AndroidHealthClinic

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh zo ja ik had de laatste monster gehad rond 18:00 moet meevallen toch dan ben nu aan het studeren.
Zie:

Cafeïne heeft in het lichaam gemiddeld een halveringstijd van 4,9 uur, dus wanneer men de dag om 8.00 uur zou beginnen met acht koppen koffie, dan heeft men om 13.00 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in het bloed, om 18.00 uur nog een hoeveelheid cafeïne gelijkwaardig aan twee koppen en wanneer men gaat (proberen te) slapen is het alsof men net een kop koffie gedronken heeft. Deze afbraaksnelheid verschilt per bevolkingsgroep; bij rokers gaat het afbreken sneller, terwijl bij zwangere vrouwen dit juist veel langer duurt

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt naar om kijk, maar bevorderlijk is het niet. Ik zou iig niet aanraden om als je om bijvoorbeeld om 20:00 gaat trainen om dan nog pre-workout te pakken om je training te verbeteren. Want je training zal misschien wel beter gaan, maar je herstel lijdt er dan weer onder :p
 
Zie:



Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt naar om kijk, maar bevorderlijk is het niet. Ik zou iig niet aanraden om als je om bijvoorbeeld om 20:00 gaat trainen om dan nog pre-workout te pakken om je training te verbeteren. Want je training zal misschien wel beter gaan, maar je herstel lijdt er dan weer onder :p
En slechter herstellen => slechtere trainingen -> meer pre-wo
 
Zie:



Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt naar om kijk, maar bevorderlijk is het niet. Ik zou iig niet aanraden om als je om bijvoorbeeld om 20:00 gaat trainen om dan nog pre-workout te pakken om je training te verbeteren. Want je training zal misschien wel beter gaan, maar je herstel lijdt er dan weer onder :p
Ik slaap om 23:00 vandaag of later dus wel mooi gepland is het precies uitgewerkt
 
Monster bevat alleen wel 30mg caffeine per 100ml, 1 bak koffie bevat ongeveer 50mg caffeine. 1 blik monster staat dus gelijk aan ongeveer 3 bakken koffie. (Maakt het niet minder lekker door 🙂)
 
Monster bevat alleen wel 30mg caffeine per 100ml, 1 bak koffie bevat ongeveer 50mg caffeine. 1 blik monster staat dus gelijk aan ongeveer 3 bakken koffie. (Maakt het niet minder lekker door 🙂)
Heerlijk caffeine
 
Onit Doelt meer op het feit dat je minder REM slaap hebt met cafeïne zo laat te drinken en dus indirect minder goed herstelt a.k.a minder gains. (correct me if I'm wrong)
Dat is voor het eerst dat ik hiervan hoor. Ga dat eens een weekje vergelijken met mijn fitbit als ik na de middag dan geen koffie meer drink.
 
Dat is voor het eerst dat ik hiervan hoor. Ga dat eens een weekje vergelijken met mijn fitbit als ik na de middag dan geen koffie meer drink.
Alcohol,nicotine en wiet hebben o.a. ook invloed op REM slaap. Ook al lijk je na een glas alcohol of dikke joint beter te slapen (voornamelijk inslapen).
 
Alcohol verpest sowieso je gains keihard, maarja, je moet ook nog een beetje leven eeey
 
Alcohol verpest sowieso je gains keihard, maarja, je moet ook nog een beetje leven eeey
Alcohol is zo slecht kun je beter drugs doen af en toe
 
Alcohol is zo slecht kun je beter drugs doen af en toe
Alle hallucinatie drugs imo sowieso boven alcohol aangezien die shit niet met je spieren fucked
Maarja alcohol is wel leuk op z'n tijd, en om nu elk weekend aan de 2CB te gaan is ook weer zo wat :o
 
Alle hallucinatie drugs imo sowieso boven alcohol aangezien die shit niet met je spieren fucked
Maarja alcohol is wel leuk op z'n tijd, en om nu elk weekend aan de 2CB te gaan is ook weer zo wat :o
Haha dat moet je zeker niet elk weekend doen dan heb je het nog niet eens over acid
 
Mijn voorkeur gaat naar speed.
Als je op het strand feest en nog aan het cutten bent.
Mooi meegenomen!
 
drugs_are_bad_mkay.jpeg
 
Back bicep achterkant schouders

Pull ups 3x10

Dumbell curl 14kg 3x10

Latt pulldown 1x15 2x12 45

Rear delt dumbell raises 3x12 8kg

Straight arm pulldown 3x12 25

Rope cable curl 4x8 25

Barbell rows 4x8 laag gewicht omdat ik deze nooit doe eerst vorm goed doen
 
Leg day op power vandaag zat wat hoger in kcal vandaag dat doe ik 1keer per week (2448)


5x5 squat 95kg

Leg press 5x5 240kg

Leg extension 3x10 40

Stiff leg barbell deadlift 4x8 60kg

3x10 standing leg curl machine 40
 
Beste topic kijkers zouden jullie willen stemmen op de poll hierboven ben benieuwd:)
 
Beste topic kijkers zouden jullie willen stemmen op de poll hierboven ben benieuwd:)
Boeit me eigenlijk niet zo. Je hebt de beste leeftijd nu om veel spiermassa aan te maken in korte tijd, en dit droog worden zet daar weer een rem op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven