MuscleMeat

Serie: Crimi Clowns

Bezoekers in dit topic

Van de makers van Matroesjkas toevallig? Die serie was wel echt goed
 
haha

gisteren of eergisteren het laatste gezien, ik dacht "WTF, wie kijkt toch naar deze shit" :D
 
Van de makers van Matroesjkas toevallig? Die serie was wel echt goed

Luc Wijns heeft deze geschreven, speelde ook mee in Matroesjkas maar ik weet niet of ie daar ook aan heeft mee geschreven


haha

gisteren of eergisteren het laatste gezien, ik dacht "WTF, wie kijkt toch naar deze shit" :D

Hahaha, ja, je moet het eigenlijk vanaf het begin kunnen volgen :D

Dan heb je dit nog mee gekregen denk ik ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Van de makers van Matroesjkas toevallig? Die serie was wel echt goed
bazen serie
die man uit dat filmpje rechts is ook van die serie toch?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:42 ----------

ik hoop wel dat het ondertitelt is. ik versta de helft niet
 
bazen serie
die man uit dat filmpje rechts is ook van die serie toch?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:42 ----------

ik hoop wel dat het ondertitelt is. ik versta de helft niet

Yep
 
Geniale serie. Ik heb zelf geen moeite om te begrijpen wat ze zeggen (ben zelf ook van Antwerpen), maar de ondertiteling is wel handig voor anderen :D.

Einde van vorige aflevering was echt hilarisch ^^
 
Bedankt voor de linkjes maar ik ga hem op tv volgen ;)
 
Heb de eerste paar afleveringen wel meegekregen... best wel goede momenten maar boeien doet het me niet echt
 
Heb de eerste paar afleveringen wel meegekregen... best wel goede momenten maar boeien doet het me niet echt

Dit is echt zo'n serie waarvan je zegt, dit is goed, where have you been all my life of het kan me niet echt boeien :P
 
Hele serie vandaag gekeken (seizoen 1 tot en met aflevering 8)

wat een bazen serie!!!!!
 
Vandaag om 22u30 @2BE :D
 
extra leuk omdat ik zowat alle omgevingen ken waar ze filmen :p het frituur waar ze straks gaan heeft best wel goede frieten btw ;) :p
 
"Ge kunt beter naar een andere frituur gaan" :D
 
prima serie, wel korte afleveringen, dus kw8 altijd enkele weken zodat ik meerdere episodes na elkaar kan bekijken.
 
http://www.youtube.com/watch?v=AUTlVrXdIFU&feature=share

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 10:18 ----------

volgende maandag trouwens de laatste aflevering al denk ik, want de dvd box komt al uit dit weekend...

Aflevering 10

Ma Tersago heeft drie demente bejaarden uit het home laten ‘ontsnappen’. Ronny sust directeur Cools met een Rolex en dan staan Ma en Rachel voor de deur van de villa. Wesley filmt een hete ‘beauty shoot' van Katia als plots… de Patron binnenvalt.
 
Nooooooooooo :(
 
Dat einde van die trailer. wat slecht
 
Back
Naar boven