MuscleMeat

Croc's cut-dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by CrocoDillon
Thnx! Maar de postworkout shake mag ook met melk neem ik aan. Ik haal 1 banaan weg en vervang met appel, de post workout banaan verreken ik dan met de glucose. Na de training is een banaan niet erg right? Je bent dan toch KH aan het laden.

Ik eet altijd eerst een banaan direct na mijn training en daarna mijn whey/glucose
 
Het gaat goed tot nu toe, ben 2 kg kwijt... maar dat is op 2 verschillende weegschalen gemeten en 1 daarvan is analoog en nogal onbetrouwbaar, dus ik ga morgen eens digitaal meten. Maar als het 1 kg is dan ben ik nog tevreden :D (hopelijk alleen vet)

Is het erg om je postworkoutshake een kwartier na de training te drinken? ik moet 15 minuten fietsen en thuis neem ik de shake pas.
 
Nee ik zou als ik jou was een banaantje meenemen en die wel direct na de training op eten en een kwartier daarna je shake! Maar gaat goed dus! :D
 
Yeah, en dat is pas met 1stackII/dag. komende week over op 2 per dag. Dus als die Xena beter werkt wat je mag verw88 voor de prijs vind ik, dan staat je nog wat te w88 :D

Dat van die banaan zal ik doen, wel een goed id. thnx
 
ja maar neem ik Xena omdat die er ook voorzorgt dat je je spiermassa behoud. De basis is natuurlijk wel je voedsel maar toch! :p
 
Heb er inmiddels 8 weken op zitten, ben volgens de elektronische weegschaal van 22% BF naar 18% BF gegaan... 4 weken met stackII gaf als resultaat 4,2 kg lichter, 4 weken zonder stackII maar 1,2 kg lichter. Totaal van 80,4kg naar 75,0kg. Nu ga ik weer 4 weken met stackII verder.

Maar ik wou alvast een beetje de vooruitgang tot nu toe showen: http://www.pbase.com/crocodillon/inbox

Heb ik meteen een vraagje: Wat denken jullie dat mijn vet% is? Volgens http://home.hetnet.nl/~telegeheim1/Vetpercentage.htm kwam het op hooguit 15% BF.
 
wel een grappige site heb net eens geprobeerd en ga kijken wat ik vanmiddag met de huidplooimeter heb...
 
Originally posted by CrocoDillon
Heb er inmiddels 8 weken op zitten, ben volgens de elektronische weegschaal van 22% BF naar 18% BF gegaan... 4 weken met stackII gaf als resultaat 4,2 kg lichter, 4 weken zonder stackII maar 1,2 kg lichter. Totaal van 80,4kg naar 75,0kg. Nu ga ik weer 4 weken met stackII verder.

Maar ik wou alvast een beetje de vooruitgang tot nu toe showen: http://www.pbase.com/crocodillon/inbox

Heb ik meteen een vraagje: Wat denken jullie dat mijn vet% is? Volgens http://home.hetnet.nl/~telegeheim1/Vetpercentage.htm kwam het op hooguit 15% BF.

Waarschijnlijk eet je ook wel wat minder wanneer je stackers neemt? Ook zal je stofwisseling wel gaan verlagen naarmate je langere periodes op dieet bent.

Als ik naar je foto's kijk denk ik net boven de 15%.
 
Originally posted by the_ur
merk je weinig van stack II? heb je die van M double U? ik ga er nl keihard van. ik ga de eerste 6 weken beginnen met twee per dag. eentje 's morgens vroeg voor de cardio (die is om de dag in de eerste weken) en eentje dik een uur voor de training.

Ik gebruik nu 2 weken stack2 maar merk zekr geen opgejaagd gevoel of zo. Ik eet wel minder dan voorheen maar of dat door de stackers komt? geen idee. ik heb wel ist minder trek maar dat heeft ook met gewennig te maken denk ik. De dosering zal wel niet voor niets op 1 per dag en hooguit nog 1 voor de training zijn. Ik hou t dan ook lekker bij 1 stack voor mn ontbijt en na mn wheyshake.

Mocht ik er 2 nemen dan zal t resultaat waarschijnlijk wel heftig zijn maar zoveel verschil zal t toch niet maken. Ik neem als ik zondagochetdn ga hardlopen er ook een 45 minuten voor de cardio maar ik merk echter geen enrgiewinst what so ever.

Originally posted by Elmar
ja maar neem ik Xena omdat die er ook voorzorgt dat je je spiermassa behoud. De basis is natuurlijk wel je voedsel maar toch!

Hier zorgt stack toch ook voor?
 
Originally posted by dandyman


Ik gebruik nu 2 weken stack2 maar merk zekr geen opgejaagd gevoel of zo. Ik eet wel minder dan voorheen maar of dat door de stackers komt? geen idee. ik heb wel ist minder trek maar dat heeft ook met gewennig te maken denk ik. De dosering zal wel niet voor niets op 1 per dag en hooguit nog 1 voor de training zijn. Ik hou t dan ook lekker bij 1 stack voor mn ontbijt en na mn wheyshake.

Mocht ik er 2 nemen dan zal t resultaat waarschijnlijk wel heftig zijn maar zoveel verschil zal t toch niet maken. Ik neem als ik zondagochetdn ga hardlopen er ook een 45 minuten voor de cardio maar ik merk echter geen enrgiewinst what so ever.

Op het pakje staat idd 1 per dag maar op de website van [Link niet meer beschikbaar] staat 3 per dag.
 
Originally posted by burn


Waarschijnlijk eet je ook wel wat minder wanneer je stackers neemt? Ook zal je stofwisseling wel gaan verlagen naarmate je langere periodes op dieet bent.

Als ik naar je foto's kijk denk ik net boven de 15%.
Zou best kunnen dat ik wat minder eet, je hongergevoel wordt behoorlijk onderdrukt.
 
Back
Naar boven