Fitness Seller

cs 1.6 anyone?!

Tsn

Competitive Bodybuilder
Waardering
177
Lengte
1m82
Massa
90kg
Zijn er hier mensen die nog steeds cs 1.6 spelen of eventueel een andere variant?
was vroeger vóór en tijdens world of warcraft geekness al aardig wat cs aan het spelen.
Nu max 6 uur per 2 weken ofzo dus valt mee imo, kan me er nog steeds goed mee vermaken.

Soms nog public, voornamelijk die paar uurtjes warren met wat vrienden die het spel net als ik al sinds
2003 ofzo hebben, maar nog minder spelen dan ik eigenlijk op dit moment.
Maarja filmpje maar ff geupload waarin ik met awp ff wat mensen door de knieën laat zakken op dust2 (map)
in deathmatch. Hoop niet dat mn beeldscherm, typsnelheid, cs skills of nickname ervoor zorgt dat ik
word herkend en achtervolgd door misschien wel een aantal slachtoffers uit dit filmpje...
je weet het niet met al die andere nieuwsberichten in allerlei en cryptohead met eigen moderne
fantasieën en wellicht zieke computerskills. Ik waag het erop
Voor geïnteresseerden; anders was je waarschijnlijk al niet zover gekomen met lezen; speel nog weleens
op ambrosia public, aardig drukke maar wel lachen server, wel al snel hoge ping als je internet ook maar
een beetje traag is + nu met aardig nieuwe razer muis sinds paar weken; altijd weer wennen:P

Ik speel met 1800 dpi, paar dagen geleden programmaatje gedownload om instellingen te veranderen
maar vind de max van 6800 dpi totaal niet fijn om mee te spelen. speelde hiervoor met een ouderwetse
draadloze intelli mouse. Eerste drie jaar speelde ik op een icemat met een balletjesmuis met 40 fps ofzo,
ging iets minder soepel :P

Half gebakken aardappel gefilmd trouwens, muziek moet wel beetje te horen zijn, helaas voor hen
die nooit echt kunnen genieten van hardcore en dus ook niet van dit epische nummer. Vandaar ook
invincible in de filmtitel, niet uit arrogantie maar zo heet het nummer heel toevallig. Vind m zelf wel
passen maar speelde m dan over de speakers zonder ingame geluid toen ik het filmde :D

Kiek um moar!

http://www.youtube.com/watch?v=G1UR_PeqebE

geekness out

awp noob!

Speelde idd ook cs 1.6 hoofdstuk afgesloten haha wat een verslaving was dat xD.
Speelde onder de naam NicksoN speelde vanaf 2004 ofzo. Awp was mijn favoriete gun was wel beest achtig daarmee :p
Laatste keer cs is al bijna 2 jaar geleden.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198046986885
Weet inlog niet eens meer eerste account heb ik ook niet meer :( gebanned haha

Laatst bewerkt:
9 jaar steam noob in the house!

speelde 1.6 ongeveer 8 jaar, ben nu over op dayz en csgo, game alleen niet mere zo veel gelukkig

Lol, ik speel vanaf mijn 11e al UT2004 nu nog steeds. cs heb ik eigenlijk nooit gespeeld, good old stuf

echt ziekelijk veel gespeeld vroeger, netgamez geweest alles :P K*tte nu met 1.6 is dat ik zoveel shit moet downloaden voordat ik een keertje op een server kan, echt k*t. Zou wel weer een keer willen warren, moet wel m'n geluid het doen..

Is het nog steeds op IRC: /5v5 high servon, of zoek je via andere kanalen??

Was echt een bazen spel. ook veel gedaan.
Maar het meeste van de tijd wars. public vond ik niet veel aan.

Bro do you even fraps?

CS 1.6 veteraan checking in. :o vervolgens hardcore genolifed op cs:s tot cs:go uitkwam en cs:s begon te sterven.

RIP CS:S :( Cry evrtim

• Topic Starter Topic Starter
Speelde idd ook cs 1.6 hoofdstuk afgesloten haha wat een verslaving was dat xD.
Speelde onder de naam NicksoN speelde vanaf 2004 ofzo. Awp was mijn favoriete gun was wel beest achtig daarmee :p
Laatste keer cs is al bijna 2 jaar geleden.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198046986885
Weet inlog niet eens meer eerste account heb ik ook niet meer :( gebanned haha

haha je had er toen al wel vertrouwen in idd aan de nickname te zien op steam community

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:46 ----------

Bro do you even fraps?

CS 1.6 veteraan checking in. :o vervolgens hardcore genolifed op cs:s tot cs:go uitkwam en cs:s begon te sterven.

RIP CS:S :( Cry evrtim

zo te zien niet he :P heb wel aardig wat op demo's staan maar nog echt tijd in gestoken
om daadwerkelijk een heel filmpje in elkaar te knutselen.. kan wel een keer proberen;
zonder al te veel effecten toe voegen niet al te moeilijk neem ik aan.
Wel vet opzich dat een spel uit 1999 of zoiets met wat ''grote'' aanpassingen tot max 2005 ofzo
nog steeds bijna meer gespeeld kan worden dan de nieuwe cs varianten die elke keer
toch maar een kleine piek lijken te kennen dat het spel echt aanslaat bij
veel mensen.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:48 ----------

Mooi om te zien dat veel mensen, ook van dit forum,
het spel toch jarenlang een kans te geven.
Voornamelijk door de eenvoud maar wel oneindige hoeveelheid
tactieken die met een goed team per map uitgewerkt kunnen worden,
aardige diversiteit aan wapens, niet meer dan nodig is iig vind ik.
En een aardig instapniveau waarbij je iig vaak wel het eerste
jaar er nog niks van bakt maar wel beter wilt worden :P

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:50 ----------

echt ziekelijk veel gespeeld vroeger, netgamez geweest alles :P K*tte nu met 1.6 is dat ik zoveel shit moet downloaden voordat ik een keertje op een server kan, echt k*t. Zou wel weer een keer willen warren, moet wel m'n geluid het doen..

Is het nog steeds op IRC: /5v5 high servon, of zoek je via andere kanalen??

het k*tte bij mij als ik cs is dat ik, ondanks dat het zo'n simpel spel is qua graphics en ik
m speel op 640x480 en met 100 fps constant, rates goed e.d., bij high quality
smokes en vooral veel op 1 plek zelfs nog kan laggen. Snap nooit echt goed hoe
die shaders of waar dat ook aan ligt nog zoveel kunnen vragen.
Ook is elke internethapering of muis of toetsenbord gelijk van extreem veel invloed
en kun je net zo goed kappen daarna :P
Ook kreeg ik bij oude pc's dan de vaagste disconnect problemen,
of dat nou al hangend in de server om de minuut een connection problem was
of om het kwartier/halfuur/totaal random 1 x per week ofzo volledige freeze
game en computer die 10 minuten lang niet meer op start:P
Zelf niet genoeg verstand om dit soort problemen volledig te achterhalen
dus midden in een leuke 5on5 tergend irritant

Laatst bewerkt:
Leuk spel nog steeds dus, heb er veel aan gehad qua coordinatie, reactievermogen, etc
maar belangrijkste altijd gewoon lol met vrienden en soms iets te boos na
een paar uur bijna je toetsenbord door een tv gooiend in bed stappen maar toch proberen jezelf in de hand te houden
.. duurde dan vaak nog wel ff voordat ik echt in slaap kon vallen en niet meer de neiging had om in een kussen
te gillen haha;P

ik heb ook in veel clans gezeten, ook op gamelux actief etc. Werd online wel best veel gecheat, kijk 16bit smoke had ik ook maar verder nooit gewallhackt, eentje uit m'n team deed dat wel en had dan ineens 3 dagen voor gamelux pfeiffer:o

Oldschool!!!!

Ik ben zelf over gestapt naar Call of Duty Black Ops II

Counter Strike was voor zijn wel leuk om te spelen.

Was echt een bazen spel. ook veel gedaan.
Maar het meeste van de tijd wars. public vond ik niet veel aan.

sowieso he, maar wel aardig wat uren erin gestoken?
Merk zelf dat je op deze manier wel erachter komt dat je
heel dedicated en gemotiveerd met iets bezig kan zijn
en dat uren achter elkaar, heb jij zo te zien ook goed
mee weten te nemen naar je powerlift leefstijl.
Heb dit zelf ook wel maar train iets meer bodybuilding/atletisch gericht
maar durf te stellen dat ik qua focus, spanning en zo in situaties
onder controle houden (was niet altijd mn sterkste punt :P)
,mentaliteit, veel aan zoveel gamen in een slechte houding
heb gehad. zeker geen spijt iig want heb vroeger gelukkig
niet al mn schoolwerk of andere belangrijke dingen
volledig opgegeven voor een spelletje :P, deels dan, ondanks sessies
van soms meer dan 12 uur...

kan nog wel wat meer filmpjes uploaden als iemand wilt,
hier iig nog een korte op aztec met ak.
Slechte imbalanced map over het algemeen maar
kan buiten wars soms wel leuk zijn.

wel weer slechte kwalliteit, zal eens kijken of ik ze wat beter erop kan krijgen
maar voor andere csers nog wel herkenbaar

http://www.youtube.com/watch?v=SXnFkhi3JzQ&feature=youtu.be

counterstrike: GO deeeenk

sowieso he, maar wel aardig wat uren erin gestoken?
Merk zelf dat je op deze manier wel erachter komt dat je
heel dedicated en gemotiveerd met iets bezig kan zijn
en dat uren achter elkaar, heb jij zo te zien ook goed
mee weten te nemen naar je powerlift leefstijl.
Heb dit zelf ook wel maar train iets meer bodybuilding/atletisch gericht
maar durf te stellen dat ik qua focus, spanning en zo in situaties
onder controle houden (was niet altijd mn sterkste punt :P)
,mentaliteit, veel aan zoveel gamen in een slechte houding
heb gehad. zeker geen spijt iig want heb vroeger gelukkig
niet al mn schoolwerk of andere belangrijke dingen
volledig opgegeven voor een spelletje :P, deels dan, ondanks sessies
van soms meer dan 12 uur...

Ja heel veel uren erni gestoken... was ook wel aardig goed toen op nog vrij jonge leeftijd in clans met toen toch wat oudere voor mij.
maar merk wel dat je dit veel moet blijven doen om goed te blijven. denk dat mijn aim nu echt niet in de buurt komt bij waar hij was en dat zal niet zo makkelijk terug te krijgen zijn

ook erg veel bezig geweest met cs movies.. jammere is dat ik ze nergens meer online of offline terug kan vinden

Ja heel veel uren erni gestoken... was ook wel aardig goed toen op nog vrij jonge leeftijd in clans met toen toch wat oudere voor mij.
maar merk wel dat je dit veel moet blijven doen om goed te blijven. denk dat mijn aim nu echt niet in de buurt komt bij waar hij was en dat zal niet zo makkelijk terug te krijgen zijn

ook erg veel bezig geweest met cs movies.. jammere is dat ik ze nergens meer online of offline terug kan vinden

Laatste is idd jammer en mij ook overkomen met screenshots van games en demo's / niet echt volledig
in elkaar gezette movies. Toch wel jammer want veel van die zooi is gemaakt
toen ik 14-16 was en met vrienden de grootste lol had ermee. Zou nog wel eens leuk zijn
om terug te kijken.

Ik ben sinds 2003 na 5 jaar ofzo een tijd gestopt, iets meer dan een jaar. Later weer wat meer gespeeld
met periodes maar nooit meer zo'n lange tijd als vanaf het begin. In totaal aan
Ik heb nu volgens steam iets meer dan 1900 geregistreerde uren online op cs.
Denk dat het maar een fractie is van het totaal aantal uur sinds 2003 haha, maar in
totaal wel een goeie 7-8 jaar een aantal uur per week gespeeld dan gemiddeld. :D

Terug
Naar boven