XXL Nutrition

Cruise sarms cut?

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Heeft iemand ervaring met cutten tijdens een langere cruise 8-10weken.
Stel je wilt een pauze van aas buiten trt test dosis 200-300mg e5d.

Kun je met behulp van sarms dan cutten zonder teveel massa verlies ?
Iemand hier al ervaring mee?
 
Heeft iemand ervaring met cutten tijdens een langere cruise 8-10weken.
Stel je wilt een pauze van aas buiten trt test dosis 200-300mg e5d.

Kun je met behulp van sarms dan cutten zonder teveel massa verlies ?
Iemand hier al ervaring mee?

Nee, maar hoorde dat ostarine bijv wel bij draagt aan massa behoud
Alleen waarom dan niet meteen ligandrol pakken? Is potenter
Met jouw hoeveelheid massa gaan sarms niet voldoende zijn
Heb er zelf ook over na gedacht tijdje off te gaan met sarms
Alleen blijken ook gewoon heel erg te onderdrukken, las ik op ergogenics
Heb de bron hier al eens geplaatst
De producenten en verkopers prijzen het de hemel in, maar het verschilt niet veel van aas
 
Nee, maar hoorde dat ostarine bijv wel bij draagt aan massa behoud
Alleen waarom dan niet meteen ligandrol pakken? Is potenter
Met jouw hoeveelheid massa gaan sarms niet voldoende zijn
Heb er zelf ook over na gedacht tijdje off te gaan met sarms
Alleen blijken ook gewoon heel erg te onderdrukken, las ik op ergogenics
Heb de bron hier al eens geplaatst
De producenten en verkopers prijzen het de hemel in, maar het verschilt niet veel van aas
Een nuttige dosis onderdrukt idd :P maar clen behoud toch ook massa ? En 5 mg van de sterkere sarms zouden hetzelfde effect hebben dus 20 gram bv zou meer dan genoeg zijn met 250-300 test niet?

Ze hebben wel nasty sides zoals tijdelijke oog problemen en soms blind wakker worden voor een paar uur ...

En op een redelijke dosis betaal je evenveel of meer dan aan aas zelf .
 
Ik heb zelf 8 weken gecut op 500mg test e per week voor ik weer omhoog ging met de doseringen.
Ging op zich wel goed, maar ik heb best hard gecut waardoor ik wel wat achteruit ging met kracht en massa.

Lichtelijk cutten moet wel kunnen in een cruise/bridge zonder al teveel verlies.
 
MK 677 iets voor je?

Als je de honger kan verdragen althans, moet het volgens mij best interessant spul zijn in een cut en/of tussen kuren in.
 
MK 677 iets voor je?

Als je de honger kan verdragen althans, moet het volgens mij best interessant spul zijn in een cut en/of tussen kuren in.
Heb er al eens over nagedacht maar is ook niet cheap dan kun je bv 3.33 iu ug gh zetten en een beter effect hebben niet (als die goed is )
YK-11 lijkt ook een van de sterkere sarms
Ligandrol zou de sterkste sarm zijn
Dus eventueel een mix van de 2 en een normale dosis mk 677.

Dacht aan igf(laatste 5 weken) maar er is zoveel fake ..

Zouden peptides die je eigen gh verhogen beter werken dan de mk 677?
 
Peptides en MK zijn allemaal secretagogues, dus het geeft je lichaam een signaal om GH pulse vrij te geven. MK geeft je meerdere pulses in 24 uur.
Voor zover ik weet doen peptides dat alleen direct na injectie vanwege de korte half life, maar MK heeft een half life van 24 uur en scheelt je toch veeeeeeeel injecties en zo goed als gelijk effect.

Pharma GH --> MK 677 --> peptides

Ligandrol, ostarine en al die shit onderdrukken inderdaad ook - maar aangezien je blast/cruise maakt dat geen reet meer uit natuurlijk.
 
Peptides en MK zijn allemaal secretagogues, dus het geeft je lichaam een signaal om GH pulse vrij te geven. MK geeft je meerdere pulses in 24 uur.
Voor zover ik weet doen peptides dat alleen direct na injectie vanwege de korte half life, maar MK heeft een half life van 24 uur en scheelt je toch veeeeeeeel injecties en zo goed als gelijk effect.

