XXL Nutrition

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein beetje uitgeschoten met eten vandaag 2601kcal vandaag kan mezelf wel voor me kop slaan. Enorme spijt ervan maar goed metabolisme gaat dit wel fijn vinden:(. Activiteit heb ik vandaag wel verhoogd ik zet vandaag 20/25k stappen. Daar compenseer ik het wel goed mee

stel je niet aan
 
Gaat geen schade hebben. 500 kcal is een bakje havermout oid. Wel een beetje uitkijken met het dwangmatige. Je traint voor de lol. Houdt het dan ook leuk voor jezelf.
Klopt snap ik maar ik wil presteren wil alles perfectioneren. Zit nu op 2600kcal dus ik ga nu niks meer eten vandaag🤣
 
Klopt snap ik maar ik wil presteren wil alles perfectioneren. Zit nu op 2600kcal dus ik ga nu niks meer eten vandaag🤣
Je moet alleen perfectioneren als je er geld mee kan verdienen. Zo niet, gewoon lol hebben in wat je doet.
 
Je moet alleen perfectioneren als je er geld mee kan verdienen. Zo niet, gewoon lol hebben in wat je doet.
Snap ik man maar met mij is het zo ik kan gewoon erg veel eten. En vind erg veel lekker. In hoeverre is een cheatday dan schadelijk hoeveel kcal zou ik dan moeten eten
 
Vind sowieso ook dat je laag zit...
Heb je een trage schildklier? Heb je die al eens laten nakijken?
 
Vind sowieso ook dat je laag zit...
Heb je een trage schildklier? Heb je die al eens laten nakijken?
Dat is het niet man. 1900 kcal is prima ik zit al op 15week in de cut
 
Ik cut momenteel op 3900kcal. Leeftijd 24 en lengte 173cm...
Maar ja mogen elkaar niet vergelijken. Zolang je het niet te weinig vind en kan volhouden is prima!
Op 3900kcal jezus mina hoeveel weeg je
 
Ik cut momenteel op 3900kcal. Leeftijd 24 en lengte 173cm...
Maar ja mogen elkaar niet vergelijken. Zolang je het niet te weinig vind en kan volhouden is prima!
Ja ik ga zo nog 10-15k stappen zetten. Dan ga ik nog een bak kwark eten zit ik 2850 ga me er niet druk om maken.
 
24.991 stappen vandaag totale wandelafstand 18.6km :0
 
Klein beetje uitgeschoten met eten vandaag 2601kcal vandaag kan mezelf wel voor me kop slaan. Enorme spijt ervan maar goed metabolisme gaat dit wel fijn vinden:(. Activiteit heb ik vandaag wel verhoogd ik zet vandaag 20/25k stappen. Daar compenseer ik het wel goed mee
Is toch ook geen ramp. Morgen zal je een stuk zwaarder zijn door glycogeen en water en meer darmvulling. Maar dat is na een dag of 2 ook wel weer weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven