi zijn omdat dit iets is wat je beter naar jezelf doet kijken. Maar schaamte en een zo diep schuldgevoel hebben dat je niet meer kan functioneren is nergens voor nodig. Jij kan er namelijk ook niks doen als je in het verleden ontwetend was en domme fouten hebt gemaakt. Uiteindelijk zul je door de levenslessen die je daarmee hebt geleerd anderen mensen kunnen helpen. Zo kun je het ook bekijken dus kop op als je je slecht voelt over iets dat je in het verleden hebt gedaan ;-).

Voor meditatie raad ik overigens aan om te beginnen met 10 minuten per dag gewoon je gedachten te observeren. Gebruik deze tijd ook om inzichten te ontvangen en inspiratie op te doen. Ik zelf doe vaak inspiratie en waardevolle inzichten op tijdens mijn meditatie sessies. Ik zelf mediteer overigens uren per dag maar ik ben het al aardig gewend en ik vind het ook leuk om te doen.

In deel 1 van create the body of your dreams heb ik al uitgelegd hoe belangrijk focus is en hoe je hiermee je leven kan veranderen. Uiteraard helpt meditatie enorm met het hebben van focus. Onderschat dus niet hoeveel je eraan kan hebben en probeer het op te bouwen.

Ik vind ook dat meditatie één van de beste dingen is om je beter te doen voelen op een slechte dag of als je iets heel negatief hebt meegemaakt. Het is absoluut beter dan jezelf verdoven met alcohol en druqs die je alleen maar tijdelijk beter doen voelen. Discipline is overigens een vereiste voor meditatie.

Sommige mensen zullen zich afvragen waardoor krijg je discipline? Het antwoord is waarschijnlijk toch wel lijden. Ik ben zelf erg veel gepest in mijn jeugd en heb het nodige lijden ervaren. Persoonlijk denk ik dat dit me veel innerlijke kracht en ook discipline heeft meegegeven. Uiteindelijk leer je van lijden ook hoe sterk je bent en ik ben er van overtuigd dat je alles aankan dat op je pad komt.

Als je denkt dat je niet genoeg discipline of kracht hebt dien je te vertrouwen dat het leven zelf je in verloop van tijd wel sterker zal maken omdat we allemaal wel barrières moeten overkomen. Uiteindelijk kom je er vanzelf wel achter hoe sterk je wel niet kunt zijn en op dat punt zul je ook wel meer behoefte hebben aan meditatie en dan zul je vanzelf er beter in worden. Je zult altijd alles hebben wat je nodig hebt. Ook innerlijke kracht zul je vanzelf krijgen als je het echt nodig hebt..

Dat was het al weer.. Until next time :).
 
Laatst bewerkt:
Wat een hoog zweefteefgehalte. Maargoed, ik zal straks met trainen mijn schoenen uit doen zodat ik beter contact maak met moeder aarde, oke?

Zet deze allemaal in 1 topic. Blijft het bij elkaar en hoef je niet te zoeken.
Nou idd.

Alhoewel.... zijn opmaak is zo bar-slecht (en dan heb ik het nog niet eens over zijn schrijfstijl) dat hij niet eens 1 topic echt overzichtelijk kan maken...

20111010_geefnooitop-031292_4.jpg
 
Wat een hoog zweefteefgehalte. Maargoed, ik zal straks met trainen mijn schoenen uit doen zodat ik beter contact maak met moeder aarde, oke?

Nou idd.

Alhoewel.... zijn opmaak is zo bar-slecht (en dan heb ik het nog niet eens over zijn schrijfstijl) dat hij niet eens 1 topic echt overzichtelijk kan maken...


20111010_geefnooitop-031292_4.jpg

beetje jammer dit geneuzel hierboven, typisch iets van een leeghoofd wiens grootste probleem bestaat uit een afgebroken nagel of een gsm waarvan de batterij leeg dreigt te raken.



ot ik vind het wel een leuk stukje wat je als laatst gepost hebt en erg herkenbaar. mijn grote voorbeeld is hans teeuwen (al vind ik zijn humor k*t) die beste man heeft het niet altijd even makkelijk maar probeert zich er doorheen te slaan met humor.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een hoog zweefteefgehalte. Maargoed, ik zal straks met trainen mijn schoenen uit doen zodat ik beter contact maak met moeder aarde, oke?

Nou idd.

Alhoewel.... zijn opmaak is zo bar-slecht (en dan heb ik het nog niet eens over zijn schrijfstijl) dat hij niet eens 1 topic echt overzichtelijk kan maken...

Zo overduidelijk dat je een hekel aan jezelf hebt. Waarom zou je anders zonder ook maar enige aanleiding iemand zo aanvallen. Denk je echt dat je hiermee vrienden maakt of je eigen situatie verbeterd?

Leeghoofd eerste klasse inderdaad. Anders doe je zoiets niet. Heb overigens genoeg positieve feedback gekregen op mijn werk om beter te weten. Alleen omdat jij (nog) niet het niveau hebt om bepaalde zaken in het leven te begrijpen maakt het niet dat ze meteen zweverig zijn. Het is niet alsof ik een hippie ben en schrijf met zweverige termen dus je praat complete nonsense. Waar staat het dat mensen hun schoenen uit moeten doen om verbinding te maken met moeder aarde ??? Ik schrijf helemaal niet zo.

Je bent gewoon een negatief, close-minded persoon en dat is jouw probleem. Ik ga er ook niet verder op in want dat is mijn tijd niet waard. Ik hoop voor jou dat je ooit leert dat je er niet veel aan hebt om mensen slecht te behandelen en dat dit altijd op je terug zal komen. Wat je zaait zul je oogsten.
Ga dus vooral door met negatief doen.. Misschien leer je het dan nog op de harde manier.

En als je denkt dat je mij naar beneden kan halen dan heb je het goed fout. Je haalt alleen maar jezelf naar beneden. Jouw gif maakt mij alleen maar sterker.
 
Laatst bewerkt:
beetje jammer dit geneuzel hierboven, typisch iets van een leeghoofd wiens grootste probleem bestaat uit een afgebroken nagel of een gsm waarvan de batterij leeg dreigt te raken.


ot ik vind het wel een leuk stukje wat je als laatst gepost hebt en erg herkenbaar. mijn grote voorbeeld is hans teeuwen (al vind ik zijn humor k*t) die beste man heeft het niet altijd even makkelijk maar probeert zich er doorheen te slaan met humor.

Die is goed :roflol:. Humor relativeert inderdaad heel erg goed en maakt het leven inderdaad ook wat draaglijker :).
 
Creëer het lichaam van je dromen: Deel 6

d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg


Creëer het lichaam van je dromen: Deel 6

Vandaag gaan we het hebben over immuun zijn voor negativiteit.

95894783630cec6053f6f8514d19aac2.jpg


Er zijn genoeg negatieve mensen in de wereld die zonder ook maar enige aanleiding je zomaar aanvallen of pesten. Ik noem deze mensen zelf trollen omdat ze zich ook zo gedragen. Dat is niet om ze te veroordelen maar om hun rol in de wereld een plaats te geven. Ze zijn er nou eenmaal en je dient dit een plaats te geven. Zo kun je bewuster onderscheid maken wanneer je er mee te maken hebt.

Het eerste wat je dient te weten is dat dit soort mensen een hekel aan zichzelf hebben en anderen naar beneden halen om zichzelf beter te voelen. Dit is een feit.. Je behandeld anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Keep that in mind als iemand je slecht behandeld.. Het iets zegt over die persoon en niet over jou. Neem pesten nooit persoonlijk want dan hebben ze je in hun macht!

Pestkoppen (of trollen) kunnen de meeste bizarre dingen zeggen die niet eens waar zijn. Alles om jou naar beneden te halen en om zichzelf beter te doen voelen. Het is hun manier om te overleven.

