Fitness Seller

Custom Advanced Natural Test Stack (CANTS)

  • Topic starter Shugga
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 20K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Shugga

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
999
Waardering
10
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
OK, na jaren afwezigheid op het DBB forum dacht ik maar eens terug te komen, omdat ik wat dingen te delen heb met de community.

Ik ga hier uitgebreid verslag doen van mijn ervaringen met mijn nieuwe stack. Ik heb de afgelopen 2 jaar weinig kunnen bb-en, omdat ik permanent met blessures rondliep, dankzij mijn liefde voor MMA competitie ;)

Nu ben ik sinds een maand of 6 weer bezig, en mijn massa is nooit verdwenen, maar er zat een goede laag vet overheen, die ik de afgelopen 6 maanden eraf heb getraint.

Stats;

26 Jaar
1.97m
92 kilo
16% bf
(Echte mma-stats dus)

Ik wil weer knallen deze winter, en massa winnen. Ik merk de afgelopen 6 maanden dat mijn progressie veel langzamer gaat dan normaal, en ik vrees dat dat te maken heeft met dalend testosteron. Mijn voeding en intensiteit is beter dan ooit.

Ik besloot dus dat ik meer nodig had. Ik heb een kuur overwogen, of PH's (vroeger goede ervaringen gehad met M-drol). Maar na lang overwegen heb ik besloten toch nog een keer een natuurlijke stack te bouwen, in de hoop dat deze zou werken.

Ik bouw graag stacks, op basis van geintegreerd onderzoek. Ik ga niet teveel uitweiden over mij prive-leven, maar ik heb een papiertje gehaald in het buitenland, wat vergelijkbaar is aan een M.S.S. (Master's degree in sports science). Ik doe dus ruim 2-3 weken onderzoek voordat ik met mijn stack start, om zeker te zijn van de effectiviteit van alle verschillende componenten t.o.v. elkaar.


DE STACK:


  1. DAA (D-Aspartic Acid)
  2. Ripped (Fatburner)
  3. Pepto-Pro (Peptiden)
  4. WMS (Waxy Maize)
  5. Strong! (PWO)
  6. Resveratrol (AI)
  7. AOV One Daily (Multivitamine)

UITVOERING:
  • OCHTEND: DAA (3gram) +Ripped! (1cap) (lege maag)
    VOEDING: 100gr. Havermout + 1 banaan + 10gr. Cocosvet
    1 Shake*
    2 Allison boterhammen + omelet (5 eiwit, 2 hele eieren)
  • MIDDAG: Strong! (PreWO) + Pepto-Pro en WMS(PostWO)
    VOEDING: 200gr. kipfilet + 400gr. broccoli
    1 banaan + 1 appel
    200gr. Panga + 1 ui
    2 Allison boterhammen met ca. 100gr. pindakaas
  • AVOND: Resveratrol + One Daily
    VOEDING: 200gr. Kipfilet + 400gr. broccoli
    1 Shake*
    500gr. Magere Kwark + 1 banaan

    *Shake: Mijn eiwitshakes bestaan uit 25% whey, 25% soy, 25% ei-albumine en 25% micellair casseine, DEZE BLEND MAAK IK ZELF!

MACRO's (ongeveer):
EIWIT: ca. 300gram (49%)
CARB: ca. 200gram (32%)
VET: ca. 110gram (18%)


De doelstelling van de stack is simpel, verhoog natuurlijk testosteron (DAA), onderdruk eostrogeen productie (Resveratrol), en extreem efficient cleanbulken met minimale carbs.

Ik weet dat zowel mijn stack, als mijn macro's controversieel zijn. Ik ben nooit iemand geweest die heel goed groeide op 30/40/30 macro's.

Ik ben gisteren begonnen, en ga jullie een a twee keer per week op de hoogte houden.

Morgen of overmorgen post ik huidige krachtstats.
Vandaag eerst een lijst van alle losse chemische stoffen die ik stack op dagelijkse basis;

D-Aspartic Acid
Caffeine Anhydrous
Green Coffee Extract
Green Tea Extract
Raspberry ketones
Gallic Acid
Olive leaf extract
Capsimax
Creatine HCL
Creatine Orotate
Creapure
Creatine Ethyl Esther
Arginine Nitrate
L-Arginine
Agmatine
Glycocarn (Sigma-Tau)
L-Carnitine Tartrate
Beta Alanine
Creatinol-O-Phosphate
Citrus Aurantium
Acacia Rigidula
Phenyethylamine
Astragin
Resveratrol

Ik ben heel benieuwd naar reacties op zowel de stack, als het volledige log, alswel jullie mening over mijn voedingspatronen. Er zal wel flink gehaat worden op mijn macro's, maar kom maar op ;) Laten we het vriendelijk houden.

