XXL Nutrition

Crèmetjes voor je hoofd om jong blijven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook een zeer vette huid en snel last van puistjes (37j). Het enige wat echt helpt is fatsoenlijk clean eten en een aantal maal per dag wassen met lauw water. Rest is geldverspilling.
Je huid zou zichzelf gezond moeten houden, is dit niet het geval pak dan de oorzaak aan.
Mannen met tasjes, creme, manicures..wat een wereld :roflol:
Je baseert het op jou eigen ervaringen. Je huid word wel degelijk minder van kwaliteit naarmate je ouder word, vergelijk het met jou auto. Naarmate die ouder word heeft die ook meer aandacht/onderhoud nodig. Doe je dit niet preventief dan gaat alles naar de klote, vroeg of laat.

Dat voeding je huid helpt klopt wel, maar “clean” is weer de verkeerde term. Gezonden vetten zoals vette vis, noten, advocado etc dragen bij aan een betere kwaliteit van de huid aangezien je lichaam vetten nodig heeft voor de organen en je huid is een orgaan, tevens ook de grootste orgaan van je lichaam.

Leven niet meer in 1986 dat mannen erbij moeten lopen als een zwerver, wekelijks naar de kapper jezelf opfrissen, maandelijks pedicure (pedicure = voeten / manicure = nagels, dat is vrouw/homo only) en dagelijks je huid verzorgings producten gebruiken is niet meer “apart” als man zijnde om te doen.
 
Ik kan je verzekeren dat als ik een avocado en walnootolie over mijn gezicht smeer ik morgen onder de puisten zit.
 
Leven niet meer in 1986 dat mannen erbij moeten lopen als een zwerver, wekelijks naar de kapper jezelf opfrissen, maandelijks pedicure (pedicure = voeten / manicure = nagels, dat is vrouw/homo only) en dagelijks je huid verzorgings producten gebruiken is niet meer “apart” als man zijnde om te doen.
Wekelijks naar de kapper? :roflol:

Scheer jij toevallig ook je benen na het bleken van je anus?
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Denk je nou werkelijk dat er een crème bestaat die je huid jong houdt? lmfao. Het enige wat helpt is botox/fillers. De rest is allemaal scam.
 
Denk je nou werkelijk dat er een crème bestaat die je huid jong houdt? lmfao. Het enige wat helpt is botox/fillers. De rest is allemaal scam.
Ik had van jou echt verwacht dat je 2 badkamer kastjes vol zou hebben met crème, scrubs, lotions en dat soort dingen.
 
Wekelijks naar de kapper? :roflol:

Scheer jij toevallig ook je benen na het bleken van je anus?
Ik ga ook iedere week, die zooi groeid hard door alle gh en steroids.
 
Leven niet meer in 1986 dat mannen erbij moeten lopen als een zwerver, wekelijks naar de kapper jezelf opfrissen, maandelijks pedicure (pedicure = voeten / manicure = nagels, dat is vrouw/homo only) en dagelijks je huid verzorgings producten gebruiken is niet meer “apart” als man zijnde om te doen.
Ja, niets zo lekker als zo'n hand vol met eelt van het liften. Ze moesten maar eens denken dat je homo bent omdat je je handen verzorgt tfoe.
 
Denk je nou werkelijk dat er een crème bestaat die je huid jong houdt? lmfao. Het enige wat helpt is botox/fillers. De rest is allemaal scam.
Roken, alcohol en drugs bevorderen iig wel degelijk veroudering.
 
Ik ga ook iedere week, die zooi groeid hard door alle gh en steroids.
Mkay sick. Ik elke 10 weken ofzo. Af en toe lekker kort. Dan weer een tijdje wat langer. Maja kheb makkelijk haar kan er van alles van maken.

Zomers elke 6 weken omdat langer haar te warm is. Morgen weer naar de kapper.
 
Mkay sick. Ik elke 10 weken ofzo. Af en toe lekker kort. Dan weer een tijdje wat langer. Maja kheb makkelijk haar kan er van alles van maken.

Zomers elke 6 weken omdat langer haar te warm is.
Ligt er ook aan welk model kapsel je hebt. Heb zelf een opskeer en dat ziet er gewoon niet meer uit na 10 dagen. Zelfde als je baard contouren die strakke lijnen zijn na een week tijd ook weg. Kunt het zelf ook doen, maar met zon touwtje of soms met wat wax maakt het allemaal net wat mooier, ook met je neushaar/ wenkbrauwen en oorhaar.
 
Dat zeg ik toch ook nergens? Wat is nou eigenlijk je punt? Gvd vermoeiend ben je ook :roflol:.
Je hebt het over een vette crème, dat is in wezen een pleonasme, dus wat voor middeltje(s) zoek je?
 
Roken, alcohol en drugs bevorderen iig wel degelijk veroudering.
Klopt, en te veel uv-straling. Wat wil je daarmee zeggen dan? Ik snap even niet de link met mijn post.
 
Wekelijks naar de kapper? Betalen jullie 5 euro voor een haircut? Of is iedereen hier zo focking loaded?
 
Je hebt het over een vette crème, dat is in wezen een pleonasme, dus wat voor middeltje(s) zoek je?
Thnx voor de verduidelijking van wat iedereen al wist bro :D. Ik zei vette om nadruk te leggen ivm vette huid ;).
 
Ik had van jou echt verwacht dat je 2 badkamer kastjes vol zou hebben met crème, scrubs, lotions en dat soort dingen.
Ik gebruik echt niks behalve een beetje matte wax. 99% van de bullshit die hier ligt zijn vrouwenproducten. Die hebben echt voor elke focking ding 1000 producten.
 
Ik gebruik echt niks behalve een beetje matte wax. 99% van de bullshit die hier ligt zijn vrouwenproducten. Die hebben echt voor elke focking ding 1000 producten.
Herkenbaar…
0A41F610-BD72-40D0-A863-A57C072B26AD.png
 
Och heeft zij ook al van die smerige geurstokken.

En deze cringe gaat mij echt te ver. Zelf voor een kampsjaak.

Bekijk bijlage 563337
Decoratie, jou katten geven daar niets om maar indien je ooit een partner scoort komt jou kiet ook vol met de action te staan 🙋‍♂️
 
Back
Naar boven