De waarheid is dat het gaat om hoe jezelf ziet. Als jij weet dat je waardevol, mooi, sterk en talentvol bent dan kunnen ze wel zeggen dat je waardeloos, lelijk, zwak en een nietsnut bent maar dit heeft dan geen effect meer op je. Je weet beter. Daarom is zelfliefde zo belangrijk! Als jij van jezelf houdt dan kunnen anderen je helemaal niet meer naar beneden brengen. Dan weet je door en door dat ze er toch naast zitten en dat je een waardevol persoon bent die het verdient om met respect en liefde behandeld te worden. Je doorziet dan dat deze mensen gewoon een hekel aan zichzelf hebben en dat ze anderen slecht behandelen omdat ze zichzelf niet eens mogen.

Wanneer je dat doorziet en je voelt compassie daarvoor dan hebben ze totaal geen macht meer over je. Het is oké om assertief te zijn wanneer je voelt dat dit een ontlading geeft maar verlaag je nooit naar hun niveau en verspil niet teveel tijd aan dit soort mensen.

Het is hun probleem dat ze negatief, oppervlakkig en close-minded zijn. Maak dus nooit de problemen van anderen jouw probleem. Je kunt je beter focussen op positieve dingen die jouw aandacht wel verdienen.

25888259093bef77c31b350ae1e0ca9c.jpg


Het positieve aspect van negatieve mensen (yup ze zijn niet compleet waardeloos) is dat ze ons vooruit duwen. Hun gif maakt ons alleen maar sterker. Een inenting, ook wel vaccinatie genoemd, dient ter 'training'; van het afweersysteem van een organisme tegen bepaalde infectieziektes. Het werkt hetzelfde met negatieve mensen die lelijk tegen je doen. Hun gif dient ter "training" en maakt jou alleen maar sterker en duwt je als het ware vooruit. Er zijn veel momenten in mijn leven geweest dat mensen lelijk tegen me deden. Dit gaf me inspiratie om nog harder te werken.

Een ander positief aspect is dat ik positieve mensen nu zoveel meer kan waarderen. Ik stel het enorm op prijs als iemand aardig en respectvol tegen me is. Als ik nooit gepest was geweest dan had ik kindness, compassion en love waarschijnlijk niet op waarde weten te stellen. In ieder geval niet zoals ik dat nu doe.

Het meeste belangrijke om te weten is dat wat je geeft ooit op je terug zal komen. Wat je zaait dat zul je oogsten. Mensen die dus shit geven krijgen daarvoor uiteindelijk shit terug. People who talk shit reincarnate as toiletpaper.

Dus.. Pestkoppen zijn gewoon dom bezig want al die negatieve dingen die ze andere aandoen komen uiteindelijk gewoon op hun terug. Maargoed ze zijn waarschijnlijk te dom om dat te begrijpen dus we kunnen het ze moeilijk kwalijk nemen.

Kwestie van leren en opgroeien en uiteindelijk zullen zelfs pestkoppen de waarheid achter vinden. Iedereen leert op zijn eigen tempo en daar is verder geen oordeel over. Wel is het zo dat ik zelf nooit zal vergeten hoe mensen mij doen voelen zowel nu of in het verleden. Ik kan absoluut vergeven maar ik zal nooit vergeten. En om deze reden ben ik zo gedreven als ik ben en laat ik me door niks of niemand stoppen om mijn dromen te verwezenlijken.

Jullie zeiden dat ik het niet kon. Jullie zeiden dat ik niets waard was. Jullie zeiden dat ik nooit veel zou bereiken.

En ik zal alles doen om jullie het tegendeel te bewijzen. En wanneer ik daar ben zal ik naar jullie terugkijken met dankbaarheid. Want het was jullie gif die me zo vooruit heeft geduwd.

Dankje pestkoppen.. Dankje dat jullie mij zo sterk hebben gemaakt.