Morgen weer een post, en eventuele vragen worden ELKE DAG beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
Veel succes met het bereiken van je doelen! Ik volg!
 
welke resveratrol heb je en in welke dosis?

Trouwens de studie afgelopen maand in MD gelezen? Soy is not the whey to go ;)
 
welke resveratrol heb je en in welke dosis?
Ik heb NOW foods, en ik neem 4 caps p/dag (1,3gram)
Trouwens de studie afgelopen maand in MD gelezen? Soy is not the whey to go ;)

Als je kijkt, zie je dat de soy die ik binnen krijg zo'n 20 gram per dag is. Dit is niet een hoeveelheid die negatieve impact heeft, sterker nog, deze dosis hersteld bewezen de cholesterolbalans met ca. 15-20%. Het is een dusdanig kleine hoeveelheid dat ik denk dat de benefits groter zijn dan de nadelen.

Thamks voor je vragen/input
 
interessant logje. Ben ook wel beetje benieuwd naar je mma achtergrond. Misschien beetje info?
 
Ik identificeer mijzelf liever niet online hier. Dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik eventuele competitie geen extra informatie wil geven over hoe mijn schema/training/voeding in elkaar zit.

Ik ben nog steeds actief, en je weet nooit wie er mee leest.
Ik ben geen pro hoor, ik vecht nog amateur klasse. Ik overweeg wel de stap te maken, aangezien m'n record behoorlijk degelijk is.

Als je specifieke vragen hebt zijn die welkom ;)
 
Je doel is om massa te winnen maar je eet nog geen 3000 kcal, ik snap je niet?

Verder interessant, dus ik volg!
 
Een Costum stack is trouwens apart, bedoelde je toevallig Custom? ;)
 
Je doel is om massa te winnen maar je eet nog geen 3000 kcal, ik snap je niet?

Verder interessant, dus ik volg!

Cleanbulk dus.
maar zoals ik al eerder stelde, ik doe redelijk 'controversiele' dingen om te groeien. Ik ga goed op dit voedselschema, ik verlies BF%en, maar val qua gewicht niet heel erg af, en ik merk zichtbare groei in mijn bovenlichaam, op basis van 1 a 2 maanden.

Ik heb 1,5 jaar de 'standaardmacro's' geprobeerd, maar ik bleef dikker en dikker worden, zelfs met 'schoon eten'. Sinds ik geen rijst/pasta meer eet groei ik naar mijn idee net zo hard, terwijl ik langzaam maar zeker leaner word. Voor mij dus ideaal. Ik denk dat ik genetisch gezien misschien een speciaal gevalletje ben, ik kwam fatsig uit de baarmoeder ;)



Een Costum stack is trouwens apart, bedoelde je toevallig Custom? ;)

Noted, en aangepast :) beetje dyslexie :D
 
Cleanbulk dus.
maar zoals ik al eerder stelde, ik doe redelijk 'controversiele' dingen om te groeien. Ik ga goed op dit voedselschema, ik verlies BF%en, maar val qua gewicht niet heel erg af, en ik merk zichtbare groei in mijn bovenlichaam, op basis van 1 a 2 maanden.

Ik heb 1,5 jaar de 'standaardmacro's' geprobeerd, maar ik bleef dikker en dikker worden, zelfs met 'schoon eten'. Sinds ik geen rijst/pasta meer eet groei ik naar mijn idee net zo hard, terwijl ik langzaam maar zeker leaner word. Voor mij dus ideaal. Ik denk dat ik genetisch gezien misschien een speciaal gevalletje ben, ik kwam fatsig uit de baarmoeder ;)

Met MMA+krachttraining+92 kg lichaamsgewicht bulk je toch niet op 3000 kcal? Mijn onderhoud is 3500 kcal met 3 krachttrainingen in de week en een bureaujob. Ik eet dus 4000 kcal in bulk.

