XXL Nutrition

Cruise/trt -> jonger/gezonder uitzien

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.738
Waardering
15.486
Hi,

Hebben jullie ook dat jullie er in je cruise/trt een stuk jonger/gezonder weer uit gaan zien? Ik zit zelf nu op 200mg test(ga ook niet meer blasten) en zie mezelf gewoon reversen in leeftijd.
Larry Wheels is daar ook echt een ziek voorbeeld van, zelfs van 500mg test(wat hij een periode net voor zijn trt deed) naar zijn huidige 175mg test is een enorm verschil qua gezondheid/gezicht.
 
Ik ben nu 1jaar en 3-4 maand volledig OFF en men huid is gezonder (ook nergens acne meer). Minder opgeblazen gezicht, gezondere tint, fitter qua uithouding. Libido is nu ook eindelijk terug.
Dus ik kan het geloven dat zelfs met Trt een positief effect kan hebben.

Zal nooit meer terug ON gaan tenzij het niet anders kan omwille van ondermaatse test waardes of dat men libido opeens terug zou verdwijnen.

Enige dat ik mis is het bijna constant opgepompte volle gevoel, als natty heb je zo'n gevoel amper eens om de zoveel dagen/weken.
Freaky veins is natuurlijk ook verleden tijd.
 
Ik wordt een jaar of 8-10j jonger geschat, denk dat het mede door GH komt.
 
Ligt er ook een beetje aan wat en hoeveel je blast. DHT's zijn in dat opzicht niet echt bevorderlijk inderdaad.

Het is voornamelijk die opgeblazen rode kop dat alles fuckedup maakt. In dat opzicht zal die cruise-blast wel veel uitmaken voor je face gains. Maar het lijkt me sterk dat je rimpels etc. verminderen als je je dose verlaagt.
 
Ik wordt een jaar of 8-10j jonger geschat, denk dat het mede door GH komt.
Zou ik mezef ook wijsmaken als ik money blow aan GH uit de apotheek ;). Heb je wel eens gekeken wat het verschil is met en zonder GH? Ik ging er zonder een stuk gezonder uit zien namelijk.
Ligt er ook een beetje aan wat en hoeveel je blast. DHT's zijn in dat opzicht niet echt bevorderlijk inderdaad.

Het is voornamelijk die opgeblazen rode kop dat alles fuckedup maakt. In dat opzicht zal die cruise-blast wel veel uitmaken voor je face gains. Maar het lijkt me sterk dat je rimpels etc. verminderen als je je dose verlaagt.
Inderdaad vooral die opgeblazen harses. Lijk ook wel minder rimpels/groeven te hebben dan eerst maar idk of placebo. Voor de facial gains is het in ieder geval een dikke +.
 
Sommige zeggen; Zo oud als jij er uit ziet wordt je nooit.
Tja, waar ligt de waarheid :D
 
Wordt gewoon 40 geschat dus die 500mg Sustanon om de 5 dagen doet (wonderen) zeg maar.
Voel mij gewoon goed en das het belangrijkste!
 
Ik vond me op 500 mg test e en 400 mg deca
juist knapper dan andere mensen..😂🤔
 
Zou ik mezef ook wijsmaken als ik money blow aan GH uit de apotheek ;). Heb je wel eens gekeken wat het verschil is met en zonder GH? Ik ging er zonder een stuk gezonder uit zien namelijk.

Inderdaad vooral die opgeblazen harses. Lijk ook wel minder rimpels/groeven te hebben dan eerst maar idk of placebo. Voor de facial gains is het in ieder geval een dikke +.
Klopt, te veel gear maakt je echt focking lelijk.

Vanwaar ineens deze conclusie trouwens? Is dit de eerste keer dat je cruised?
Ik vond me op 500 mg test e en 400 mg deca
juist knapper dan andere mensen..😂🤔
De meeste mensen zijn lelijk, dus dat is niet echt een prestatie.
 
Klopt, te veel gear maakt je echt focking lelijk.

Vanwaar ineens deze conclusie trouwens? Is dit de eerste keer dat je cruised?

De meeste mensen zijn lelijk, dus dat is niet echt een prestatie.
Neejoh, maar zit nu in een perma cruise ;). Ga niet meer blasten.
 
Ik zie er nu zeker ook jonger uit. Ik merkte ook hetzelfde toen ik van blast naar cruise ging.
 
Ik zie er nu zeker ook jonger uit. Ik merkte ook hetzelfde toen ik van blast naar cruise ging.

Same. Zelfs van een milde blast a la 500 test en 400 bold had ik gewoon constant een dikke kop, terwijl ik niet bepaald dik was.

Nu ik al een tijdje “cruise” op 300 test is mijn gezicht leaner en gelijk een stuk jonger.
 
Goed bezig jongens! Allemaal een glow up aan het krijgen. Net een stel tieners vol acne met een vette kop die volwassen beginnen te worden.
 
Goed bezig jongens! Allemaal een glow up aan het krijgen. Net een stel tieners vol acne met een vette kop die volwassen beginnen te worden.

Dat jij Kathlino tussen haar fake titties neukt en klaar komt in haar pijpmondje betekent niet dat je tegen ons een grote mond moet opzetten broertje
 
Dat jij Kathlino tussen haar fake titties neukt en klaar komt in haar pijpmondje betekent niet dat je tegen ons een grote mond moet opzetten broertje
Alleen in z'n dromen, maar misschien betaalt het simpen ooit uit!
 
Goed bezig jongens! Allemaal een glow up aan het krijgen. Net een stel tieners vol acne met een vette kop die volwassen beginnen te worden.
Heb je je bitchtits ondertussen al laten verwijderen scharminkeltje van me?:heart:
 
Back
Naar boven