MuscleMeat

Cut tot 65kg max door tot 20juni (1 bezoeker)

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rippedmeeuw

Huge Freak
Lid geworden
21 aug 2020
Berichten
8.229
Waardering
10.344
Lengte
2m10
Massa
52kg
Vetpercentage
1%
Hallo ik zit nu een week in mijn mini cut ik begon op 2300 kcal. Maar ik ga vandaag naar de 2150kcal aangezien het een korte periode is dat ik deze mini cut wil gaan doen (3februari).
Mijn spullen waarmee ik train zijn dumbells verstelbaar tot 30kg. En lichaamsgewicht oefeningen ik kan mezelf hiermee genoeg uitdagen.
Ik ben 18% mijn doel is om dit terug te brengen naar 13-14%.

Ik train elke dag mijn main training is maandag: chest tricep schouder. Dinsdag: rug en bicep traps. woensdag: benen en hardlopen. En zo de week door. Ik probeer elke dag 500pushups te pakken door af en toe 30pushups te pakken en dan 15 sets op een dag.
Ik zet hieronder wat foto’s van hoe ik er nu uitzie!
FE21B8DF-878F-42E0-99AB-BB1C7436A87D.jpeg
7668859D-F4FC-4731-83EB-E428AF447B5A.jpeg
 
Succes!
 
Ga je hier elke keer een nieuw topic voor starten?
 
B5134633-20BF-4A34-899C-B1A0B9D57E93.png

(UPDATE) 0.5% vet verloren ik ben nu 77.6kg. De mini cut gaat heel lekker!
 
Lijkt meer dan 0.5% misschien wel 2
Ja die eerste foto was ook later op de dag genomen en deze net na het wakker worden dat kan het ook verklaren🤣
 
61FC0008-EE91-485B-A29D-5B1AEECF12DE.png

Mini cut gaat lekker 1week en 3dagen bezig
 
Hier zie ik echt nog geen 2% verschil hoor in vet% met je eerste foto. Lekker elke week inchecken en je gemiddelde ochtendgewicht van de laatste 3 dagen nemen. Dan kun je je progressie goed meten. Eventueel bijstellen in kcal, of je zonden aan snoepen/niet strict genoeg zijn onder ogen komen. Zo hou je jezelf gemotiveerd :) Keep it up!
 
Tip neem foto's op dezelfde plek met hetzelfde licht, liefst na opstaan.

Geeft een beter beeld.
 
Hier zie ik echt nog geen 2% verschil hoor in vet% met je eerste foto. Lekker elke week inchecken en je gemiddelde ochtendgewicht van de laatste 3 dagen nemen. Dan kun je je progressie goed meten. Eventueel bijstellen in kcal, of je zonden aan snoepen/niet strict genoeg zijn onder ogen komen. Zo hou je jezelf gemotiveerd :) Keep it up!
Komt goed ik zit nu op 2150kcal ik ga tot 3februari en dan kijk of ik er eventueel nog een week bij plak. Kwa gewicht noteer ik elke dag in de ochtend mijn gewicht en dat tel ik elke dag op zodat ik de weekgemiddeldes kan vergelijken.
 
Geloof me, ik denk niet dat je 3 februari al een fijn vet% hebt. Ik zou het even doortrekken.
 
Geloof me, ik denk niet dat je 3 februari al een fijn vet% hebt. Ik zou het even doortrekken.
Hoeveel weken doortrekken? Ik minicut nu op 2150kcal.
 
Geloof me, ik denk niet dat je 3 februari al een fijn vet% hebt. Ik zou het even doortrekken.
Ik eet nu al 2150 omdat ik eig een minicut zou doen van 5week tot 3februari ik wil eig niet lager gaan tot 2k. En wil als ik op 2k op een plateau zit dan cardio bijvoegen. Vorig jaar zat ik op 1750kcal en 50gram carbs per dag dat vond ik echt niet chill.
 
Hoeveel val je ongeveer af per week? Als je doel 13-14% is (zoals je in je OP zegt) denk ik dat je nog wel een maand of 2 bezig bent.
 
Hoeveel val je ongeveer af per week? Als je doel 13-14% is (zoals je in je OP zegt) denk ik dat je nog wel een maand of 2 bezig bent.
0.5-1.0kg per week
 
Da's wel een lekker tempo. Denk dat 8~ weken wel haarbaar moet zijn dan. Succes!
Ja ik ben vanaf 30 december begonnen bedoel je in totaal 8week of vanaf nu 8weken nog? Ik eet nu 2150 mijn plan is zeg maar als ik niet meer afval op te verlagen naar 2000kcal en als ik dan niet meer afval dan ga ik cardio sessies toevoegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven