Fitness Seller

cs 1.6 anyone?!

Heb het maar weer eens gedownload, zonder steam en werkt ook nog

Memories . Ik was een echte eindbaas in cs :rolleyes: good times

1.6 is dood, beetje esl versus kan nog wel.

• Topic Starter Topic Starter
oww dat kun je op 24 jarige leeftijd nog prima evenaren die uren die je er toen in stak

wanneer gaan mensen eens met mij mee warren? of moet ik eerst meer filmpjes posten over hoe goed ik ben voordat mensen zich daar aan wagen?
Kga toevallig vanavond en morgen wat 5on5jes spelen met wat ECHTE vrienden ;D:D dus dan ben ik weer warm and ready to fire hardy!

wanneer gaan mensen eens met mij mee warren? of moet ik eerst meer filmpjes posten over hoe goed ik ben voordat mensen zich daar aan wagen?
Kga toevallig vanavond en morgen wat 5on5jes spelen met wat ECHTE vrienden ;D:D dus dan ben ik weer warm and ready to fire hardy!

wat is je nickname? als je beetje known bent dan ken ik je wel denk ik. tsn ken ik overigens niet.

Haha mensen die maar zeggen hoe goed ze zijn/waren :rolleyes:

tomoid is mijn nickname maar ik ben niet known aangezien ik nooit echt lan heb gespeeld. Ook niet echt clanbase geregistreerd geward o.i.d.
Wel veel wars gespeeld en public op creativehosting bijvoorbeeld en laatste tijd soms ambrosia, al heb ik 3 weken niet gespeeld, dus vanavond wordt weer lachuh joh :D

haha realist kijk dat eerste filmpje van iets van 16 kills in a row, wel op deathmatch! you can't handle the truth!

ik was goed, ik ben goed, ik zal altijd goed zijn, in CS!

/arrogancemode off

tomoid is mijn nickname maar ik ben niet known aangezien ik nooit echt lan heb gespeeld. Ook niet echt clanbase geregistreerd geward o.i.d.
Wel veel wars gespeeld en public op creativehosting bijvoorbeeld en laatste tijd soms ambrosia, al heb ik 3 weken niet gespeeld, dus vanavond wordt weer lachuh joh :D

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 11:29 ----------

haha realist kijk dat eerste filmpje van iets van 16 kills in a row, wel op deathmatch! you can't handle the truth!

clanbase? haha die tijd ken ik nog wel. ik heb 1.6 8 jaar gespeeld, speel nu nog af en toe een esl match.

met oude team hebben we in de top 10 van de benelux gespeeld (esl 5on5 blx cup).

lekker! mesa so proud ;)

speelde zelf nog het eind van 1.5 mee, dus vanaf 2002/2003 ongeveer begonnen... haaardddcooooore

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 11:35 ----------

ik ga trouwens soon ff wat demo's in elkaar editten met wat moesiekjes eronder. Welk programma is hier geschikt voor? fraps nog steeds erg goed hiervoor of is er iets makkelijkers voor een beginner zoals ik waarbij je wel aardig vet kan editten en muziek erachter kunt plakken.
Voorkeuren voor muziek? hardcore reggae hiphop etc? ik ga toch mn eigen gang qua muziek maar benieuwd wat anderen vaak wel vet vinden onder cs movies :P

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 11:36 ----------

dan kan ik eindelijk lange tijd met muziek op de achtergrond met mezelf spelen terwijl ik mn eigen acties bekijk! :trollfacex:

Laat 1.6 gewoon achter je. 1.6 is deaudt.

1.6 is zeker niet dood aangezien het nog evenveel gespeeld wordt als cs go, hoe kan dat dan? tell me. Een spel dat 10 x lelijker is en 10 jaar ouder, maar evenveel spelers dag in dag uit? DAT kan tonnieee...
Als iets leuk is en blijft speel ik het, vooral als anderen dat ook nog doen

Fraps moet je niet gebruiken

Maakte vroeger ook altijd cs movies. Als je demo terugkijkt kun je met console commands stukjes omzetten naar avi dacht ik. Krijg je huge bestanden. Daar moest je weer iets mee doen en dan kun je je videotje in elkaar gaan zetten.

Daar gebruikte ik sony vegas en Adobe photoshop (voor een leuke border bijv)

Maar weet t allenaal niet meer. Staat zat over op internet denk. Ben alleen op t werk en op mobiel dus kan zo goed ff nie zoeken

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 12:14 ----------

Weet t weer.

De demo die je hebt moet je afspelen in cs

Dan als je wilt beginnen command: startmovie DEMONAAM 30 (dat is het aantal fps)

Dan volgens mij stopmovie als je klaar bent.

Nu staan er heeeeel veel plaatjes in je cstrike folder die moet je omzetten naar avi.

Weet alleen niet of ik het met 30 fps deed of meer

heb je met een reden voor 30 fps gekozen mike? waarom niet gewoon 100 zodat alles ubervloeiend loopt? of maakt dat voor de movie niet uit en wordt het bestand alleen maar groter van?

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 12:20 ----------

thanks iig! zal ook ff wat tutorials checken later. Lijkt me best leuk om zo'n filmpje in elkaar te zetten. Wel ff zoet mee maar ja, welleuk:D

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 12:21 ----------

ah lees nu net dat laatste, maar denk je dat 30 voor vloeiende beelden zorgt in een filmpje? mag hier wel een extra externe harde schijf voor kopen zo te horen:P

Ja volgens mij gebruikte ik ook 90 of 100. Maar is al zolang geleden

Bij 90 moest je dacht ik wel se snelheid die je uiteindelijk van de plaatjes krijgt aanpassen. Kon je met properties doen als je bestand op de timeline in vegas staat. 1.33 ofzo

En geluid had je dacht ik ook weer apart prog voor

Terug
Naar boven