AndroidHealthClinic

Crèmetjes voor je hoofd om jong blijven?

Bezoekers in dit topic

Thnx voor de verduidelijking van wat iedereen al wist bro :D. Ik zei vette om nadruk te leggen ivm vette huid ;).
Ik denk dat velen het niet weten gezien het geld dat er betaald wordt voor dat soort middeltjes.
 
Denk je nou werkelijk dat er een crème bestaat die je huid jong houdt? lmfao. Het enige wat helpt is botox/fillers. De rest is allemaal scam.
Zelfs dat moet je preventief doen, als je le laat bent gaat botox je rimpels nooit meer er helemaal uitkrijgen.
 
Denk je nou werkelijk dat er een crème bestaat die je huid jong houdt? lmfao. Het enige wat helpt is botox/fillers. De rest is allemaal scam.
Er zijn wel wat middelen die tijdelijk en zeer oppervlakkig werken, zoals hyaluronzuur.
 
Ligt eraan waar je huid behoefte aan heeft. Je kunt je huid nog zo goed verzorgen, maar enige wat echt anti-rimpel is, is botox🦄
 
Decoratie, jou katten geven daar niets om maar indien je ooit een partner scoort komt jou kiet ook vol met de action te staan 🙋‍♂️
Het is maar net wat je decoratie kunt noemen, die rommel zou bij mij linea recta de prullenbak ingaan. Zeker als het van de Action is lmfao.

Maar goed, je kunt dus wel zien wie bij jullie de broek aan heeft dus. Het wordt hoog tijd dat Maxim Hartman bij jou even langskomt om de boel op orde te stellen.

En je bent wel een beetje sneller aangebrand de laatste tijd hè. Mag je er niet mee op jongen? Hedde pikstraf?
 
Het is maar net wat je decoratie kunt noemen, die rommel zou bij mij linea recta de prullenbak ingaan. Zeker als het van de Action is lmfao.

Maar goed, je kunt dus wel zien wie bij jullie de broek aan heeft dus. Het wordt hoog tijd dat Maxim Hartman bij jou even langskomt om de boel op orde te stellen.

En je bent wel een beetje sneller aangebrand de laatste tijd hè. Mag je er niet mee op jongen? Hedde pikstraf?
Waar iets vandaan komt maakt me niet zoveel uit hecht geen waarde om de prijs/ afkomst.

Gear + lage kcal zorgt ervoor dat me libido als een bejaarde is momenteel, dus eerder andersom.

Wie de broek aan heeft thuis is nog ouderwets, je partner is niet je slaaf. Je zoekt een middenweg en die is er altijd wel. Soms wat water bij de wijn, soms wat meer, soms wat minder.

Geven en nemen. Leven en laten leven.
 
Wie de broek aan heeft thuis is nog ouderwets, je partner is niet je slaaf.
Ze heeft je nog erger gehersenspoeld dan ik dacht. lol

Maar goed, was jij niet de broodwinner? Jij had toch ook haar tieten betaald omdat zij geen geld heeft etc.? Is dat niet ouderwets dan? Inb4 diezelfde uitkering grap weer, die kennen we nu onderhand wel.
 
Ze heeft je nog erger gehersenspoeld dan ik dacht. lol

Maar goed, was jij niet de broodwinner? Jij had toch ook haar tieten betaald omdat zij geen geld heeft etc.? Is dat niet ouderwets dan? Inb4 diezelfde uitkering grap weer, die kennen we nu onderhand wel.
Ze is kapster dus verdiend zelf ook wel paar tientjes.

Maar iedereen die me lief is en dichtbij staat hoor je voor te zorgen vriend/familie. Mensen die het minder hebben mag je keer trakteren op een etentje of dagje weg, andersom deden ze dat ook.

Ik geloof in karma, ben goed voor andere en je krijgt het dubbel en dwars terug.
 
Ik geloof in karma, ben goed voor andere en je krijgt het dubbel en dwars terug.
En dan een punt toch? De karma 'kapstop' zou ik lekker weglaten, daar heb je geen geloof voor nodig (sommigen wel) ;)

ON: De stap dat je je hoofd schoon maakt voordat je een cremetje erop smeert is het enige wat er voor zorgt dat je langer jong eruit blijft zien (verzorging) het cremetje zorgt hooguit ervoor dat acne of andere zaken wat sneller herstellen. Enige wat je dan nodig hebt is iets met vitamine C erin, dus huismerkje en klaar.
 
Wekelijks naar de kapper? Betalen jullie 5 euro voor een haircut? Of is iedereen hier zo focking loaded?
15 euro, valt toch wel mee?
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Er zijn wel wat middelen die tijdelijk en zeer oppervlakkig werken, zoals hyaluronzuur.
Geconcentreerd zwavelzuur werkt ook top om al die rimpels te verwijderen.
 
Je baseert het op jou eigen ervaringen. Je huid word wel degelijk minder van kwaliteit naarmate je ouder word, vergelijk het met jou auto. Naarmate die ouder word heeft die ook meer aandacht/onderhoud nodig. Doe je dit niet preventief dan gaat alles naar de klote, vroeg of laat.

Dat voeding je huid helpt klopt wel, maar “clean” is weer de verkeerde term. Gezonden vetten zoals vette vis, noten, advocado etc dragen bij aan een betere kwaliteit van de huid aangezien je lichaam vetten nodig heeft voor de organen en je huid is een orgaan, tevens ook de grootste orgaan van je lichaam.

Leven niet meer in 1986 dat mannen erbij moeten lopen als een zwerver, wekelijks naar de kapper jezelf opfrissen, maandelijks pedicure (pedicure = voeten / manicure = nagels, dat is vrouw/homo only) en dagelijks je huid verzorgings producten gebruiken is niet meer “apart” als man zijnde om te doen.
Kwestie van smaak, zolang iemand zich gewoon doucht/wast/verzorgt vind ik het prima. Lichaamsgeur, veroudering noem het maar op, ik zie liever hoe mensen echt zijn ipv opgemaakte, mierzoet meurende neppoppen, zowel man als vrouw.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Je baseert het op jou eigen ervaringen. Je huid word wel degelijk minder van kwaliteit naarmate je ouder word, vergelijk het met jou auto. Naarmate die ouder word heeft die ook meer aandacht/onderhoud nodig. Doe je dit niet preventief dan gaat alles naar de klote, vroeg of laat.

Dat voeding je huid helpt klopt wel, maar “clean” is weer de verkeerde term. Gezonden vetten zoals vette vis, noten, advocado etc dragen bij aan een betere kwaliteit van de huid aangezien je lichaam vetten nodig heeft voor de organen en je huid is een orgaan, tevens ook de grootste orgaan van je lichaam.

Leven niet meer in 1986 dat mannen erbij moeten lopen als een zwerver, wekelijks naar de kapper jezelf opfrissen, maandelijks pedicure (pedicure = voeten / manicure = nagels, dat is vrouw/homo only) en dagelijks je huid verzorgings producten gebruiken is niet meer “apart” als man zijnde om te doen.
Ik geef je nog een paar jaar voor jij ook aan de HGH start ;)
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Dan valt het mee inderdaad. De meeste degelijke kappers hier vragen minimaal 30-35 euro.
€35? Bij wie laat jij je knippen dan, Maik de Boer?
Doe je dit niet preventief dan gaat alles naar de klote, vroeg of laat.
Alles gaat sowieso naar de klote vroeg of laat.
 
€35? Bij wie laat jij je knippen dan, Maik de Boer?
Alles gaat sowieso naar de klote vroeg of laat.
Dan mag je er nog wel 0 achter zetten, voor alleen tondeuse beurtje
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Afhankelijk van je kapsel, scheelt de prijs soms wel. Bij veel kappers hier is het rond de €15 om er eens met de tondeuse over te gaan. Als je een beetje modieus kapsel wil, kan het wel richting de €30 zijn.
 
Ik ben iemand die bijna obsessief clean eet, weinig in de zon komt, niet rookt en amper drinkt. Ik doe alleen een dagcrème met SPF op als ik wat langer naar buiten ga, verder gebruik ik na het reinigen met een cleanser doorgaans niks. Ik hoor van mensen dat ik er uitzie als 23 (ben 28), dus misschien moet ik ongezonder gaan leven voor de echte mannelijke look.
 
Zinkzalf bij uitslag/puistjes
 
Back
Naar boven