AndroidHealthClinic

Custumnutrition.nl betrouwbaar of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Faber08

Novice
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hoi allemaal,

Laatst kwam ik via Facebook een advertentie van Custumnutrition.nl tegen. dit is een website waar je zelf je pre-workout kan samenstellen. opzich wel een tof idee, omdat je dan precies de doseringen en middelen binnen krijgt die jij persoonlijk wilt, het is ook iets goedkoper dan de meeste pre-workouts.
Is iemand bekend hiermee en heeft die positieve of negatieve ervaringen ermee? ik hoor graag van jullie!
 
Ik wou hierover ook al een topic starten, ik zie hem inderdaad ook al een paar weken voorbijkomen en ben erg benieuwd hiernaar. Ik had er een samengesteld en echt flink gedoseerd en kwam op iets van €26 uit, vind ik zelf een mooie prijs voor zo een pre workout want ik had iets van 5gr beta aline en 7gr citrulline en dan nog een hoop zooi erin. Ben wel benieuwd naar de ervaringen voordat ik koop
 
Kan je ook een lekker smaakje toevoegen?
 
Jep, tropical of gewoon smaakloos
 
Zijn er inmiddels als wat meer mensen die wat samen gesteld hebben?
Is die tropical smaak goed?

Jammer dat ze alleen de basis producten aanbieden voor de pre workout en geen stimulanten of focus ingrediënten. Ik ga het gewoon eens proberen en dan gooi ik er desnoods nog wat dmha of de stim pack van sportpoeders bij.
 
Ze hebben inmiddels een update gehad zo te zien, je krijgt nu erbij te zien wat het product doet wat je toevoegt.

Ik wil zelf wel eens een potje proberen maar nu wil ik dus weten wat een goede samenstelling is, creatine en cafeine hoeven er niet in aangezien ik dat thuis zelf nog genoeg heb en er nog zelf in de shakebeker erbij kan gooien en daarnaast wil ik niet altijd met cafeine trainen. Heb thuis ook nog arginine liggen die ik er ongeveer 2gr per keer zou ingooien.

Ik dacht hieraan:
4gr beta-alanine(ik hoorde dat als je tevele neemt dat je er misselijk van wordt)
6gr citrulline malaat
2gr L-Taurine
2gr L-Tyrosine
150mg DMAE

lijkt me wel een lekker pump pre workoutje voor €24,-.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven