AndroidHealthClinic

Cringy droger en droger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

28taP

Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
3.228
Waardering
5.530
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Yes , m'n eerste lijnen!

image.jpg
 
Rug ook al droger . Sinds 20-3 6 cm af van m'n buik en heupzone.

image.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
lb
 
Laatst bewerkt:
Mooi Pat!!! Heel mooi.
 
Thx !Moet alleen minder smokkelen/smikkelen. Ik ben dan wel zo dat ik het in m'n macro s laat passen maar toch .
 
Mooi hoor die benen. Ik ben jaloers :)..

Hoeveel VP zit je? Geen 29% toch zoals hier nu staat?! ?
 
Mooie benen en al een mooie V-shape!
 
Vet zal eerder 20 dan 29 zijn. Hoe is dat gemeten?
Nu ik je foto's zie zou ik eerder denken aan een goeie bulk en goeie cut daarna :)
Goeie benen btw!
 
Vet zal eerder 20 dan 29 zijn. Hoe is dat gemeten?
Nu ik je foto's zie zou ik eerder denken aan een goeie bulk en goeie cut daarna :)
Goeie benen btw!

Ja idd.. 29 kan nooit. Dan ben je wel erg droog voor iemand die een VP heeft van 29..
 
Vet zal eerder 20 dan 29 zijn. Hoe is dat gemeten?
Nu ik je foto's zie zou ik eerder denken aan een goeie bulk en goeie cut daarna :)
Goeie benen btw!

Niet om negatief te doen over pat maar ligt aan de meet plekken; ) zijn meestal plaatsen waar je meer vet vast houdt. Probleem zones. Dus kan best 29% zijn. Daarnaast zit er veel verschil in manier van meten met caliper tussen mensen.
 
Als ik haar foto's zo zie dan heeft ze niet veel vet op haar benen, dus dan lijkt me 29 wat hoog. Kan me voorstellen dat ze meer vet op haar triceps etc. heeft waardoor ze wellicht hoger uit komt.

Ik heb zelf een dexascan gehad en wonder boven wonder komt die overeen met de huidplooimeting (4 punts, bovenlichaam). Mijn benen stonden op 31%, maar mijn romp op 14.8%. Uiteindelijk gaat het om het gemiddelde.

Sowieso zal de 1 met 15% er anders uit zien dan de ander. Maar goed, 29% lijkt me sowieso te hoog!
 
Het is een foto en nee heel droog is dat nog niet. Verkijk je je zeker op.

Maar verschilt pp en meetwijze.
 
Ja vetmetingen kunnen zo verschillen.. Ik merkte zelf dat toen ik afgelopen maand 30 werd, ik er ook gratis wat % rbij cadeau kreeg. Leuk die tabellen.. Leeftijd is dus ook een factor.
 
Miss handig als pat ook een non-flex foto post:)? Ik lijk ook een stuk droger in goed licht en met geflexte spieren hihi. In weer ander licht lijk ik compleet soft.
 
Thx! Ja op m'n benen zit niet zo veel vet. Vooral m'n rug en triceps en toch ook wel op de buik. Ik zal een losse foto posten.

Idd dan krijg je er zo een paar procent bij voor je 30e verjaardag en bedankt.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Oh en het was een 4 punts meting alleen op bovenlichaam.
 
IK zag net je 5 maanden progressie, netjes hoor!
 
Mijn voorkant is beter , m'n achterkant is veel vetter.

image.jpg
 
M'n rug .

image.jpg
 
Miss handig als pat ook een non-flex foto post:)? Ik lijk ook een stuk droger in goed licht en met geflexte spieren hihi. In weer ander licht lijk ik compleet soft.

haha ja hier ook, op foto's met of zonder goed licht zie ik eruit als een heel ander persoon.. :p zal ook eens een fotologje maken als ik iemand vind die foto's wil maken. zelf lukt het me echt niet goed

ziet er goed uit pat82, goed bezig!
 
Back
Naar boven