Fitness Seller

Cruisen en receptoren gewenning?

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ongeveer een week geleden ben ik gestopt met mijn kuur van 19 weken, ik heb in deze kuur meerdere dingen gebruikt en ben ook van bulk naar cut omgekuurt. Ik heb dit onder andere gebruikt in mijn 19 weken:

Test-E
Test-P
Test-Susp
Tren-A
Tren-Susp
Para
Winny Depot
Mast
Dbol tabs
Clen
Nolva
Aromasin

Heb nu alles gedropped wat nog liep en cruise nog enkel op 500mg test-p per week.

1. Hoe zit het nou precies met het receptoren gewennings verhaal? Ik hoor vaak dat je al na 8 weken je piek hebt bereikt en dat je dan alleen op onderhoud juiced tenzij je flink in doseringen omhoog gaat.(wat ik overigens ook gedaan heb)
2. Geld dit gewennings verhaal ook voor Test (aangezien dit je lichaams eigen hormoon is)? Stel ik cruise door tot mijn volgende kuur, is de test dan niks meer waard omdat ik ook al 19 weken test gebruikt heb voor de cruise? Kan ik beter volledig off gaan?
3. Ik wil eigenlijk maximaal 3 maanden off gaan, heel misschien 4. Ik weet dat dit eigenlijk niet voldoende is maar kan ik tegen die tijd weer goed gainen op bovenstaande gear?
 
1. Receptorgewenning bestaat naar mijn beste weten niet. Gainen wordt moeilijker omdat je groter wordt, that's about it.
2. N.v.t., want geen gewenning.
3. Ja, altijd.
 
1. Receptorgewenning bestaat naar mijn beste weten niet. Gainen wordt moeilijker omdat je groter wordt, that's about it.
2. N.v.t., want geen gewenning.
3. Ja, altijd.
dus in principe kun je year round blasten en blijven gainen? als je je aas blijft afwisselen? of enkel als je verhoogd
 
1. Receptorgewenning bestaat naar mijn beste weten niet. Gainen wordt moeilijker omdat je groter wordt, that's about it.
2. N.v.t., want geen gewenning.
3. Ja, altijd.

Dankje voor het duidelijke antwoord.
 
1. Receptorgewenning bestaat naar mijn beste weten niet. Gainen wordt moeilijker omdat je groter wordt, that's about it.
2. N.v.t., want geen gewenning.
3. Ja, altijd.

Gebruik jij geen clen om je receptoren op te schonen? Amateur :p
 
Je moet gaan eten naar de massa die je wilt bereiken ja.
 
Oke ga nu effe iets in de groep gooien...


Als je op een dood punt zit dan zou ik even alles proberen te "resetten". Dat wil zeggen stoppen met alle AS, ja ALLE AS, voor minstens 4 weken + voeding brengen naar 4 normale maaltijden per dag. Dan na 4 weken knal je gewoon weer verder. Doseringen zullen wel dichtbij zitten bij waar je 4 weken gestopt bent. Nakuren heeft uiteraard weinig zin op deze manier maar ik veronderstel dat je niet snel helemaal off gaat willen gaan als je de wedstrijdmicrobe te pakken heb gekregen.

Cruisen op 500 mg is gewoon doorkuren hoor en ik merkte dat na 8 maanden kuren en blasten het beste er ook af was hoor. Toen ik met alles stopte na 11 maanden ben ik slecht 3 kilo afgevallen op 8-10 weken tijd. Nu terug een week of 3 bezig en damn gaat hard nu en gewicht gaat ook terug goed omhoog met, op dit moment, normale doseringen. De doseringen gaan binnenkort wel omhoog gaan maar dat is dan om naar de 90 kilo te kunnen gaan (1.68cm hoog).

Let op dit is mijn ervaring maar ik geloof dat je na je voorbereiding dat je gedaan hebt best effe totaal OFF gaat. Dat ga je je niet beklagen, tijdens je off periode misschien wel maar eens je terug start met blasten word het terug vééél leuker.
 
Oke ga nu effe iets in de groep gooien...


