MuscleMeat

Cruise

Bezoekers in dit topic

dwight

Cool Novice
Waardering
6
Hallo . Ik ben net klaar met een kuur 600mg test e en 750mg boldenone 17weken. Nu 1 week aan het cruisen . Nu is mij vraag hoelang zou ik het best cruisen na deze cyclus? Thx alvast

tot je bloedwaardes weer goed zijn ;)

• Like
Waarderingen: HB89 en dwight
tot je bloedwaardes weer goed zijn ;)
Don't spread de permablast bs. Dan ziet iedereen er binnenkort als een 80 jarige uit terwijl die 30 is.

Bloedwaardes herstellen snel of zijn niet eens screwed met de juiste supps etc. Maar geef je lichaam wat rust(zowel fysiek- als mentaal), dat heeft met meer dan alleen bloedwaarden te maken.

• Bicep
  • Like
Waarderingen: alityson en Justdo
  • Topic Starter Topic Starter
IMG_20250131_144725_831.jpg

Bloeddruk net gemeten

6 weken cruisen na een blast van 17 weken is erg kort.

Zoals hierboven al gezegd is, gaat het om veel meer dan alleen bloedwaarden. Denk bijv. aan de dikte van je hartwanden.

Maar het ligt er ook aan wat je er mee wil bereiken. Als je dicht tegen een pro card aan zit of je verdient er geld mee zou je wat meer risico kunnen nemen. Anders lekker aan je gezondheid denken.

• Like
Waarderingen: CerebralGains
En je kuur bestond uit lange esters. Dus voordat jij op je echte cruise dosering zit ben je ook zo 4 weken verder en blijft er nog maar 2 weken cruisen over

Ik heb het vermoeden dat er iets anders bedoeld wordt.
Dit is inderdaad niet wat ik bedoelde nee haha.

Maar na 6 weken kan je wel idd je bloedwaardes gaan laten checken inderdaad, doormiddel van bloedafname.
Niet je bloeddruk, al is dat ook belangrijk om in de gaten te houden natuurlijk gedurende de blast en cruise.

Maar wat hierboven wordt aangegeven kan je inderdaad het beste aanhouden wat @alityson aangeeft, wat je wilt bereiken en wat je ervoor over hebt en dit tegen elkaar afwegen.

Wil je echt huge worden, dan ga je dat niet worden met 2 kuurtjes per jaar en derest op cruise.
17 weken on 17 weken off 17 weken on 17 weken off etc dan ben je 68 weken verder.

• Like
Waarderingen: alityson en CerebralGains
Dit is inderdaad niet wat ik bedoelde nee haha.

Maar na 6 weken kan je wel idd je bloedwaardes gaan laten checken inderdaad, doormiddel van bloedafname.
Niet je bloeddruk, al is dat ook belangrijk om in de gaten te houden natuurlijk gedurende de blast en cruise.

Maar wat hierboven wordt aangegeven kan je inderdaad het beste aanhouden wat @alityson aangeeft, wat je wilt bereiken en wat je ervoor over hebt en dit tegen elkaar afwegen.

Wil je echt huge worden, dan ga je dat niet worden met 2 kuurtjes per jaar en derest op cruise.
17 weken on 17 weken off 17 weken on 17 weken off etc dan ben je 68 weken verder.
Bloeddruk wilde ik gewoon even meedelen. Ik ben natuurlijk van plan om steed blast en cruise te doen. Dan messchien beter een week of 8 a 10 cruisen?

Hoelang raden jullie dan aan om te cruisen na een blast van 17 weken? Thanks

Meneer Dwight. Snap je het niet of lees je niet begrijpend?
Cruisen tot je bloedwaardes weer goed/in orde zijn.
Dit doe je door middel van je bloed te laten testen en te vergelijken met je start waarden.
Capiche?

• Like
Waarderingen: Tommyx, K82, Maximum Effort en 1 andere persoon
1350mg pw erin knallen en dan na 17 weken vragen hoe het hoofdstuk verder gaat goeie.

Rijd je ook je tank van je auto compleet leeg om daarna te kijken waar je benzine haalt?

• Haha
  • Like
Waarderingen: Barbaard, Mister_Little, K82 en 3 andere personen
Meneer Dwight. Snap je het niet of lees je niet begrijpend?
Cruisen tot je bloedwaardes weer goed/in orde zijn.
Dit doe je door middel van je bloed te laten testen en te vergelijken met je start waarden.
Capiche?

Heeft nog nooit advies opgevolgd, doet altijd zijn eigen ding.
Dus binnen 6 weken is die weer bezig.

• Brow
Waarderingen: HB89
Terug
Naar boven