crotchfit
Advanced Bodybuilder
- Lid geworden
- 17 jun 2015
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Na een poging tot afvallen gedaan te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik voor eeuwig een dikzak zal blijven, wat me heeft doen besluiten een nieuw log te openen in de stronkenmen sectie.
Allereerst even voorstellen: ik ben 176 lang, 31 jaar oud en mag graag een beetje sporten. Mijn dagelijks leven slijt ik achter een PC in de rol van software ontwikkelaar. In die rol houd ik me met name bezig C# en SQL Server.
Op het vlak van sport gaat m'n interesse uit naar skien, schaatsen en kickboksen, maar met name wielrennen en krachttraining vind ik erg leuk om te doen.
Mijn doelen voor komende maanden zijn op dit moment als volgt:
a) rond de 80 kilo blijven wegen,
b) squat naar 5x5x150 (PR 5x3x122.5),
c) deadlift naar 5x180 (PR 5x150),
d) press naar 5x5x75 (PR 5x3 x52.5of 5x5x52.5),
e) pijnvrij kunnen benchen en hopelijk eens naar de 100,
f) 20 pull-ups, gewoon daarom,
g) een goede fietsconditie blijven houden, maar geen specifiek doel. Elfstedentocht fietsen lijkt me wel een keer leuk. (Een ironman ook)
In de toekomst zou ik graag ook meer met gewichtheffen gaan doen, maar dan moet er goede begeleiding te vinden zijn, want dat wordt bij ons helemaal niet gedaan.
Qua voeding zit het in de basis wel goed, qua groente, fruit en eiwit. Moet alleen niet aan snoep beginnen, want dan stop ik niet voor alles op is
Daarnaast ben ik inmiddels 3 maanden volledig alcoholvrij en dat wil ik graag zo houden.
Allereerst even voorstellen: ik ben 176 lang, 31 jaar oud en mag graag een beetje sporten. Mijn dagelijks leven slijt ik achter een PC in de rol van software ontwikkelaar. In die rol houd ik me met name bezig C# en SQL Server.
Op het vlak van sport gaat m'n interesse uit naar skien, schaatsen en kickboksen, maar met name wielrennen en krachttraining vind ik erg leuk om te doen.
Mijn doelen voor komende maanden zijn op dit moment als volgt:
a) rond de 80 kilo blijven wegen,
b) squat naar 5x5x150 (PR 5x3x122.5),
c) deadlift naar 5x180 (PR 5x150),
d) press naar 5x5x75 (PR 5x3 x52.5of 5x5x52.5),
e) pijnvrij kunnen benchen en hopelijk eens naar de 100,
f) 20 pull-ups, gewoon daarom,
g) een goede fietsconditie blijven houden, maar geen specifiek doel. Elfstedentocht fietsen lijkt me wel een keer leuk. (Een ironman ook)
In de toekomst zou ik graag ook meer met gewichtheffen gaan doen, maar dan moet er goede begeleiding te vinden zijn, want dat wordt bij ons helemaal niet gedaan.
Qua voeding zit het in de basis wel goed, qua groente, fruit en eiwit. Moet alleen niet aan snoep beginnen, want dan stop ik niet voor alles op is
Daarnaast ben ik inmiddels 3 maanden volledig alcoholvrij en dat wil ik graag zo houden.