Maar weet 1 ding..

e9908b0c37c801faeccd3e7945dcdce2_medium.jpg


Ik zal opkomen voor de mensen die niet voor zichzelf kunnen opkomen. Ik zal degene die echt aan mij kant staan verdedigen als het moet. En dan zul je wensen dat je mij niet als vijand hebt gekozen.

Want ik weet wat ik kan.. Ik ken mijn kracht dankzij jullie.

There is nothing more powerful than the human soul on fire.

-Firedsoul
 
Laatst bewerkt:
mijn rolmodel is de grote king Kamali.

KingKamali-MMI-PaulBuceta-2p.jpg
 
Laatst bewerkt:
d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg


Creëer het lichaam van je dromen: Deel 7

Vandaag gaan we het hebben over succes.

29c9be622f4c4c617e6ab7beccc5b70e_medium.jpg


Volg je passie en succes volgt vanzelf. Het bereiken van succes is niet makkelijk je moet volhouden, doorzetten en nooit opgeven, maar als je houdt van wat je doet dan is de kans dat je slaagt vele malen groter.

Volg dus je passie en zolang je in jezelf blijft geloven en nooit opgeeft zul je stapje voor stapje dichterbij je doel komen totdat je uiteindelijk succes hebt. Success is the sum of small efforts repeated day in and day out. Persist until you succeed.

Daarnaast moet je niks aantrekken van wat andere mensen van je vinden of wat ze doen om je eventueel te stoppen. Pick yourself up and keep going no matter what.

Onthoud dat niemand in de weg van jou succes kan staan behalve jij. De wereld is je spiegel. Je schept je eigen realiteit met jouw dromen, visie, geloof en perceptie.

7303d20067a3756333496139a2af23b1_medium.jpg


Zolang je positief blijft, focus hebt en in jezelf blijft geloven kan het niet anders dan dat je dromen waar komen. If you hold fast to your dreams, the outcome is already fixed. you WILL achieve it.

De reis kan soms heel lang duren maar uiteindelijk is de reis het geschenk. Dankzij de reis kunnen we onze droom meer waarderen wanneer het eindelijk onze eigen realiteit wordt. Hoe langer de reis duurt hoe groter de beloning zal zijn.

En als je problemen hebt dan kan dat misschien vertraging opleveren maar uiteindelijk zul je er toch komen. You may delay, but you will get there.

Believe in yourself and all that you are. Know that there is something inside you that is greater than any obstacle.

0ce97b07fa544896f4e5abf847d61d02.jpg


Daarnaast moet je altijd gewoon je best doen en werken met wat je nu hebt. Ook al heb je minimale bronnen beschikbaar dan kun je nog steeds hiermee iets groots maken zolang je nooit opgeeft. From a small seed a mighty trunk may grow.
 
Laatst bewerkt:
Dat was het wel een beetje voor wat geschreven artikelen betreft. Mijn plan is om nu eigenlijk door te gaan maar dan met het maken van training videos.

Ik ben hiervoor eigenlijk op zoek naar een locatie en het liefst ook mensen die mee willen doen hieraan en die het willen filmen. In de videos geven we dus advies en tips en uiteraard trainen we ook.

Het idee is een beetje te vergelijken met the levrone report maar dan in het Nederlands. Als het gaat lopen dan zit er ook een beloning aan vast voor de mensen die hier aan mee doen. Voor meer informatie daarover zul je wel even contact met me moeten opnemen.

Het gaat er voornamelijk om dat we hiermee mensen advies en tips kunnen geven en dat het leuk is om te doen. Mochten mensen interesse hebben of een locatie beschikbaar hebben dan hoor ik het graag.

P.S Je moet wel affiniteit hebben met de artikelen die ik heb geschreven.

