Fitness Seller

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij valt toch niet af? Kcals in kcals out.

Oftewel zijn onderhoud is gewoon laag.

In Auschwitz was er ook geen spaarstand.
Hij trackt geen carbs , hij heeft geen idee hoeveel zout hij consumeert. Als ik de ene dag 300 gram carbs vreet heb ik dagen nodig om dat gewicht te lozen , als ik in een deficit eet val ik alsnog in vet af ondanks dat water wat er bij gekomen is. Er zijn heel veel variabelen waarom hij “niet afvalt”. Of zijn kcal kloppen niet maar 2000 is niet zijn onderhoud want anders was hij nooit afgevallen op 2400 kcal eh ;)
 
Hij trackt geen carbs , hij heeft geen idee hoeveel zout hij consumeert. Als ik de ene dag 300 gram carbs vreet heb ik dagen nodig om dat gewicht te lozen , als ik in een deficit eet val ik alsnog in vet af ondanks dat water wat er bij gekomen is. Er zijn heel veel variabelen waarom hij “niet afvalt”. Of zijn kcal kloppen niet maar 2000 is niet zijn onderhoud want anders was hij nooit afgevallen op 2400 kcal eh ;)
Hij heeft één week op 2400 gezeten voordat hij is gezakt naar 2150, op die tijd kan je niet eens beoordelen of hij zou afgevallen zijn op 2400.
Hij weegt 8-9 kilo minder sinds hij op 2150 zat en is al 15 weken aan het cutten.

Je beseft toch ook wel dat je onderhoud na al die weken niet even hoog blijft als in het begin. Je weegt minder - > je verbrandt minder + metabole adaptaties,.. Ik val in het begin ook af op 1600 kcal als ik van 2000 kom. Daar hoef ik na 4 weken al niet meer op te hopen.
 
Spiegel is en blijft je beste vriend ;) (of niet, kan ook natuurlijk)
 
Je moet geen appels met peren vergelijken, jij bent hem niet.
Dit. Mijn gewicht blijft hetzelfde op gemiddeld 4300 kcal en dat is meer dan sommige juicers in een bulk eten, terwijl je zou zeggen dat zij een veel hoger onderhoud zouden moeten hebben
 
Vanaf vandaag elke dag op carbs inname letten 200gram per dag of er onder. Vandaag rug training
Vandaag 186gram carbs
C7E9DDC0-4FC7-4003-A1DD-1A77DCB03791.png
 
Laatst bewerkt:
Nu gewoon even afwachten tot volgende week op 1900 voordat ik verdere stappen ga overwegen met het inperken van de kcal
 
Zelf stond ik ook paar weken stil. Zat ik op 2200-2300 calorieën. Heb ik goeie week op onderhoud gezeten en nu zit ik weer op 2200 calorieën en mijn gewicht daalt als een malle.
 
Zelf stond ik ook paar weken stil. Zat ik op 2200-2300 calorieën. Heb ik goeie week op onderhoud gezeten en nu zit ik weer op 2200 calorieën en mijn gewicht daalt als een malle.
Voor mij is het nu even afwachten tot volgende week. Anders moet ik of minder eten of zoals jou even een week op diet break
 
Training rug bicep achterkant schouders

Rug:
pull ups 3keer10
Latt pulldown 3keer10
Machine row 4keer12
Straight arm pulldown 3keer10

biceps:
Arm curl machine 3keer10
Hammer curls 3keer 10 16kg
Standing ez bar curls 3keer10

Achterkant schouders
Rear delt dumbell raises 8kg 3keer10
 
Hallo allen
Patience pays off vandaag gedropt in gewicht 70.7 let’s go
 
Deze log is net zo spannend als de cijfers van de RIVM!
 
AD36DBFA-7CAB-44CD-8E64-83CB854E2EB5.jpeg

Eerste foto geen goede ab belichting maar die v lines klappen er goed uit. Begin nu wel echt lean te worden.
UPDATE;
Vandaag geen leg day ik zit sinds kort bij een nieuwe gym omdat ik daar mee trainings mogelijkheden heb.
Maar ze zijn in het weekend nog dicht dat wist ik niet dus kan nu maar 5keer per week trainen. Dus dan word de training maandag chest dinsdag rug bicep benen woensdag chest donderdag rug vrijdag legs
 

Bijlagen

  • EA03F270-7168-46EC-8105-435DFC5D497D.png
    EA03F270-7168-46EC-8105-435DFC5D497D.png
    580 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:
Deze log is net zo spannend als de cijfers van de RIVM!
Ha ha, beetje wel hè? Maar ik snap de frustratie wel als het 2 wk niet zakt. Uiteindelijk gaat het verbranden toch wel door hoor.
Lijntjes worden nu toch wel zichtbaar :thumb: .
 
Ha ha, beetje wel hè? Maar ik snap de frustratie wel als het 2 wk niet zakt. Uiteindelijk gaat het verbranden toch wel door hoor.
Lijntjes worden nu toch wel zichtbaar :thumb: .
Ik zei al tegen mezelf vanochtend als ik drop mag ik vandaag dagje onderhoud nou het heeft geholpen. Lekkere mentale overwinning 💪🏼
 
Klein beetje uitgeschoten met eten vandaag 2601kcal vandaag kan mezelf wel voor me kop slaan. Enorme spijt ervan maar goed metabolisme gaat dit wel fijn vinden:(. Activiteit heb ik vandaag wel verhoogd ik zet vandaag 20/25k stappen. Daar compenseer ik het wel goed mee
 
Klein beetje uitgeschoten met eten vandaag 2601kcal vandaag kan mezelf wel voor me kop slaan. Enorme spijt ervan maar goed metabolisme gaat dit wel fijn vinden:(. Activiteit heb ik vandaag wel verhoogd ik zet vandaag 20/25k stappen. Daar compenseer ik het wel goed mee
Maak eigen niet te gek, 2600 kcal komaan man dat is niet veel doe normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven