MuscleMeat

Cringy droger en droger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat haat je?

Trainen of dieten?

Trainen! Geen motivatie, maar dat gaat met ups en downs dus ik blijf toch maar vol gas geven. Straks is de motivatie weer terug en hoef ik niet weer opnieuw te beginnen.
 
Welke het ook is, niet echt een goed toekomstbeeld als je het niet graag doet.

Meestal doe ik het wel graag, alleen nu even niet. Toekomstbeeld van een dik uitgezakt lichaam trekt me ook niet echt. Kijk, toch een beetje motivatie.
 
Ja zeker! Op dit moment haat ik het echt, maar ik ga gewoon door. Ben nu weer verder aan het bouwen.

Wat haat je?

Trainen of dieten?
Trainen! Geen motivatie, maar dat gaat met ups en downs dus ik blijf toch maar vol gas geven. Straks is de motivatie weer terug en hoef ik niet weer opnieuw te beginnen.

Anders een fanatieke trainings partner zoeken die je keihard pusht elke training?
 
Meestal doe ik het wel graag, alleen nu even niet. Toekomstbeeld van een dik uitgezakt lichaam trekt me ook niet echt. Kijk, toch een beetje motivatie.
Probeer gewoon iets te vinden wat past bij een levensstijl die jij graag wil. Veel mensen, vooral vrouwen die zich baseren op bullshit magazines, volgen retarded dieeten en trainingsschemas.

Vroeger was ik ook zo'n "bro" die constant strikt at en 500 sets per training deed.

Nu doe ik gewoon IIFYM, eet af en toe eens een frietje, drink af en toe en ik maak veel meer resultaat dan vroeger, gewoon omdat ik het op deze manier heel graag doe en gemotiveerd blijf.
Ik doe dit nog steeds om mijn leven aangenamer te maken, en als je iets volgt wat je niet graag doet heb je dat niet meer.
 
Probeer gewoon iets te vinden wat past bij een levensstijl die jij graag wil. Veel mensen, vooral vrouwen die zich baseren op bullshit magazines, volgen retarded dieeten en trainingsschemas.

Vroeger was ik ook zo'n "bro" die constant strikt at en 500 sets per training deed.

Nu doe ik gewoon IIFYM, eet af en toe eens een frietje, drink af en toe en ik maak veel meer resultaat dan vroeger, gewoon omdat ik het op deze manier heel graag doe en gemotiveerd blijf.
Ik doe dit nog steeds om mijn leven aangenamer te maken, en als je iets volgt wat je niet graag doet heb je dat niet meer.

Ik eet ook volgens iifym en hou niet meer alles precies bij. In m'n hoofd tel ik de macro's, maar niet meer zo streng. Moet idd leuk blijven. Trainen is gewoon even niet leuk haha. Het gevoel erna is nog steeds heerlijk, dat helpt wel. Less is more moet ik nog steeds onder de knie krijgen qua trainen . Thx voor de tip!
 
Wat haat je?

Trainen of dieten?


Anders een fanatieke trainings partner zoeken die je keihard pusht elke training?

Heb toevallig mijn partner een tijdje geleden leren kennen in de gym en we gaan vaak samen trainen en motiveren elkaar. Ik ga natuurlijk niet thuis op de bank zitten terwijl hij gaat trainen. Laat me dan niet kennen haha. Dat helpt ook!
 
Ik heb ook wel eens geen motivatie (vooral na een werkdag met paar uur slaap), maar ik ga eigenlijk altijd! Niks demotiveerd meer als geen resultaat zien omdat je niet consequent bent met je training. Zo heb ik vroeger (ja dan klink ik oud:p) getraind en baalde dat ik weinig resultaat zag met als gevolg dat ik steeds minder ging trainen. Dat doet ook niet veel goeds met je eigenwaarde.
 
Back
Naar boven