Als je op een dood punt zit dan zou ik even alles proberen te "resetten". Dat wil zeggen stoppen met alle AS, ja ALLE AS, voor minstens 4 weken + voeding brengen naar 4 normale maaltijden per dag. Dan na 4 weken knal je gewoon weer verder. Doseringen zullen wel dichtbij zitten bij waar je 4 weken gestopt bent. Nakuren heeft uiteraard weinig zin op deze manier maar ik veronderstel dat je niet snel helemaal off gaat willen gaan als je de wedstrijdmicrobe te pakken heb gekregen.

Cruisen op 500 mg is gewoon doorkuren hoor en ik merkte dat na 8 maanden kuren en blasten het beste er ook af was hoor. Toen ik met alles stopte na 11 maanden ben ik slecht 3 kilo afgevallen op 8-10 weken tijd. Nu terug een week of 3 bezig en damn gaat hard nu en gewicht gaat ook terug goed omhoog met, op dit moment, normale doseringen. De doseringen gaan binnenkort wel omhoog gaan maar dat is dan om naar de 90 kilo te kunnen gaan (1.68cm hoog).

Let op dit is mijn ervaring maar ik geloof dat je na je voorbereiding dat je gedaan hebt best effe totaal OFF gaat. Dat ga je je niet beklagen, tijdens je off periode misschien wel maar eens je terug start met blasten word het terug vééél leuker.

Het kan ook geen kwaad om op 125mg of 250mg te cruisen. 500mg cruise is niet echt een cruise idd, al geef ik er persoonlijk wel de voorkeur aan :D
 
Bij mij is het meer het punt dat ik even rust wil van alle AS. Dus ook geen trt. Je libido gaat echt niet plat liggen na 4 weken off te zijn. Bij mij lag die nog niet plat na 10 weken off. Moet wel zeggen dat mijn eigen test 0.88 was dus wel platter dan plat.

Ik merk weinig verschil met cruisen of niet cruisen....
 
ikke 20

Zou dan persoonlijk gewoon cruisen op 250mg en idd gewoon normaal gaan eten gedurende paar weken. De kg's die je dan zou verliezen pak je bij je volgende blast snel terug van zodra de dosering AAS + voeding omhoog gaan.
 
Het kan ook geen kwaad om op 125mg of 250mg te cruisen. 500mg cruise is niet echt een cruise idd, al geef ik er persoonlijk wel de voorkeur aan :D
Precies, 250mg/week is een prima cruise.
Volgens mij was het ook zo dat het dan je receptor gevoeligheid ten goede komt waardoor je nadien weer meer uit je volgende blast kan halen.
 
ikke 20

Zou dan persoonlijk gewoon cruisen op 250mg en idd gewoon normaal gaan eten gedurende paar weken. De kg's die je dan zou verliezen pak je bij je volgende blast snel terug van zodra de dosering AAS + voeding omhoog gaan.

Zie bovenstaande post van mij
 
Ik merk geen verschil met cruise of zonder cruise...
 
Je bent toch mega katabool bezig dan..?
 
ikke 20

Zou dan persoonlijk gewoon cruisen op 250mg en idd gewoon normaal gaan eten gedurende paar weken. De kg's die je dan zou verliezen pak je bij je volgende blast snel terug van zodra de dosering AAS + voeding omhoog gaan.

KG's die je verliest zijn nagenoeg alleen maar vocht. Je VVM verlies je echt niet zomaar als je gewoon door blijft trainen.
 
Je bent toch mega katabool bezig dan..?

Na 4 weken off heb je nog genoeg test in je systeem zitten na een paar maanden blasten met test op min. 750 mg/week. Duurde bij mij bijna 8 weken vooraleer ik merkte dat men test vrij laag kwam te staan.
 
Het lichaam wilt toch altijd terug in evenwicht door homeostase, spelen daarbij bepaalde hormonen geen rol die de groei gaan remmen? Mocht dat wel het geval zijn, zou je er dan baat bij hebben om tijdens de kuur je dosis te verhogen na een aantal weken tegen die homeostase(andere nadelige side effecten buiten beschouwing gelaten)? Misschien is het al beantwoord in je boek maar heb 't nog niet uit gelezen ;).

Ik lees vaak dat de "rek" er na 6 weken uit is, maar jij geloofd daar dus niet in?
 
Back
Naar boven