UPDATE

Dit is wat ik momenteel zoek:

- Locatie (het liefste een homegym a la Bicepz zodat er geen mensen zijn die ons storen en het mag niet verder zijn dan 50 km van omgeving Ede/Arnhem). Een mogelijkheid is ook om de videos op je eigen locatie/sportschool op te nemen als je dit liever wilt.
- Bodybuilder (iemand met een bruut fysiek die tips kan geven over bodybuilding het liefste iemand die natural is en heel veel ervaring heeft)
- Powerlifter/strongman (iemand met brute lifts die tips kan geven over sterker worden)
- Camerman (iemand met een camera die de videos wil opnemen)

Ik doe zelf de mental coaching / life coaching / motivatie / inspiratie / video editing / design / voor dit project en de videos.

Ik heb hier een plan voor uitgewerkt maar het komt er op neer dat wanneer het gaat lopen dat iedereen die hier aan meedoet hier van zal kunnen leven. Als je dus graag van je hobby je werk wilt maken en je bent echt goed in wat je doet neem dan gerust contact met me op.
 
Laatst bewerkt:
Je woont zeker niet toevallig in Groningen? Er is hier wel een sportschool die niet moeilijk doet als je zoiets wil doen.
 
Je woont zeker niet toevallig in Groningen? Er is hier wel een sportschool die niet moeilijk doet als je zoiets wil doen.

Groningen is wel heel ver voor mij dus dat is helaas niet een optie. Niettemin bedankt voor de tip :).
 
Geweldig dit, leuk om te lezen :D
 
d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg


Creëer het lichaam van je dromen: Deel 6

Vandaag gaan we het hebben over immuun zijn voor negativiteit.

95894783630cec6053f6f8514d19aac2.jpg


Er zijn genoeg negatieve mensen in de wereld die zonder ook maar enige aanleiding je zomaar aanvallen of pesten. Ik noem deze mensen zelf trollen omdat ze zich ook zo gedragen. Dat is niet om ze te veroordelen maar om hun rol in de wereld een plaats te geven. Ze zijn er nou eenmaal en je dient dit een plaats te geven. Zo kun je bewuster onderscheid maken wanneer je er mee te maken hebt.

Het eerste wat je dient te weten is dat dit soort mensen een hekel aan zichzelf hebben en anderen naar beneden halen om zichzelf beter te voelen. Dit is een feit.. Je behandeld anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Keep that in mind als iemand je slecht behandeld.. Het iets zegt over die persoon en niet over jou. Neem pesten nooit persoonlijk want dan hebben ze je in hun macht!

Pestkoppen (of trollen) kunnen de meeste bizarre dingen zeggen die niet eens waar zijn. Alles om jou naar beneden te halen en om zichzelf beter te doen voelen. Het is hun manier om te overleven.

De waarheid is dat het gaat om hoe jezelf ziet. Als jij weet dat je waardevol, mooi, sterk en talentvol bent dan kunnen ze wel zeggen dat je waardeloos, lelijk, zwak en een nietsnut bent maar dit heeft dan geen effect meer op je. Je weet beter. Daarom is zelfliefde zo belangrijk! Als jij van jezelf houdt dan kunnen anderen je helemaal niet meer naar beneden brengen. Dan weet je door en door dat ze er toch naast zitten en dat je een waardevol persoon bent die het verdient om met respect en liefde behandeld te worden. Je doorziet dan dat deze mensen gewoon een hekel aan zichzelf hebben en dat ze anderen slecht behandelen omdat ze zichzelf niet eens mogen.

Wanneer je dat doorziet en je voelt compassie daarvoor dan hebben ze totaal geen macht meer over je. Het is oké om assertief te zijn wanneer je voelt dat dit een ontlading geeft maar verlaag je nooit naar hun niveau en verspil niet teveel tijd aan dit soort mensen.

Het is hun probleem dat ze negatief, oppervlakkig en close-minded zijn. Maak dus nooit de problemen van anderen jouw probleem. Je kunt je beter focussen op positieve dingen die jouw aandacht wel verdienen.

