AndroidHealthClinic

Cruise test libido (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Beste broeders.

Libido iets gezakt in cruise.
Cruise was ook hoog geef ik toe 500 test e pw.
Dus wie mij daar op aanvalt prima maar staat al genoteerd.

Ik zit te denken om terug te gaan naar 125 rest e pw
En 50mg mast pd.

Hopend zo weer beetje op te krikken.

Nogmaals libido is niet weg maar goed afgenomen.

Iemand ideeën erover of een beter plan in zijn ogen.

Thnx Bain.
 
Wat nam je allemaal tijdens je blast?
 
500mg test-e een cruise noemen is wel het toppunt natuurlijk :roflol:

50mg Mast per dag = ook veel teveel.

Zet gewoon eens 125mg test-e en 100mg mast-e per 7 dagen om mee te beginnen.
 
Wat ik denk:
Stel je blast op 1500mg AAS per week. Je libido skyrocket omhoog en je went hier heel snel aan. Vervolgens verlaag je naar 500mg AAS per week. Ja natuurlijk gaat je libido ook omlaag.

Het is niet zo dat er een bepaalde hoeveelheid libido vast zit aan 500mg testosteron.

Als je van baseline naar 500mg test per week gaat kan ik me voorstellen dat je libido omhoog gaat, maar je gaat van een blast (hoog) naar een cruise (laag). Dacht je nu echt dat je libido hetzelfde bleef? :roflol:
 
Cruise op 125 á 150 mg testosteron en 100 mg masteron of primobolan per week is meer dan zat.
 
500mg test-e een cruise noemen is wel het toppunt natuurlijk :roflol:

50mg Mast per dag = ook veel teveel.

Zet gewoon eens 125mg test-e en 100mg mast-e per 7 dagen om mee te beginnen.


Mast had ik indede
Wat verwacht je dan? 3x per dag nog steeds ofzo?
Gast. Ik steek al hand in eigen boezem. Zeg wat nuttigs of sssst
 
Wat ik denk:
Stel je blast op 1500mg AAS per week. Je libido skyrocket omhoog en je went hier heel snel aan. Vervolgens verlaag je naar 500mg AAS per week. Ja natuurlijk gaat je libido ook omlaag.

Het is niet zo dat er een bepaalde hoeveelheid libido vast zit aan 500mg testosteron.

Als je van baseline naar 500mg test per week gaat kan ik me voorstellen dat je libido omhoog gaat, maar je gaat van een blast (hoog) naar een cruise (laag). Dacht je nu echt dat je libido hetzelfde bleef? :roflol:
Ik waardeer dat he reageerde maar ik nam wederom al gezegd hand in eigen boezem.

Ik vraag tips.

Nu wachten op iemand die over voeding en kattenvoer begint komop zeg .
 
500mg test-e een cruise noemen is wel het toppunt natuurlijk :roflol:

50mg Mast per dag = ook veel teveel.

Zet gewoon eens 125mg test-e en 100mg mast-e per 7 dagen om mee te beginnen.

Punjab my mate. Altijd eerlijk en geen gezeik.

Thnx broeder
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Waarom is het zo belangrijk om een hoge libido te hebben? Ben jij een gigolo of iets dergelijks?
 
Sommige mensen vinden het gewoon fijn om een libido te hebben.
Als die dan terugloopt heeft men liever dat ie weer terug normaal word.
En hoog is ook maar relatief in deze.
 
Loop tegen hetzelfde probleem aan met een lange blast cruise, libido lijkt gewoon af te nemen ter verloop van tijd. Behalve als ik meer zet dan ik in de gehele blast gedaan heb maar dat lijkt me niet echt een veilige optie.
Dus inn voor info
 
Loop tegen hetzelfde probleem aan met een lange blast cruise, libido lijkt gewoon af te nemen ter verloop van tijd. Behalve als ik meer zet dan ik in de gehele blast gedaan heb maar dat lijkt me niet echt een veilige optie.
Dus inn voor info

Het is eigenlijk heel eenvoudig: regelmatig lang genoeg cruisen op een dosering die een natuurlijke testosteronwaarde benadert. Dit betekent laag doseren: pakweg 125 mg per week, dat is ruim voldoende (mits correct gedoseerd).

