Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
CS: Global Offensive, CS: Source en CS 1.6. Wel jammer dat het spel nu is verdeeld in 3 stukken. Trouwens nu is Team Fortress 2 ook veel populairder. Denk ook een beter spel. Als je de CS nostalgie weg laat.
CS: Global Offensive, CS: Source en CS 1.6. Wel jammer dat het spel nu is verdeeld in 3 stukken. Trouwens nu is Team Fortress 2 ook veel populairder. Denk ook een beter spel. Als je de CS nostalgie weg laat.
yup we zouden iedereen die source en go speelt moeten overhalen om weer 1.6 te spelen. Als iedereen dat weer veel speelt gaan er weer grote toernooien zoals CPL summer en winter leagues komen en kunnen we een 5on5 team beginnen dat NL ff op de kaart zet als cs ownage land, cyberathletes unite!
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 13:13 ----------
Ja volgens mij gebruikte ik ook 90 of 100. Maar is al zolang geleden
Bij 90 moest je dacht ik wel se snelheid die je uiteindelijk van de plaatjes krijgt aanpassen. Kon je met properties doen als je bestand op de timeline in vegas staat. 1.33 ofzo
En geluid had je dacht ik ook weer apart prog voor
ah is opzioch als je beginner bent nog wel aardig diepgaand. Thanks iig en zoek er nog wel wat meer over op zodat ik gelijk goed kan beginnen.
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 13:14 ----------
TF 2 is nooit een beter spel geweest en zal dat nooit worden.
Ik heb nooit die echt snelle spellen als quake en unreal gespeeld op de pc, maar cs is by far voor mij het beste schietspel op de pc, ever, 1.6 hè
Ziekelijk precies met natuurlijk soms wat afwijkingen maar alsnog heeeeel gericht en je kan er echt uberskilled in worden, zo goed dat je voor beginners (1-6 jaar spelen bv ) unbeatable bent..
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 13:14 ----------
tenzij je weer een team lopend schietende noobluckers tegenkomt, the hate is strong als dat gebeurt...