Damn, knap dat je zo lang hebt kunnen HODLenBij de dip in maart vorig jaar nog maar een paar K in m'n portfolio, nu $150K.
Gekkigheid. (vorige zondag pas voor het eerst wat gecashed fyi)
Welke hodls hebben de meeste % winst voor je gemaakt?Bij de dip in maart vorig jaar nog maar een paar K in m'n portfolio, nu $150K.
Gekkigheid. (vorige zondag pas voor het eerst wat gecashed fyi)
Grootste gedeelte met Fantom ($FTM), laagste buy was rond de $0,003 en de rest rond de $0,015. Gemiddeld 40x in USD gedaan schat ik. Bijna 2 jaar geleden voor het eerst gekocht en ook een jaar lang gestaked. Nu nog steeds een groot deel over en staked, zie nog steeds veel potentie. Goede competitor voor Avax, Aave, Solana, Synthetixetc. die staan allemaal in de top 40 nu.Welke hodls hebben de meeste % winst voor je gemaakt?
Nu weer gekocht op 0.71Profit gepakt op Cardano ADA op 0.78 en 0.945.
Spijt van die 0.78 maarja![]()
Lekker dippenNu weer gekocht op 0.71
Gunstige dip![]()
Toen die op 0,00025 stond heb ik er een zoot van gekocht 🐶Lets get rich boysBekijk bijlage 521994
Was er hier op het forum niet iemand die ze in paniek op 66 had verkocht?Bekijk bijlage 522040
Mij nie belle
Weet ik niet ik hoor die mensen niet door het geluid van m'n nieuwe privé jetWas er hier op het forum niet iemand die ze in paniek op 66 had verkocht?
HerkenbaarDacht beetje pielen met leverage gisternacht want wou short/long leren. Beginnersfout nummer een, te hoge leverage zonder stoploss.Ach ja, aldoende leert men.
Ondertussen wel weer paar tientjes met short/long scalpjes op btc erbij dus hoop het snel terug verdient te hebben.