Fitness Seller

Crester - Biogenix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere opname van andere creatinevorm, minder vocht vasthouden
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu bezig met kuur
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T het zijn capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? sportstarget.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? -
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Hier zal ik een logje(en beschrijving) bijhouden van crester, een, zoals de naam al doet vermoeden een creatine etyl esther product is in capsulesvorm.

eerste indruk:

ik had wat problemen om de zegel van het potje te krijgen, maar éénmaal in mijn doel geslaagd kwam er toch wel een behoorlijke chemische walm uit het potje.

Verder opvallend: de capsules waren half rood, half wit, wel leuk maar niet bepaald iets om je keuze te laten beinvloeden.
ik heb slechts 1 cap genomen, wat neerkomt op 0.8gr, kwestie van het lichaam eerst wat te laten wennen.
zodadalijk ga ik trainen en daarna nog een capsule.

crester.jpg
 
succes, maar is 0,8 niet wat weinig?
 
Yzord zei:
succes, maar is 0,8 niet wat weinig?
0,8 gram kan je uit je dagelijkse biefstukje halen man. :cool:
 
:roflol: Neem gewoon de dosis die aangegeven wordt op de verpakking. Kwestie van je lichaam laten wennen aan een lichaamseigen product is imo BS.
 
je moet natuurlijk geen overdosis crea krijgen natuurlijk :)










:roflol:
 
Slikken die handel!!! Anders ga je straks zeggen: het werkte niet!!!

En dan doen wij dit :tomato:
 
ik pak de eerste dag altijd maar 2 capsules.
vandaag gaan er 4 door, heb er deze mogen al 2 genomen

hoe mijn training gisteren ging:
ik heb zowat drie maanden niet meer deftig kunnen trainen door examens, dus ik verwachtte wel wat terugval. deze bleek heel erg mee te vallen, ik kon lang blijven doorgaan en mijn spieren waren niet snel vermoeid. Of dit aan deze lage dosis creatine te wijten is? Geen idee, misschien kan ik redelijk goed spieren vasthouden.
vandaag komt de benentraining eraan, we zullen zien wat deze geeft
 
gisteren, woensdag, was de rustdag.
ik begon de dag met 2 capsules, ik zou er rond een uur of zeven nog 2 nemen, tot er iets tussen kwam wat mijn dagschema wel wat overhoop zou helpen.
ben naar club-juventus gaan kijken.
gevolg: geen creatine meer genomen en eetschema om zeep. Ik heb zelfs een hamburger gegeten, maargoed, een keer per zes maanden zal dat wel geen kwaad kunnen zeker?
morgen meer over donderdag, wanneer de gevreesde borsttraining aan bod komt( ben bang dat ik veel kracht kwijt ben:eek:
 
Dat is ook wat he :eek:. Ik zal naar SBS6 kijken jong, sterkte.
 
de afgelopen dagen niet kunnen posten omdat het internet niet werkte.
sindsdien de rug en schoudertraining gedaan.
ik had zowaar meer kracht in mijn rug als 3 maand terug. raar gezien ik 3 maand op een stoeltje heb gezeten.
die crester begint echt wel naar behore te werken
 
Gekocht bij de Nicolas...Sports target :cool:

biogenix brengt goeie producten uit, heb er al verschillende geprobeert, de crester echter nog niet...
 
ben nu een tijdje al bezig met de crester.
wat is mij nu opgevallen: mijn gewicht: ik ben van 96 naar 98 gegaan. ik zie er niet echt gespierder uit maar ook niet vetter. ik vermoed dus dat het toch wel vocht is.
verder gaat het trainen goed, alleen de borst, ik slaag er niet in ze terug op mijn vorige niveau te krijgen. daarom ben ik ook sterk aan het twijfelen de dosis te verhogen. ik neem nu 4 capsules, wat goed is voor 3.2 g
waarschijnlijk neem ik vanaf volgende week een extra capsule, hoewel de voorgeschreven dosis 4 capsules is
 
Waar is dat goed voor? Meer creatine dan je nodig hebt, zal je niet tot betere resultaten brengen: gewoon langer trainen.
Mijn lief rapporteert ook heel goede resultaten met CEE.
 
Back
Naar boven