MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Lola0901

Cool Novice
Lid geworden
11 aug 2017
Berichten
44
Waardering
7
Lengte
1m60
Massa
50kg
Vetpercentage
18%
Bedankt voor jullie hulp ! gesloten
 
Laatst bewerkt:
Wat vind je het lekkerst? Het komt zich niet allemaal zo nauw....
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Je lust geen havermout?
 
oooh dat is mooi Camelus

Ik lus denk ik ook wel havermout , nooit echt gehad eigenlijk, alleen verwerkt in het vlees.
 
gewoon eten wat je lekker vindt als je maar aan je kcal behoefte komt die je dagelijks nodig hebt ;)
 
havermout met (soja)melk en chocolade whey drool:
 
Sorry, maar 'skinny fat' meisjes met een vetpercentage van 10% bestaan niet.
Of je hebt een vertekend zelfbeeld of die 10% klopt voor geen meter. Ik vermoed het laatste.

Ik zou in plaats van cruesli cookies & cream gewoon basis-muesli nemen. Cruesli's zitten vaak bomvol toegevoegde suikers.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar 'skinny fat' meisjes met een vetpercentage van 10% bestaan niet.
Of je hebt een vertekend zelfbeeld of die 10% klopt voor geen meter. Ik vermoed het laatste.

Ik zou in plaats van cruesli cookies & cream gewoon basis-muesli nemen. Cruesli's zitten vaak bomvol toegevoegde suikers.


Ik vind het zelf ook erg laag. Toch zei de weegschaal bij basic fit het vanochtend weer.
Ik las op internet dat dat er wat naast kan zitten, dus ik schat het , hopelijk, wat hoger in.
Dankje voor de tip je hebt daar zeker gelijk in... het is wel zo lekker hihi...
 
Ik vind het zelf ook erg laag. Toch zei de weegschaal bij basic fit het vanochtend weer.
Ik las op internet dat dat er wat naast kan zitten, dus ik schat het , hopelijk, wat hoger in.
Dankje voor de tip je hebt daar zeker gelijk in... het is wel zo lekker hihi...

Volgens de weegschaal bij bf had ik een vetpercentage van 18 twee dagen voor mijn wedstrijd
 
Buikjes zijn niet genetisch.
En meisjes met een vetpercentage van 10% is ook niet waar.
 
Dankje voor de tip je hebt daar zeker gelijk in... het is wel zo lekker hihi...
Er zijn zo veel manieren om magere yoghurt met musli op een gezonde manier lekkerder te maken: (gewelde) rozijnen, fruit, kaneel, bessen, etc..
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

basic fit app .
Camelus klopte dat een beetje denk je, die 18 %?
 
Ik weeg 49 kilo, maar probeer er nog steeds alles aan te doen om het buikvet weg te krijgen.

ik heb nu normale havermout gekocht
 
ik heb hier in een vorig topic foto's van geplaatst (buik).

ik snap er helemaal niksvan waarom ik nog geen platte buik heb. ik sport al jaren , nu probeer ik spiermassa op te bouwen
 
Ik weeg 49 kilo, maar probeer er nog steeds alles aan te doen om het buikvet weg te krijgen.

ik heb nu normale havermout gekocht

Post eens je volledige voedingschema
 
Ontbijt : 4 à 5 lepels Cruesli cookies and cream( binnenkort havermout) met magere yoghurt. (kom vol)

Lunch : 3 eieren of 4 plakjes ham/ kalkoenfilet & soms een beschuitje.

Avondeten : royaal bord warm eten, gekookte aardappels met zout, veel groente (wortels, rode kool, doperwten, spinazie, brocolli, sperziebonen, end.) en een gehaktbal.
Eens in de week Kipfilet met rijst & chicken tonight saus
Het is veel warm eten, een grotere portie dan bij de gemiddelde nederlander. Afwegen heb ik nooit gedaan.


Tussendoortjes : iedere dag een appel, 1-2 keer in de week banaan. Soms kiwi.
Af en toe eens wat lekkers zoals een ijsje of chocolaatje, maar niet vaak. Ik let er op, ben geen snacker. De warme maaltijd vult goed, dus 's avonds geen honger.

Alcohol ongeveer eens per maand, alleen met een feestje.
Drinken : water, groene thee met zoetje(5 op een dag) , soms cola light.

Sinds deze maand is dit mijn eetpatroon. Ik eet dus nog maar een maand cruesli.
Hiervoor af ik als ontbijt en lunch 4 sneetjes volkorenbrood met Kip kerrie salade & kip/kalkoen filet of ham.

Sporten doe ik ongeveer drie keer in de week. Al weken geen tot weinig cardio, alleen maar spiermassa proberen op te bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven