Fitness Seller

Cruise: frequentie van injecties van belang? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Berensterk

Novice
Lid geworden
23 jun 2021
Berichten
29
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
127kg
Hallo allemaal,

Nu net uit een test/tren cycle (100 test e/50 tren a eod) en ga nu 8 weken cruisen op 200 test e. Nu vroeg ik mij af of het nog eigenlijk uitmaakt om iedere week één maal 200 mg te injecteren of maandag en donderdag 100 mg. Zou dit laatste enigszins positiever kunnen zijn dan het eerste? In principe heb ik nooit last van wat voor bijwerkingen dan ook gehad (behalve toen ik ooit maanden geleden een paar weken lang 600 mg test e eens per week in één keer injecteerde, note to self: niet meer doen...(enorme vochtretentie)).
 
Beste is de 2e optie ivm stabielere bloedwaarden. zelf zet ik om de 5 dagen 125 mg test, maar die van mij is 250mg gedoseerd per ML en zo te zien die van jou 200. dus gemiddeld zit je ietsjes hoger dan dat, maar dikke prima voor cruise.
 
Beste is de 2e optie ivm stabielere bloedwaarden. zelf zet ik om de 5 dagen 125 mg test, maar die van mij is 250mg gedoseerd per ML en zo te zien die van jou 200. dus gemiddeld zit je ietsjes hoger dan dat, maar dikke prima voor cruise.
Thanks, dat leek mij idd ook, wist niet of dat met kleine doses ook wat zou uitmaken, maar er is eigenlijk geen reden om het niet te verspreiden. Mijn vials zijn wel 250 mg per ml trouwens, en de syringe geeft stappen van 0,2 ml aan, dus dan kan 100 mg precies worden gedoseerd.
 
Laatst bewerkt:
Merk zelf met 2x per week prikken dat ik iets minder vocht vasthoud en ook minder last van acne heb en zweten snachts. Voor mij reden genoeg om dus 2x p week te doen
 
Back
Naar boven