XXL Nutrition

Cut tot 65kg max door tot 20juni (1 bezoeker)

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is toch ook geen ramp. Morgen zal je een stuk zwaarder zijn door glycogeen en water en meer darmvulling. Maar dat is na een dag of 2 ook wel weer weg.
Alsnog denk ik dat ik vandaag alsnog op onderhoud zit of in een te kort. 18.6 km gewandeld vandaag
 
Snap ik man maar met mij is het zo ik kan gewoon erg veel eten. En vind erg veel lekker. In hoeverre is een cheatday dan schadelijk hoeveel kcal zou ik dan moeten eten
2800 kcal is niet veel. En dat hele cheat day geneuzel heb ik nooit begrepen. Als je een keer met vrienden Mac of pizza gaat eten. Ga Mac en pizza eten zonder je meteen borderline schuldig te voelen over iets wat geen reet uitmaakt op de lange termijn.

Als je op de lange termijn gezond en goed eet zullen de resultaten daar naar zijn. Die ene keer dat je afwijkt gaat daar geen verschil in maken.
 
Verhogen gaat hem niet helpen.

Ik cutte voorheen op 4400 met minder massa. Nu cut ik op 2800. Zegt allemaal geen fuck. Ben zelf 1.70
Dacht dat je groter was 1.70 had ik niet verwacht
 
Verhogen gaat hem niet helpen.

Ik cutte voorheen op 4400 met minder massa. Nu cut ik op 2800. Zegt allemaal geen fuck. Ben zelf 1.70
Dayum de zelfde groote als mij maar pak meer mass = goals
 
Nek omvang 40cm
Waist omvang 77cm
Heb het even laten meten met een rolmaat
Als ik dit invoer bij een vetpercentage calculator heb ik 8% daar klopt geen reet van🤣
 
Laatst bewerkt:
252988CE-931C-4A65-A835-5A62F1269365.png
 
Dat getal boeit toch niet als jij vind dat je er goed uitziet in de spiegel dat is wat boeit, ook als staat er 15% of 25% maakt allemaal geen reet uit man
Nee precies was even benieuwd ben wel blij met de taille maat. Nu onderbuikvet nog wegwerken en i am done
 
Update
Ik ben helemaal geen schade van gister ben nog steeds 70.7
 
Laatst bewerkt:
Lekker gecompenseerd met wandelen dan :p
Taille ook netjes hoor, bij mij is het 84 cm!
Mijn taille is goed smal, maar buikvet mag iets minder haha. maarja daar werk ik aan dat heeft tijd nodig buikvet is altijd hardnekkig
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel kilo denken jullie nog dat ik moet afvallen om goed droog te zijn onderste buikspieren zichtbaar en onderbuikvet weg.
Ben nu 70.7. Ik denk zelf nog 4/5kg
 
Borst

Dumbell flys 3keer10 16kg

Bench press 3keer10 75kg

Chest press machine 3keer10

Slow Incline dumbell press 3keer10 22kg













Tricep

Tricep machine rope extension 3keer10

Tricep press machine 3keer10

Overhead tricep rope extension 3keer10











Schouders

Side raises dumbell 3keer10 10kg

Front raises dumbell 3keer10 10kg

Arnold press dumbell standing 3keer10 14kg
 
Laatst bewerkt:
Waarom alles 3 x 10? Varieer een beetje in je sets/reps. Zowel effectiever als leuker
 
En waarom een standaard split schema 6x per week? Ook dat kan effectiever en leuker.
 
En waarom een standaard split schema 6x per week? Ook dat kan effectiever en leuker.
Ik doe nu 5keer per week. Suggesties voor een split van 5 dagen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven