MuscleMeat

Crèmetjes voor je hoofd om jong blijven?

Bezoekers in dit topic

SPF50 en tretinoïne 0,025%.
 
Sommige zijn geboren met elite genetics, andere kunnen een handje geholpen worden. Denk dat 99.9% in de laatste categorie valt, maar het eerder nog een taboe/ vrouwelijk vinden.

Zelfde als de pedicure, denk dat 9 vd 10 mannen daar ook niet heen gaan en met paardenvoeten rondlopen.
Het grappige is dat skincare producten voor mannen gewoon bullshit is. Is gewoon pure oplichterij soms of juist niet (soms is de mannenlijn goedkoper maar vaak niet). Het enige waar het verschil in kan zitten is dat er meer troep in die van de mannen zitten en uiteraard een ander geurtje.

Voor je huid maakt het 0 uit of je een product speciaal voor vrouwen of mannen pakt als het om huidverzorging/verjonging gaat.

Ik ben op mijn 30ste al flink grijs. Met die rimpels erbij voel ik me 80. Nee gewoon verven en goed voor jezelf en goed voor je allergrootste orgaan zorgen. Ff sigaretje pakken moment.
 
Laatst bewerkt:
Ok, dus waarmee raadt jij aan dat ik mijn piemel elke dag mee insmeer?
 
Heb zelf laatst zo'n potje van de lidl gekocht. Maar vind het niet echt wat. Maar het gevoel dat je je huid verzorgt is toch wel fijn. Spul moet iig niet vettig zijn, of lang nat blijven. Moet gewoon gelijk opdrogen als een soort verfrissing gevoel na douchen.
 
Heb zelf laatst zo'n potje van de lidl gekocht. Maar vind het niet echt wat. Maar het gevoel dat je je huid verzorgt is toch wel fijn. Spul moet iig niet vettig zijn, of lang nat blijven. Moet gewoon gelijk opdrogen als een soort verfrissing gevoel na douchen.
Nivea active energy morning fix als het puur om gevoel gaat. Geen enkel ander crème zorgt ervoor dat ik er zo fris uit zie. Cosmetisch gezien komen andere crèmes niet eens in de buurt als je het mij vraagt. Gebruik het zelf af en toe omdat er veel betere en goedkopere crèmes zijn die ook echt werken op de langer termijn zoals cerave pm voor de avonden. Alleen gebruiken als je geen baard hebt, ook geen stoppelbaard (nivea active morning fix).
 
Laat die arme bijen met rust. Gewoon wespen laten prikken, zelfde resultaat en het zijn toch kutbeesten dus vinden je lul vanzelf wel, heb je minder honing nodig.
 
Beren komen op honing af, dit soort beren.

EA156206-7BB1-4EE0-A52F-173AE18381BF.jpeg
 
Oh boy, daar gaat m'n topic :p
Je kan hem beter standaard een topicban geven als je een topic opent. Is beter voor het forum ook.
En zo zijn er nog wel een paar.
 
Hoi,
Je kan eventueel honing erop smeren en jezelf laten prikken door een bij/wesp, meer zwelling is meer pik.
Ik ben alleen wel allergisch voor wespen, dus misschien dat iemand hier dan het gif eruit wilt zuigen?
 
Back
Naar boven