Pharma GH --> MK 677 --> peptides

Ligandrol, ostarine en al die shit onderdrukken inderdaad ook - maar aangezien je blast/cruise maakt dat geen reet meer uit natuurlijk.
HULKZ contain:

25mg Androsta

10mg DMZ

5mg LGD4033

5mg GW501516

Dit ziet er wel een leuke blend uit eventueel x2 de dosering en de mk 677 erbij
 
HULKZ contain:

25mg Androsta

10mg DMZ

5mg LGD4033

5mg GW501516

Dit ziet er wel een leuke blend uit eventueel x2 de dosering en de mk 677 erbij
Uit mn hoofd was DMZ ook niet lekker voor de lever, en de rest zijn voor mij nog te weinig bloedtesten op gedaan. Weet niet of je vaker orals gebruikt? Lijkt me dat je in een cruise, wanneer je je lichaam laat bijkomen, ook je lever even wat recoverytime wilt geven
 
Uit mn hoofd was DMZ ook niet lekker voor de lever, en de rest zijn voor mij nog te weinig bloedtesten op gedaan. Weet niet of je vaker orals gebruikt? Lijkt me dat je in een cruise, wanneer je je lichaam laat bijkomen, ook je lever even wat recoverytime wilt geven
De ene zegt dat dmz een soort superdrol is die niet toxisch is en de andere zegt even toxisch als anadrol :P

Verder gebruik ik 1 max 2 x per jaar een oral 4-6 weken maar 10 weken een oral zo toxische als anadrol no thx ^^
 
De ene zegt dat dmz een soort superdrol is die niet toxisch is en de andere zegt even toxisch als anadrol :P

Verder gebruik ik 1 max 2 x per jaar een oral 4-6 weken maar 10 weken een oral zo toxische als anadrol no thx ^^
Oh ik twijfelde een x tussen epistane en dmz, en leek erop even toxisch te zijn in dezelfde dosering. Gebruikte dan wel 40mg per dag maar na 6 weken, 2 weken nadat ik 4 weken lang epi had genomen waren m'n alat en asat nog 175+. Heb gelijk een afkeer tegen orals gekregen:p.
 
Zo toxisch is anadrol ook weer niet lol. Naast superdrol al helemaal niet.
 
Oh ik twijfelde een x tussen epistane en dmz, en leek erop even toxisch te zijn in dezelfde dosering. Gebruikte dan wel 40mg per dag maar na 6 weken, 2 weken nadat ik 4 weken lang epi had genomen waren m'n alat en asat nog 175+. Heb gelijk een afkeer tegen orals gekregen:p.
Heb een paar weken geleden 100mg anadrol genomen sliep de hele dag en was doodop heb ik van elke oral na 5 weken gestopt en voelde me veel beter :p
 
Dus je wilt een AAS-pauze inlassen, om wat voor reden dan ook, om vervolgens de lagere hoeveelheid AAS op te vangen met dodgy middelen (SARMs) die eveneens de androgeenreceptor zouden activeren? Wat is dan het nut van die AAS-pauze precies?
 
Dus je wilt een AAS-pauze inlassen, om wat voor reden dan ook, om vervolgens de lagere hoeveelheid AAS op te vangen met dodgy middelen (SARMs) die eveneens de androgeenreceptor zouden activeren? Wat is dan het nut van die AAS-pauze precies?
Dacht dat sarms toch iets milder waren dan tren en wou vooral mijn lichaam een break geven van bold en tren zonder 10 weken te verspillen en een tijdje minder injecten lijkt ook wel leuk , verder geen andere reden buiten dat ik benieuwd ben hoe "sterk" sarms zijn.
Dat je receptoren een pauze nodig hebben geloof ik sowieso niet in.
 
Dacht dat sarms toch iets milder waren dan tren en wou vooral mijn lichaam een break geven van bold en tren zonder 10 weken te verspillen en een tijdje minder injecten lijkt ook wel leuk , verder geen andere reden buiten dat ik benieuwd ben hoe "sterk" sarms zijn.
Dat je receptoren een pauze nodig hebben geloof ik sowieso niet in.
Waarschijnlijk zijn ze over het algemeen milder, maar daar is vrij weinig over bekend. Het mes snijdt wat dat betreft ook aan twee kanten. Niet alleen potentieel minder bijwerkingen, maar toch zeker minder werkzaam als massabouwer. Dan kun je het net zo goed alleen bij de 'bewezen' AAS houden, en laag doseren.
 
Back
Naar boven