XXL Nutrition

Cruise & Blast (wat te doen kwa kcal)

Bezoekers in dit topic

Greenmonkey

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 jul 2014
Berichten
761
Waardering
344
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Mede bodybuilders,

Ik zit in een test tren winny kuur die er als volgt uit:

1-12 Test E 250
1-5 Tren E 400 na week 5 verhoogd -->
6-10 Tren E 600
1-6 Winstrol 50 mg per dag

Het is een cutkuur ik kom van de bulk 3500 kcal en ben de afgelopen weken gedropt in kcal:
2800-2600-2400-2200-2000.

Momenteel in week 9 en zit op 1950kcal.
In week 10 wil ik 1 week 1850kcal proberen.
Inmiddels ook cardio erbij gaan doen vanaf week 8 (20 min sessie HIIT).

Ben onwijs droog en vasculair geworden.
Al met al zeer tevreden over deze kuur maar ik ga na prik 10.

6 weken bridgen op 250 Test E

-----Bridge 6 weken-----

Daarna verder met leanbulk:
1-12 Test E 500
1-12 Mast E 200
1-10 Tren E 600

Hiervan wil ik dus een lean bulk maken maar belangrijkste is om VP nauwelijks te laten oplopen.Dus ik wil zeer langzaam aan kcal uppen en de spiegel gebruiken om te zien wat het doet met me fysiek.
Zit nu denk op 10% wil kijken of ik de 9% kan halen in die laatste 2 weken.

Mijn vraag is:
Hoe zal ik gaan eten vanaf de bridge kwa kcal en wekelijks uppen en ook wanneer ik weer de blast in ga. Hoe zouden jullie dat doen tips adviezen suggesties zijn welkom.

Ik dacht zelf vanaf de bridge kcal te uppen.
Week:
1 1950
2 2050
3 2150
4 2200
5 2250
6 2300

En dan vanaf de bulkkuur

Ongeveer wekelijks 100 kcal erbij doen? Afhankelijk zoals ik zei wat het gaat doen met me VP en shape.
 
Bewerken knop reageert niet:

Wat zal ik doen kwa prikken vraag ik me ook af.

6ML in glute 1x pw
Of verdelen over 2x pw ma en do (3ML)
 
6 weken bridge
Week 1: 5x 50g rijst bijv of andere carbs
Week 2: 4x 100g
Week 3: 3x 150g
Week 4: 4x 150g
Week 5: 5x 150g
Week 6: 6x 150g (als je zoveel kcal kan hebben)

Als je zo opbouwd stijgt je vp nauwelijks
Is vooral vocht ivm de glycogeen die je aanvult
Per 1 kg glycogeen pak je 3 kg
Vocht
 
Doe op lege maag cardio voor het ontbijt en eet al je maaltijden binnen 6 hooguit 8 uur tijd. 4 uur voor je gaat slapen moet je je laatste op hebben.
Dan haal je de 9 misschien zelfs 8.5%
Je kan ook de laatste 2 weken tren a toevoegen, dan kan je nog lager in kcal gaan met minder verlies. Je hebt erna toch een cruise
 
6 weken bridge
Week 1: 5x 50g rijst bijv of andere carbs
Week 2: 4x 100g
Week 3: 3x 150g
Week 4: 4x 150g
Week 5: 5x 150g
Week 6: 6x 150g (als je zoveel kcal kan hebben)

Als je zo opbouwd stijgt je vp nauwelijks
Is vooral vocht ivm de glycogeen die je aanvult
Per 1 kg glycogeen pak je 3 kg
Vocht

Dus vanaf de bridge uppen:
En na week 3 blijf je 150 kcal uit KH extra eten gedurende tot week 6 ?

En dan in de blast hoe verder met uppen? Gedurende die leanbulk?

Intermittent fasting bedoel je voor de laatste 2 weken? Maar ik heb geen voeding schema daarvoor. Neem bijvoorbeeld me xxl night proteine voor t slapen?

Verder adviseerde je cardio voor het ontbijt op lege maag maar dat bedoel je dus icm krachttraining ervoor?

Ik train altjjd eerst kracht voor ik cardio.
Ruik je dan niet NOG sneller naar ammoniak omdat je lichaam geen brandstof heeft?

Normaal is voor mij:
30 gram brinta
30 gram whey
15 gram pecan noten
Met water in blender.

Vaak banaan tijdens trainen vlak voor laatste zware set van bv de squat of deadlift.

En zit al vaak met ammoniak tegen het einde van. me training.
 
Zat er wel over na te denken aan IM.

Heb er alleen eerlijk gezegd te weinif precieze kennis van.

Want waar het simpel op neer komt is me huidige voedingschema dus te proppen in 6 tot 8 uur?

Maar zoals night protein voor t slapen? Moet er dan ook allemaal uit of is dat gewoon je toetje na het avondeten wat is wijsheid daarin?
 
Veel vragen haha :p
In de leanbulk adviseer ik dat je je vetten s avonds omhoog doet
Bijv elke week 25g noten meer (zo lang je niet boven de 100g noten komt)
Dit ligt ook aan hoeveel vetten je overdag al binnen krijgt.
Ik zou altijd tussen de 80 en de 100g ver blijven.
Tenzij je erg veel gaint dan zou je naar 120g kunnen gaan, wanneer je tegen de 100kg bent

En elke week 100g kh postworkout bij een maaltijd toevoegen
Als je dan op de helft van de leanbulk zit gaat toevoegen moeilijk worden
Dan kan je een maaltijd toevoegen of je eiwitten uppen
Als je de verhouding ew kh vet maar in balans houd.

De kh opbouwen is vooral de beginfase om je vp stabiel te houden.
Daarna als je weer cut verlaag je je onderhoud en hoef je daarna in je bulk niet meteen weer zulke grote voorraden voedsel beginnen te eten :P

Ik start mijn kuur op 4/5x 150g kh per dag
In week 2 doe ik 5x 200g kh daarna voeg ik elke week 100g kh toe aan een postwo meal.
Dan up ik de vetten s avonds tot 120 g maximaal (190g amandelen 400g rundertartaar)
Allemaal voor meer kcal
Na ongeveer 3 weken voeg ik s avonds een maaltijd toe zonder kh (circa 350 kcal) van 6 naar 7
In het midden van de blast up ik eiwitten van 7x 40g naar 7x 50g
De week hierop voeg ik s avonds nog een maaltijd toe zonder kh (circa 350
Kcal) van 7 naar 8
 
Mede bodybuilders,

Ik zit in een test tren winny kuur die er als volgt uit:

1-12 Test E 250
1-5 Tren E 400 na week 5 verhoogd -->
6-10 Tren E 600
1-6 Winstrol 50 mg per dag

Het is een cutkuur ik kom van de bulk 3500 kcal en ben de afgelopen weken gedropt in kcal:
2800-2600-2400-2200-2000.

Momenteel in week 9 en zit op 1950kcal.
In week 10 wil ik 1 week 1850kcal proberen.
Inmiddels ook cardio erbij gaan doen vanaf week 8 (20 min sessie HIIT).

Ben onwijs droog en vasculair geworden.
Al met al zeer tevreden over deze kuur maar ik ga na prik 10.

6 weken bridgen op 250 Test E

-----Bridge 6 weken-----

Daarna verder met leanbulk:
1-12 Test E 500
1-12 Mast E 200
1-10 Tren E 600

Hiervan wil ik dus een lean bulk maken maar belangrijkste is om VP nauwelijks te laten oplopen.Dus ik wil zeer langzaam aan kcal uppen en de spiegel gebruiken om te zien wat het doet met me fysiek.
Zit nu denk op 10% wil kijken of ik de 9% kan halen in die laatste 2 weken.

Mijn vraag is:
Hoe zal ik gaan eten vanaf de bridge kwa kcal en wekelijks uppen en ook wanneer ik weer de blast in ga. Hoe zouden jullie dat doen tips adviezen suggesties zijn welkom.

Ik dacht zelf vanaf de bridge kcal te uppen.
Week:
1 1950
2 2050
3 2150
4 2200
5 2250
6 2300

En dan vanaf de bulkkuur

Ongeveer wekelijks 100 kcal erbij doen? Afhankelijk zoals ik zei wat het gaat doen met me VP en shape.
In je bridge of cruise langzaam
Calorieën uppen tot je onderhoudsniveau zoals jezelf al aangaf. Bij je leanbulk zou ik beginnen met 250 boven je onderhoud te gaan zitten en op gevoel verder te gaan. Maakt je niet uit je vp wat meer te laten stijgen dan zou ik naar 500 - 750 boven onderhoud gaan maar ik zou het rustig aanpakken wil je er echt een lean bulk van maken. 2x per week injecteren is beter voor bloedwaardes dus dan heb je je antwoord daarop al.
 
Thanks Daadkrachtig & Strive4muscle
 
In je bridge of cruise langzaam
Calorieën uppen tot je onderhoudsniveau zoals jezelf al aangaf. Bij je leanbulk zou ik beginnen met 250 boven je onderhoud te gaan zitten en op gevoel verder te gaan. Maakt je niet uit je vp wat meer te laten stijgen dan zou ik naar 500 - 750 boven onderhoud gaan maar ik zou het rustig aanpakken wil je er echt een lean bulk van maken. 2x per week injecteren is beter voor bloedwaardes dus dan heb je je antwoord daarop al.

Indd wat hij zegt en elke week je kcal met 250 verhogen, dan zit je wel safe
Ik eet zelf in een tren cycle veel meer dan 250 kcal boven onderhoud
Omdat ik er lastig van aankom
 
Indd wat hij zegt en elke week je kcal met 250 verhogen, dan zit je wel safe
Ik eet zelf in een tren cycle veel meer dan 250 kcal boven onderhoud
Omdat ik er lastig van aankom


Ja oke ik ga ook ni hoger dan 250 en als ik dan na een week of 2 ben aangekomen doe ik weer 100-150 kcal erboven op en blijf de spiegel gebruiken als referentiepunt. VP mag eigenlijk echt ni hoger komen dan 10-11 op eind bulk kuur

Kom ik er ook slecht op aan want dar weet ik niet first time tren was cut cycle dan zal ik ook nog meer uppen, ben zoiezo fan van eten.

En nog even over dat IM had ik nog op gereageerd heb je daar nog reactie op of heb je een goed voorbeeld van hoe een goeie IM dag eruit ziet kwa voeding en de tijd tussen de maaltijden en hoe je dat dan doet met bv de night protein.

Ik. Werk ook onregelmatig blok ochtend blok middag dus dat is opzjch goed te doen zoals ik nu eet maar met IM word dat ook iets gecompliceerder maar niet onmogelijk lijkt me
 
Ja oke ik ga ook ni hoger dan 250 en als ik dan na een week of 2 ben aangekomen doe ik weer 100-150 kcal erboven op en blijf de spiegel gebruiken als referentiepunt. VP mag eigenlijk echt ni hoger komen dan 10-11 op eind bulk kuur

Kom ik er ook slecht op aan want dar weet ik niet first time tren was cut cycle dan zal ik ook nog meer uppen, ben zoiezo fan van eten.

En nog even over dat IM had ik nog op gereageerd heb je daar nog reactie op of heb je een goed voorbeeld van hoe een goeie IM dag eruit ziet kwa voeding en de tijd tussen de maaltijden en hoe je dat dan doet met bv de night protein.

Ik. Werk ook onregelmatig blok ochtend blok middag dus dat is opzjch goed te doen zoals ik nu eet maar met IM word dat ook iets gecompliceerder maar niet onmogelijk lijkt me

Ik doe zelf keto, maar at al me maaltijden wel binnen 8 uur tijd mijn laatste cut en ik ging behoorlijk hard.
En nee, s ochtends cardio dan ontbijt en dan later op de dag krachttraining zou ik zelf doen
Na de krachttraining wil ik altijd nog minimaal 2 kh meals binnen krijgen.
In de cut doe ik alleen krachttraining op refeed dagen.
Alleen voor spierbehoud 2x per week een fullbody
 
wow geen 2000cal, hoe voel je je daarop?
hoeveel gewicht ben je verloren?
 
Verder weet ik niet hoe je reageert op tren in de bulk
Ik ga nu eens proberen zonder 19nor te bulken
Heel simpel:
30mg ed Dbol
(misschien ook wel epi of ultradrol als ik hieraan kan komen)
200mg eod test prop
100mg eod masteron prop

Eens kijken hoe ik hierop ga
100mg mast p eod is alleen om de oestrogene sides enigsinds te beperken
Neem nu ook 2.5 mg letro ed en ik viel af als een gek!
Ik ben in ruim 3 weken van 13% naar 8.5-9% gegaan deze cut.
Zo snel is het me nog niet eerder gelukt, maar ik deed alles perfect.
Cardio, geen cheats, voeding timing etc.
Alleen iets te veel maaltijden weg gelaten en dus te weinig eiwitten helaas.
Na me bulk vast ik meestal een paar dagen om op die dagen bijv 2 pizzas döner naar binnen te werken of onbeperkt wokken.
Als ik daarna me cut in ga hou ik het makkelijk 3 weekjes vol zonder te cheaten en zit ik alweer rond de 9%
Kom zelf niet boven de 12/13%
Meestal is het vooral een illusie dat ik zo hoog zit in vp icm vocht vd dbol en high test

Ik zou zelf sws niet bulken met low test high tren of je moet zo bang zijn om vp omhoog te gaan of vocht te krijgen dat je daarvoor je gains wil opgeven.
Maar er zijn natuurlijk wel mensen die toch hard gaan op high tren.
Ik ben er niet 1 van helaas, want het alfa tren gevoel is heerlijk.
De tren gyno vind ik niet zo heerlijk
 
wow geen 2000cal, hoe voel je je daarop?
hoeveel gewicht ben je verloren?