Ik zeg niet dat je het verkeerd doet, als jij resultaten boekt is het prima, maar ik denk dat je op 3000 kcal niet veel massa gaat bouwen, zoals je zelf al zegt neemt je lichaamsgewicht af. En qua macro's doe je toch niet heel rare dingen? Als je snel vet aanzet is meer eiwit eten ten koste van carbs gewoon verstandig. No need for hate :D

p.s. Ik bedoel mijn kritische opmerkingen/vragen uiteraard opbouwend!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 16:35 ----------

Smeer jij trouwens 100 gram pindakaas (=halve pot?) op 2 boterhammen? :roflol:
 
Met MMA+krachttraining+92 kg lichaamsgewicht bulk je toch niet op 3000 kcal? Mijn onderhoud is 3500 kcal met 3 krachttrainingen in de week en een bureaujob. Ik eet dus 4000 kcal in bulk.

Ik zeg niet dat je het verkeerd doet, als jij resultaten boekt is het prima, maar ik denk dat je op 3000 kcal niet veel massa gaat bouwen, zoals je zelf al zegt neemt je lichaamsgewicht af. En qua macro's doe je toch niet heel rare dingen? Als je snel vet aanzet is meer eiwit eten ten koste van carbs gewoon verstandig. No need for hate :D

p.s. Ik bedoel mijn kritische opmerkingen/vragen uiteraard opbouwend!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 16:35 ----------

Smeer jij trouwens 100 gram pindakaas (=halve pot?) op 2 boterhammen? :roflol:

Yep, 100gr. op 2 boterhammen :)
Mijn reactie was ook niet naar bedoeld hoor. :)
Zoals gezegd, als ik hoger in m'n calorieen ga zitten kom ik gewoon aan, en meer vet dan spier, en dat met praktisch non-stop bewegen 5 dagen p/week.

Ik ben gewoon genetisch bevoordeeld/benadeeld afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, ik denk dat er weinig mensen zijn die kunnen cleanbulken op zo'n laag calorisch schema, aan de andere kant betekent het dus heel hard werken op weinig brandstof.

Maar als ik na de zomer op mijn geplande 10%bf sta (ik geef mijzelf 6 maanden, ik ken mijn lichaam) dan ga ik vanaf dat moment wel weer proberen hoger te bulken. Eventueel dan ook met een kuurtje.

Ik ben mega-endomorph denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
Ik identificeer mijzelf liever niet online hier. Dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik eventuele competitie geen extra informatie wil geven over hoe mijn schema/training/voeding in elkaar zit.

Ik ben nog steeds actief, en je weet nooit wie er mee leest.
Ik ben geen pro hoor, ik vecht nog amateur klasse. Ik overweeg wel de stap te maken, aangezien m'n record behoorlijk degelijk is.

Als je specifieke vragen hebt zijn die welkom ;)

Oke, logisch man. Ik zal je zeker volgen! Tof om weer een log te volgen met iemand die ook vechtsport achtergrond heeft. Bied net weer even wat andere perspectieven ;)
 
FF een quick update, er word gewerkt aan een GROTE update, ik zal 'm morgenochtend posten.

In het kort kan ik zeggen dat ik nu op dag 5 zit, en langzaam maar zeker behoorlijk wat dingen merk. Niet alleen qua kracht, maar ook qua agressie, energie en nog een aantal opmerkelijke dingen.

Uitgebreid verslag volgt dus morgenochtend/middag.
 
Tijd voor de grote update!​

Dag 7 van mijn stack, en nu tijd om wat oordelen te gaan vellen.
Ik merk een aantal dingen, mijn bf% zakt op dagelijkse basis, dat deed het al dankzij mijn dieet, maar het gaat nu nog rapper.

Ik merk dat ik meer vocht eruitgooi in de WC dan dat ik drink. Ook als ik meer ga drinken, komt er alsnog meer uit, de Ripper doet zijn werk dus goed!

Van de DAA voel ik het een en ander. Meer dan ik had verwacht, ik loop al 3 dagen rond met een balzak die PERMANENT op barsten staat. Ik word ook voor het eerst in maanden weer ELKE DAG wakker met een boner die 20 minuten blijft. Ik merk dat ik tijdens de training enorm toegenomen agressie heb.

Ik heb kracht pr's gebroken na 4 dagen DAA. M'n bench is van 95x12 naar 110x10, net over het plateau heen waar ik al een week of 4 op zat. Mijn bicep curls zijn van 15x10 naar 20x10 gegaan (decline curls) en mijn deadlift is van 140 (single rep) naar 150 gegaan. (ik heb onderrug problemen, dus daar ben ik echt trots op)

Ik merk in de spiegel dat het goed gaat, ik kom steeds droger te staan, en ik verlies geen zichtbare massa. Ik trek hieruit de conclusie dat er toch wel het een en ander meegroeit terwijl ik vet/vocht kwijtraak.

