Fitness Seller

Creëer het lichaam van je dromen (links naar alle delen)

Bezoekers in dit topic

Na verzoek heb ik besloten om alle delen van creëer het lichaam (en leven) van je dromen in dit topic te plaatsen. Nieuwe delen zullen ook hieraan worden toegevoegd. Gebruik dit topic gerust om vragen te stellen of om een verzoek te doen.

Create the body of your dreams

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9 (laatste deel)
 
Laatst bewerkt:
Lekker veel vrouwen versieren en andere mannen intimideren met mijn alpha looks.
Wat ik er voor zou doen? keihard buffelen en in de toekomst eventueel de dark side (if u know what i mean)


Kom maar op met dat supplementenpakket :)
 
Lekker veel vrouwen versieren en andere mannen intimideren met mijn alpha looks.
Wat ik er voor zou doen? keihard buffelen en in de toekomst eventueel de dark side (if u know what i mean)


Kom maar op met dat supplementenpakket :)

No offense maar dat is een vrij oppervlakkige reden die je daar opgeeft :D. Ik zoek naar inspirerende verhalen.
 
Create the of your dreams is geannuleerd...
 
Laatst bewerkt:
Heb create the life of your dreams geannuleerd. Ben voorlopig niet van plan hiervoor een nieuwe episode te maken.
 
Laatst bewerkt:
Create the life your dreams

Ik heb nog wel uiteindelijk besloten een heel lang artikel te schrijven (deze is inmiddels ook in verschillende delen beschikbaar) i.p.v. videos te maken voor wat betreft create the life of your dreams. Vanwege de weinige feedback & reacties toch maar besloten deze niet hier te delen en daarnaast kom ik hier ook bijna nooit meer. Mocht iemand interesse in create the life of your dreams hebben dan kun je mij een PM sturen.
 
Laatst bewerkt:
beter post je terug wat jailbait amateur cams.
 
Back
Naar boven