MuscleMeat

Cringy droger en droger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou zo mager lijken je benen niet en ook mooie lijn al. Zomer duurt nog even dus sixpack is wel mogelijk. Als je maar vol houdt.

Ja nu ben ik al te lang aan het bikkelen om op te geven en ik zit nu in het ritme. Thx .

Zou graag jouw buik hebben, is dat ook een beetje genetisch bepaald ? Ik heb namelijk het idee dat ik wat buikspieren aan de zijkant mis.
 
Wheels zijn echt niet mager hoor. Paar procent eraf en zal je al mooie details zien.

Alle fitness chicks willen ronde schouders :D

Denk je? Ben bang dat ik er dan zo platjes uitzie? Ben wel bijna zover als in 2010, dat vind ik super, maar dan met wat meer massa.

Haha ja is toch mooi?
 
Denk je? Ben bang dat ik er dan zo platjes uitzie? Ben wel bijna zover als in 2010, dat vind ik super, maar dan met wat meer massa.

Haha ja is toch mooi?

Hoe droger je bent, hoe groter je lijkt ;)
Plat heeft puur te maken met voeding. Ook op een laag vp kan je mooi vol en rond ogen.

Vrouwen met goede delts is altijd mooi.
En goede wheels/ass/rug.... :D
 
Hoe droger je bent, hoe groter je lijkt ;)
Plat heeft puur te maken met voeding. Ook op een laag vp kan je mooi vol en rond ogen.

Vrouwen met goede delts is altijd mooi.
En goede wheels/ass/rug.... :D

Met voeding bedoel je dan genoeg carbs eten zodat je er dan voller uitziet? Elke dag gewoon?

Ik vind het supermooi! Er stond hier ergens een linkje om je bouwpotentieel en aanleg te bereken, ik zou bij 23% uiterlijk 95 kilo kunnen worden. Ongeveer 90 kilo dan bij 19%. Dat was natuurlijk voor mannen en vrouwen hebben de helft als potentieel. 15 kilo zou ik dus erbij kunnen bouwen.
 
Ja nu ben ik al te lang aan het bikkelen om op te geven en ik zit nu in het ritme. Thx .

Zou graag jouw buik hebben, is dat ook een beetje genetisch bepaald ? Ik heb namelijk het idee dat ik wat buikspieren aan de zijkant mis.

Zo moet je ook wel denken ja. Als je ver bent gekomen jammer om op te geven.

Haha je moet niet denken dat mijn buik er elke dag zo uitziet hoor;) komt nu niet in de buurt. Bij mij is dat probleem zone en triceps. Gaan altijd als laatste. Iedereen heeft weer andere buikspieren en % waarbij ze zichtbaar zijn.

Gewoon rustig doorgaan dus en zien wat er onder zit.
 
Met voeding bedoel je dan genoeg carbs eten zodat je er dan voller uitziet? Elke dag gewoon?

Ik vind het supermooi! Er stond hier ergens een linkje om je bouwpotentieel en aanleg te bereken, ik zou bij 23% uiterlijk 95 kilo kunnen worden. Ongeveer 90 kilo dan bij 19%. Dat was natuurlijk voor mannen en vrouwen hebben de helft als potentieel. 15 kilo zou ik dus erbij kunnen bouwen.

Nee ik bedoel als je in de cut zit en low carb eet dan eens in de zoveel dagen refeed met high high carbs.
Is platte direct weg en sta je lekker vol.

Vrouwen met spieren zijn altijd Nice :cool:

Je kan natuurlijk zoveel kilo's erbij bouwen als je wilt, maar vp daarbij in de hand houden is wel key.
 
Nee ik bedoel als je in de cut zit en low carb eet dan eens in de zoveel dagen refeed met high high carbs.
Is platte direct weg en sta je lekker vol.

Vrouwen met spieren zijn altijd Nice :cool:

Je kan natuurlijk zoveel kilo's erbij bouwen als je wilt, maar vp daarbij in de hand houden is wel key.

Oh dacht als je eenmaal klaar bent met cutten. Die refeeds heb ik na de training. Verder no carbs momenteel of ja minimaal. Zal het eens proberen dan.
 
Zo moet je ook wel denken ja. Als je ver bent gekomen jammer om op te geven.

Haha je moet niet denken dat mijn buik er elke dag zo uitziet hoor;) komt nu niet in de buurt. Bij mij is dat probleem zone en triceps. Gaan altijd als laatste. Iedereen heeft weer andere buikspieren en % waarbij ze zichtbaar zijn.

Gewoon rustig doorgaan dus en zien wat er onder zit.

Ziet er niet uit als een probleemzone maar ik begrijp je, mijn achterkant is ook een probleemzone. Alhoewel het iets verbeterd is. In het volle licht dan he, zo gaat het wel. Ben wel benieuwd bij welk vetpercentage ik ze heb, dadelijk ben ik m'n borsten kwijt voordat ik een sixpack heb.

Dat helpt echt om zo te denken. De vorige keer na die dbb contest had ik zo n spijt dat ik het niet doorgezet had. Nu ben ik weer dichtbij en heb een tweede kans.
 
Ik heb daar diep voor moeten gaan hoor om die buik te krijgen.
Was tijdens contest prep 2013;)
Steeds minder carbs en meer cardio, op Den duur geen cheats meer etc.

Zal eens kijken of ik nog wat foto's van recent heb. Plaats wel ff in mn log dan.
 
Oh dacht als je eenmaal klaar bent met cutten. Die refeeds heb ik na de training. Verder no carbs momenteel of ja minimaal. Zal het eens proberen dan.

Als je klaar bent met cutten en weer gaat bouwen rustig aan de kcal opbouwen.
'Vroeger' ging ik direct weer full retard eten en was het resultaat van harde werken zo weer weg :(

Vind je nu voor jezelf dat je aan eind van de dag plat staat?
 
Als je klaar bent met cutten en weer gaat bouwen rustig aan de kcal opbouwen.
'Vroeger' ging ik direct weer full retard eten en was het resultaat van harde werken zo weer weg :(

Vind je nu voor jezelf dat je aan eind van de dag plat staat?

Nee, nu niet. Al dat vet voorkomt dat denk ik. We zullen straks zien en ik zal je tip ter harte nemen en rustig opbouwen.
 
Goed bezig Pat en zitten goeie picca's bij! Doorzetten dat is uiteindelijk de sleutel, ze zeggen niet voor niets dat dit a way of life is..
 
hey alles kits
 
Nog steeds bezig ?
 
Ja zeker! Op dit moment haat ik het echt, maar ik ga gewoon door. Ben nu weer verder aan het bouwen.
 
Nice pics,
Keep it up !
 
Ja zeker! Op dit moment haat ik het echt, maar ik ga gewoon door. Ben nu weer verder aan het bouwen.

Wat haat je?

Trainen of dieten?
 
Back
Naar boven