Er zijn ook negatieve dingen te melden, de DAA zorgt ervoor dat ik elke ochtend na inname naar de WC moet rennen. Het speolt de darmen goed door zullen we maar zeggen. Verder merk ik dat mijn DOMS veel langer aanhouden dan normaal, meestal heb ik max. 2 dagen na de training spierpijn, nu blijft de spierpijn 3-4 dagen, vreemd vind ik, maar waarschijnlijk door de krachtgains.

Al met al ben ik na 1 week erg onder de indruk van deze stack. Ik heb jarenlange ervaring met elk type supplement, maar ik heb nog NOOIT een stack geprobeerd die ZO SNEL effectief is, zichtbaar, voelbaar etc.

De combo DAA + AI + fatburner is een HELE goede stack voor natties. Je gaat gegarandeerd massa winnen en droger komen te staan, als je voeding goed zit.

Ik was skeptisch over DAA, maar dacht het te proberen omdat het zo cheap is. Ik ben NIET MEER SKEPTISCH. DAA werkt, en GOED ook. Ik blijf nog 3-4 weken doorgaan, en I will keep you guys updated!

Voor iedereen die zit te denken aan een effectieve stack, PROBEER DEZE! Ik was alles bij elkaar zo'n 100 euro kwijt, en ik kan als ik wil 2,5 maand doorknallen, denk dus dat ik dat opsplits in 2x4-5 weken, en dan heb ik dus 100 euro betaalt voor 2 natty 'kuurtjes' die ECHT werken.

Ik vind het vreemd dat mij DOMS langer duren, terwijl ik Pepto-Pro doe na de training, maar aan de andere kant heb ik geen idee hoe lang mijn DOMS zouden blijven als ik GEEN pepto-pro zou nemen. Stacks zijn moeilijk te beoordelen op individuele stoffen, je moet het beoordelen als stack.

Ik ben wel iets meer aan het eten dan ik van plan was, wat extra hele eieren voor het vet, en af en toe een paar stukken fruit extra. Alsnog kom ik droger en droger te staan.
 
Laatst bewerkt:
intredasting, al ben ik skeptisch over bepaalde dingen die je zegt te zien/merken. Ik ben benieuwd of je je mening over 4 weken moet bijstellen. Je bench progressie is echt heel opmerkelijk.
 
intredasting, al ben ik skeptisch over bepaalde dingen die je zegt te zien/merken. Ik ben benieuwd of je je mening over 4 weken moet bijstellen. Je bench progressie is echt heel opmerkelijk.

Prima :) skeptisch zijn is goed!
Heb jij enig idee waarom mijn DOMS zo lang aanhouden? 4 dagen NA training nog spierpijn is toch wel erg extreem?
 
Je stack ziet er interessant uit. In hoeverre denk je dat je het effect van resveratrol kan meten?
 
Je stack ziet er interessant uit. In hoeverre denk je dat je het effect van resveratrol kan meten?

Niet echt, daarom noem ik het in mijn update niet. Ik slik resveratrol alleen om er zeker van te zijn dat er geen aromatose is dankzij de DAA, het is meer een stok achter de deur.

En thanx :)
 
Je komt spiermassa aan terwijl je bf% omlaag gaat? Sounds too good to be true.

Desnogwelteplus interessant topic, maar ik geloof er niet zo in. Ook het denken dat je genetisch anders bent om je experimenten te verantwoorden lijkt me normaal gezien niet zo best.

Maar je lijkt er verstand van te hebben en het zal ook niet schaden... dus waarom ook niet.
 
Je komt spiermassa aan terwijl je bf% omlaag gaat? Sounds too good to be true.

Desnogwelteplus interessant topic, maar ik geloof er niet zo in. Ook het denken dat je genetisch anders bent om je experimenten te verantwoorden lijkt me normaal gezien niet zo best.

Maar je lijkt er verstand van te hebben en het zal ook niet schaden... dus waarom ook niet.

Nogmaals, het is pas 1 week, en ik heb het over wat ik ZIE in de spiegel, niet echt wetenschappelijk dus, de metingen worden gedaan na 4-5 weken (bf, gewicht en afmetingen)

Ik weet dat het allemaal nogal noobish en placebo-hoerig klinkt, maar ik ben normaal helemaal niet zo enthousiast of fan van supps, daarom ben ik nu zo enthousiast, ik heb voor het eerst een stack die (voor mijn gevoel) binnen een week al verandering brengt.

anyway, thanx voor het volgen en je bijdrage, stel het op prijs, en thx 4 the compliments.
 
Back
Naar boven