AndroidHealthClinic

ct fletcher

Bezoekers in dit topic

''I'm an iron addict. Just like smoking i'm addicted to this shit. I LOVE THIS SHIT. I gotta have it. if i go to long i get the shakes.'' hahaha wat een held
 
I love CT! Maar vraag me af of hij echt de persoon is in filmpjes wie hij daadwerkelijk is achter de schermen... (heb ik bijv bij Kali Muscle ook), Big J, Marc Lobliner etc etc.... acteren kunnen ze prima en de menigte op zwepen kunnen ze ook als één vd beste... maar vraag mezelf wel eens af of het in hun zit, of dat ze het zichzelf hebben aangeleerd.
 
Heb de eer gehad eens een minuut of 10 met hem te praten in volledige rust. Gast is echt knettergek. Geen seconde van dit alles is gespeeld en dat is juist het mooie!
 
Heb de eer gehad eens een minuut of 10 met hem te praten in volledige rust. Gast is echt knettergek. Geen seconde van dit alles is gespeeld en dat is juist het mooie!

schitterend,waar had je hem ontmoet dan ?
 
Haha deze man is echt een baas!

tumblr_n07pkjUn331s82sh6o4_500.gif
 
Zeer opzwepend, een schreeuwneger die systematisch one-liners uitspuwt met een intonatie die doet vermoeden dat hij zijn lagere school niet heeft afgemaakt.
 
Ik wil graag een keer met hem bankdrukken. En dan met brandende gewichtplaten enzo.
 
Zeer opzwepend, een schreeuwneger die systematisch one-liners uitspuwt met een intonatie die doet vermoeden dat hij zijn lagere school niet heeft afgemaakt.

echt zon blanke comment dit

denken jullie crackers dan aan helemaal niks anders dan een beetje scholen afmaken?
 
Zeer opzwepend, een schreeuwneger die systematisch one-liners uitspuwt met een intonatie die doet vermoeden dat hij zijn lagere school niet heeft afgemaakt.

CT Fletcher, geweldige kerel. Voordat je commentaar op deze baas heb, kijk ook eens enkele serieuze interviews met deze man. Hij heeft als powerlifter wel het nodige bereikt, en is terug gekomen van een zware hard operatie. 50+ still going strong !!!
 
Back
Naar boven