Enkel echte massamonsters zullen spiermassa verliezen op die dosering. De gemiddelde DBB'er zal geen massa inboeten op een trt-dosering. Je zal uiteraard de weegschaal zien zakken maar dit ligt heel vaak aan het verlies van vocht.

De gemiddelde DBB'er cruist op belachelijke doseringen en dat is nergens voor nodig.
 
Het is eigenlijk heel eenvoudig: regelmatig lang genoeg cruisen op een dosering die een natuurlijke testosteronwaarde benadert. Dit betekent laag doseren: pakweg 125 mg per week, dat is ruim voldoende (mits correct gedoseerd).

Enkel echte massamonsters zullen spiermassa verliezen op die dosering. De gemiddelde DBB'er zal geen massa inboeten op een trt-dosering. Je zal uiteraard de weegschaal zien zakken maar dit ligt heel vaak aan het verlies van vocht.

De gemiddelde DBB'er cruist op belachelijke doseringen en dat is nergens voor nodig.

Cruise zelf inderdaad op 250mg maar ben nu niet meer echt aan het cruise/blasten. Zit gewoon al 2 maanden op deze dosering en ga hier prima op.
Is meer vanwege het feit dat ik echt niet off wil gaan
 
Cruise zelf inderdaad op 250mg maar ben nu niet meer echt aan het cruise/blasten. Zit gewoon al 2 maanden op deze dosering en ga hier prima op.
Is meer vanwege het feit dat ik echt niet off wil gaan

250 mg is een kuur en kan dus gemakkelijk sides met zich meebrengen die typisch zijn voor (lang) kuren.

Je moet je lichaam de kans geven weer even in evenwicht te komen. Vandaar een normale dosering testosteron zetten ipv kuurdoseringen.

Uiteraard weet ik dat 250 mg als typische cruisedosering wordt beschouwd maar dat is bullshit. Een cruise moet dienen om je lichaam volledig te laten herstellen en dat doe je door een fysiologische hoeveelheid testosteron in je lichaam te hebben ipv doseringen die 2-3X hoger liggen.
 
250 mg is een kuur en kan dus gemakkelijk sides met zich meebrengen die typisch zijn voor (lang) kuren.

Je moet je lichaam de kans geven weer even in evenwicht te komen. Vandaar een normale dosering testosteron zetten ipv kuurdoseringen.

Uiteraard weet ik dat 250 mg als typische cruisedosering wordt beschouwd maar dat is bullshit. Een cruise moet dienen om je lichaam volledig te laten herstellen en dat doe je door een fysiologische hoeveelheid testosteron in je lichaam te hebben ipv doseringen die 2-3X hoger liggen.

Ik weet niet of ik ooit nog wel off wil gaan dus jij raadt dan 150mg aan?
Ik dacht dat sommige jongens met hoge test van zichzelf ook nog 180 konden aanmaken natuurlijk?
BD en cholesterol ed allemaal prima met 250mg test btw
 
Ik weet niet of ik ooit nog wel off wil gaan dus jij raadt dan 150mg aan?
Ik dacht dat sommige jongens met hoge test van zichzelf ook nog 180 konden aanmaken natuurlijk?
BD en cholesterol ed allemaal prima met 250mg test btw
Dat zijn niet de enige markers voor gezondheid. Denk ook aan je hart. Deze groeit immers ook op suprafysiologische doseringen.

Eens met Ano_54321, cruisen doe je op 125-150mg test. Cruisen doe je namelijk om vanuit gezondheidsperspectief te herstellen.
 
150mg is ook te hoog.
 
Back
Naar boven