XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Boys and girls,

Het was weer lekker! 5x5 (workout 2) achter de rug. Squats, overhead press (ging eigenlijk te makkelijk) en deadlift...:lifter:


En wat extra's om de armpjes leeg te maken;
  • 3x10 x 25kg preacher curls
  • 3x12 x 12kg staand shoulder press
  • 3x12 x 16kg zittend shoulder press
  • 3x12 x 16kg bicep curls dumbel
  • 3x10 x 10kg lateral side raises
  • 3x12 x 20kg triceps rope
  • 3x12 x 25kg reverse grip triceps
  • 3x12 x 16kg Dumbbell Shrugs

Geen fut meer voor cardio (sorry) :o

Nu ff uitpuffen op de bank, met een lekker chocolate/cookie proteïne shakey...da's gewoon een soort toetje :zuip:

Tot later. Darude0306 out! :hello:
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag beesten van de gym,

Vandaag weer een 5x5-je achter de rug + wat losse oefeningen om de boel leeg te maken...

:flexbiceps:


  • 5x 40kg incline chest barbell
  • 5x 50kg incline chest barbell
  • 5x 55kg incline chest barbell
  • 10x 40kg row (Purestrength machine)
  • 10x 80kg row
  • 10x 100kg row
  • 10x 100kg row wide grip
  • 10x 20kg shoulder press (Purestrength machine)
  • 10x 40kg shoulder press
  • 10x 50kg shoulder press (na 5x te zwaar)
Nu nog wat oefeningen thuis in de vorm van de computerkamer opruimen :roflol:

Fijne zondag nog, Darude0306 out! :hello:
 
Lekkere zondag training darude0306

Thanks RaceRookie! :thumbup:

Ik ben van plan om mijn trainingsmogelijkheden uit te gaan breiden, door thuis wat apparatuur neer te zetten, waarmee ik ook 5x5 kan doen. Ik wil dus een power cage en benchpress bank (inclusief barbells en dumbells) gaan aanschaffen.

Toevallig iemand een goed en voordelig adresje daarvoor? #dtv :thumb:
 
Thanks RaceRookie! :thumbup:

Ik ben van plan om mijn trainingsmogelijkheden uit te gaan breiden, door thuis wat apparatuur neer te zetten, waarmee ik ook 5x5 kan doen. Ik wil dus een power cage en benchpress bank (inclusief barbells en dumbells) gaan aanschaffen.

Toevallig iemand een goed en voordelig adresje daarvoor? #dtv :thumb:
Goed plan! Ik zou gaan voor een halfrack en een goed BP bankje die je ook kunt gebruiken voor andere zaken, dus scharnierend met zit. Halfrack neemt een stuk minder ruimte in en je kunt er prima mee bankdrukken en squatten. Ook ideaal voor de OHP met barbell.
 
Goed plan! Ik zou gaan voor een halfrack en een goed BP bankje die je ook kunt gebruiken voor andere zaken, dus scharnierend met zit. Halfrack neemt een stuk minder ruimte in en je kunt er prima mee bankdrukken en squatten. Ook ideaal voor de OHP met barbell.

Goed idee! Scheelt me een hoop ruimte en geld! :D Die barbellsets zijn al aardig aan de prijs! Zag bij Gor...sports (weet niet of ik de naam voluit mag schrijven) al wat leuke setjes!
 
Ik heb zelf een goedkope gehaald, kwaliteit is niet echt super, maar met die vlieggewichtjes van mij gaat dat nog prima. Foto staat wel in mijn log ergens.
 
Goed idee! Scheelt me een hoop ruimte en geld! :D Die barbellsets zijn al aardig aan de prijs! Zag bij Gor...sports (weet niet of ik de naam voluit mag schrijven) al wat leuke setjes!
Heb de foto al gevonden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo veel ruimte heb ik niet joh ;)

Ik heb er 1 gezien met haltersteunen belastbaar tot 100kg... Daar zit een bicepcurl steun bij, belastbaar tot 100kg. Dat is voor mij nu voorlopig genoeg :D

IMG_2751.JPG
 
zou ik niet kopen man, Heeft geen safety spotters... Dat vind ik wel nodig als ik alleen train. Je weet maar nooit wanneer je met 100 kg in je nek ineen stuikt...
 
zou ik niet kopen man, Heeft geen safety spotters... Dat vind ik wel nodig als ik alleen train. Je weet maar nooit wanneer je met 100 kg in je nek ineen stuikt...
Dat is als je helemaal alleen bent wel een beetje een must. Ook handig met BP.
 
Man wat zou ik graag een extra ruimte hebben thuis.......(nou ja 2 extra kamers dan, 1 voor mijn DJ set up en een om een home gym in op te bouwen)
 
Back
Naar boven