25888259093bef77c31b350ae1e0ca9c.jpg


Het positieve aspect van negatieve mensen (yup ze zijn niet compleet waardeloos) is dat ze ons vooruit duwen. Hun gif maakt ons alleen maar sterker. Een inenting, ook wel vaccinatie genoemd, dient ter 'training'; van het afweersysteem van een organisme tegen bepaalde infectieziektes. Het werkt hetzelfde met negatieve mensen die lelijk tegen je doen. Hun gif dient ter "training" en maakt jou alleen maar sterker en duwt je als het ware vooruit. Er zijn veel momenten in mijn leven geweest dat mensen lelijk tegen me deden. Dit gaf me inspiratie om nog harder te werken.

Een ander positief aspect is dat ik positieve mensen nu zoveel meer kan waarderen. Ik stel het enorm op prijs als iemand aardig en respectvol tegen me is. Als ik nooit gepest was geweest dan had ik kindness, compassion en love waarschijnlijk niet op waarde weten te stellen. In ieder geval niet zoals ik dat nu doe.

Het meeste belangrijke om te weten is dat wat je geeft ooit op je terug zal komen. Wat je zaait dat zul je oogsten. Mensen die dus shit geven krijgen daarvoor uiteindelijk shit terug. People who talk shit reincarnate as toiletpaper.

Dus.. Pestkoppen zijn gewoon dom bezig want al die negatieve dingen die ze andere aandoen komen uiteindelijk gewoon op hun terug. Maargoed ze zijn waarschijnlijk te dom om dat te begrijpen dus we kunnen het ze moeilijk kwalijk nemen.

Kwestie van leren en opgroeien en uiteindelijk zullen zelfs pestkoppen de waarheid achter vinden. Iedereen leert op zijn eigen tempo en daar is verder geen oordeel over. Wel is het zo dat ik zelf nooit zal vergeten hoe mensen mij doen voelen zowel nu of in het verleden. Ik kan absoluut vergeven maar ik zal nooit vergeten. En om deze reden ben ik zo gedreven als ik ben en laat ik me door niks of niemand stoppen om mijn dromen te verwezenlijken.

Jullie zeiden dat ik het niet kon. Jullie zeiden dat ik niets waard was. Jullie zeiden dat ik nooit veel zou bereiken.

En ik zal alles doen om jullie het tegendeel te bewijzen. En wanneer ik daar ben zal ik naar jullie terugkijken met dankbaarheid. Want het was jullie gif die me zo vooruit heeft geduwd.

Dankje pestkoppen.. Dankje dat jullie mij zo sterk hebben gemaakt.

Maar weet 1 ding..

e9908b0c37c801faeccd3e7945dcdce2_medium.jpg


Ik zal opkomen voor de mensen die niet voor zichzelf kunnen opkomen. Ik zal degene die echt aan mij kant staan verdedigen als het moet. En dan zul je wensen dat je mij niet als vijand hebt gekozen.

Want ik weet wat ik kan.. Ik ken mijn kracht dankzij jullie.

There is nothing more powerful than the human soul on fire.

-Firedsoul
Je weet hoeveel ik van je hou. En je weet dat ik dit nooit zal lezen, ik zal dit leven. Je weet dat wanneer de tijd rijp is, je weet hoeveel ik van je hou.

Jij zaaide en je zal oogsten. En de oogst is het waardevolste wat wij ooit mochten krijgen. Bedankt voor je stuk.
 
Geweldig dit, leuk om te lezen :D

Kijk dat is nou leuk om te horen. Dankje Mascha :).

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 21:08 ----------

Je weet hoeveel ik van je hou. En je weet dat ik dit nooit zal lezen, ik zal dit leven. Je weet dat wanneer de tijd rijp is, je weet hoeveel ik van je hou.

Jij zaaide en je zal oogsten. En de oogst is het waardevolste wat wij ooit mochten krijgen. Bedankt voor je stuk.

:heart: bedankt hiervoor dat doet me goed en graag gedaan :).
 
Back
Naar boven