4,5 kilo in 8 weken.

Sta droog en vasculair aders zichtbaar op onderarmen biceps schouders onderbuik.

Heb er nog nooit zo gespierd uitgezien en dus nog nooit zo groot geleken voor het oog.
 
Daadkrachtig

Vind je dan
500 test
600 tren
200 mast

Niet mooi voor een leanbulk?

Ik dacht dat ik op deze kuur wel goed kan leanbulken toch.

Ik ben niet zozeer bang VP extreem te laten oplopen maar heb er gewoon geen behoefte aan.
Dan maar een kilo of desnoods 2 minder gains maar lean zijn is de shit.

Vandaar dat ik ook allong the road kijk hoe ik groei icm VP en me kcal daarop zal blijven afstemmen of ik hoger ga of niet.

Alle dikke mensen hebben grote armen
Maar alle lean mensen niet denk ik dan altijd.

Gyno totaal niet gevoelig voor tot nu toe.
Andere sides van tren vallen me ook reuze mee.
Ik had meer last van sides op 600 mg test dan
250 test 600 tren

Ik neem btw vanaf prik 10 met tren 25 mg proviron tot en met de 6e week van de bridge tegen eventueel extra vocht.
 
Persoonlijk zou ik de bridge halveren. Heb je 300mg/ml test? Dan zou ik 150mg zetten voor 6 weken. Durf niet te zeggen of het persoonsgebonden is maar ik voel me de blast na de cruise veel lekkerder inkomen op lager test. Daarnaast ben ikzelf in week 5 pas achteruit gegaan op de weegschaal en dat lag meer aan mezelf omdat ik minder begon te eten en vaker naar een restaurant ging etc :p
 
Cruisecontrol88

Maar als ik cruise op 250 heb 250 btw per ML
En ik blast op 500 heb ik dat toch ruim recht getrokken om goed te kunnen proviteren in de leanbulk?
 
Daadkrachtig

Vind je dan
500 test
600 tren
200 mast

Niet mooi voor een leanbulk?

Ik dacht dat ik op deze kuur wel goed kan leanbulken toch.

Ik ben niet zozeer bang VP extreem te laten oplopen maar heb er gewoon geen behoefte aan.
Dan maar een kilo of desnoods 2 minder gains maar lean zijn is de shit.

Vandaar dat ik ook allong the road kijk hoe ik groei icm VP en me kcal daarop zal blijven afstemmen of ik hoger ga of niet.

Alle dikke mensen hebben grote armen
Maar alle lean mensen niet denk ik dan altijd.

Gyno totaal niet gevoelig voor tot nu toe.
Andere sides van tren vallen me ook reuze mee.
Ik had meer last van sides op 600 mg test dan
250 test 600 tren

Ik neem btw vanaf prik 10 met tren 25 mg proviron tot en met de 6e week van de bridge tegen eventueel extra vocht.

Kan prima zo
Lekker kuurtje
Blast zelf niet met lange esters
Kort werkt beter voor mij
 
Persoonlijk zou ik de bridge halveren. Heb je 300mg/ml test? Dan zou ik 150mg zetten voor 6 weken. Durf niet te zeggen of het persoonsgebonden is maar ik voel me de blast na de cruise veel lekkerder inkomen op lager test. Daarnaast ben ikzelf in week 5 pas achteruit gegaan op de weegschaal en dat lag meer aan mezelf omdat ik minder begon te eten en vaker naar een restaurant ging etc :p

Ik ga na een bulk een klein weekje vasten en dan elke dag in een keer 3000 - 4000 kcal aan troep eten of restaurants :p
En tijdens een 4 weekse cut ook 2x
Als je wat rustiger aan doet en over de dag eiwitten eet en dan s avonds uit eten en niet te gek doet val je ook prima af vind ik
Beetje genieten mag wel
Ben je ook zo fan van het all you can eat concept?
Laatste tijd ga ik elke paar weken wokken sushibar of wereldrestaurant
 
Back
Naar boven