MuscleMeat

Cut 7-8

Bezoekers in dit topic

Hoe cut jij momenteel dan bro?

Tren is echt heerlijk jammer dat ik niet kaal wil worden, verloor toch best wat haar erop

Ik dieet nu niet meer, begin maandag weer met dieeten en fatsoenlijk trainen, heb iets langer als 2 wkn geleden een operatie gehad (kan je lezen in log).

Ik ga op 3200calorieen dieeten, redelijk high in carbs rond de 380-400gr en 220gr proteins.

Ik zit nu weer 3 dagen op;
100mg tren ace ed,
1gr bold
heb nog wat test e in mn bloed dus ga dit week geen test zetten, vanaf volgend week 50mg test p eod.


Ik heb nog geen extra haaruitval gemerkt, als ik met mn handen door mn haren ga, heb ik ongv 3-5 haartjes in mn hand maar niet altijd. Ik ga in iedergeval niet meer zonder tren blasten.
 
Ik dieet nu niet meer, begin maandag weer met dieeten en fatsoenlijk trainen, heb iets langer als 2 wkn geleden een operatie gehad (kan je lezen in log).

Ik ga op 3200calorieen dieeten, redelijk high in carbs rond de 380-400gr en 220gr proteins.

Ik zit nu weer 3 dagen op;
100mg tren ace ed,
1gr bold
heb nog wat test e in mn bloed dus ga dit week geen test zetten, vanaf volgend week 50mg test p eod.


Ik heb nog geen extra haaruitval gemerkt, als ik met mn handen door mn haren ga, heb ik ongv 3-5 haartjes in mn hand maar niet altijd. Ik ga in iedergeval niet meer zonder tren blasten.

Dat had ik ook, je moet het zo zien. Ga je ooit off?

Het ishet niet waar om snelle rkaal te worden want zodra je stopt met gear is je look helemaal weg, niet dat je alle spiermassa verlies maar je begrijpt wat ik bedoel
 
Dat had ik ook, je moet het zo zien. Ga je ooit off?

Het ishet niet waar om snelle rkaal te worden want zodra je stopt met gear is je look helemaal weg, niet dat je alle spiermassa verlies maar je begrijpt wat ik bedoel

Ik zal zeker ooit off gaan, maar heb nu nog geen plannen om off te gaan. Tenzij ik erg ziek word of dergelijke zie ik niet in waarom ik binnen een korte periode off zou moeten.

mijn familie, hele goeie vrienden, vriendin en mn huisarts weten allen van mijn gebruik en iedereen is er oke mee.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt, heb 10wkn op tren mast gezeten, beide op 100mg ed. Toen ik ging cruise was mijn tren look weg en de hardheid die mast je geeft ook, is indd zonde maarja na je cruise is die zo weer terug hahah:rolleyes:
 
Ik zal zeker ooit off gaan, maar heb nu nog geen plannen om off te gaan. Tenzij ik erg ziek word of dergelijke zie ik niet in waarom ik binnen een korte periode off zou moeten.

mijn familie, hele goeie vrienden, vriendin en mn huisarts weten allen van mijn gebruik en iedereen is er oke mee.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt, heb 10wkn op tren mast gezeten, beide op 100mg ed. Toen ik ging cruise was mijn tren look weg en de hardheid die mast je geeft ook, is indd zonde maarja na je cruise is die zo weer terug hahah:rolleyes:


Inderdaad als je blast en cruised geen prob maar als je off gaat is het het niet waard mast wil ik nooit nemen dat is echt tijdelijk net als winstrol.

In EQ, primo, npp geloof ik wel in dat het je echt gains geeft wat je kan behouden. Tenzijn je 1.80 bent en 100 kg droog:)
 
Inderdaad als je blast en cruised geen prob maar als je off gaat is het het niet waard mast wil ik nooit nemen dat is echt tijdelijk net als winstrol.

In EQ, primo, npp geloof ik wel in dat het je echt gains geeft wat je kan behouden. Tenzijn je 1.80 bent en 100 kg droog:)

hnnngg om heel eerlijk te zijn, vind IK eq niets.. Het is dat ik nog super veel vials ervan heb maar anders was ik erlang mee gestopt. Ik kreeg na week 6-7 rondere schouders maar mijn libido was helemaal weg. En wanneer mijn EQ op is ga ik em even niet meer nemen denkik,

al vind ik deze kuur ook wel lekker;
100mg tren ace ed
100mg mast prop ed
1gr bold
50mg test prop eod.

Met winny geen ervaring, wel anavar van rood/wit gehad was wel lekker als pre workout maar verder niet echt waard. Primo en npp geen ervaring mee .

Mast ga je enorm veel plezier aan beleven als je droog genoeg bent, dat kan ik je vertellen.
 
hnnngg om heel eerlijk te zijn, vind IK eq niets.. Het is dat ik nog super veel vials ervan heb maar anders was ik erlang mee gestopt. Ik kreeg na week 6-7 rondere schouders maar mijn libido was helemaal weg. En wanneer mijn EQ op is ga ik em even niet meer nemen denkik,

al vind ik deze kuur ook wel lekker;
100mg tren ace ed
100mg mast prop ed
1gr bold
50mg test prop eod.

Met winny geen ervaring, wel anavar van rood/wit gehad was wel lekker als pre workout maar verder niet echt waard. Primo en npp geen ervaring mee .

Mast ga je enorm veel plezier aan beleven als je droog genoeg bent, dat kan ik je vertellen.

Ik wil wel Primo doen, de olskool bodybuilders waren allemaal op primo.. het was arnold zijn favorite steriod als ik het mag geloven.

Maar ik weet niet en zal geen namen noemen hoe puur de UG labs met primo zijn, tren is goedkoper en toch evenduur als primo
 
Ik wil wel Primo doen, de olskool bodybuilders waren allemaal op primo.. het was arnold zijn favorite steriod als ik het mag geloven.

Maar ik weet niet en zal geen namen noemen hoe puur de UG labs met primo zijn, tren is goedkoper en toch evenduur als primo

Goeie primo is indd moeilijk om aan te komen, er was me wel een tijd geleden primo aangeboden maar de prijs was toen dubbele van tren ongv.

Ik hou t liever bij tren, primo kost me teveel om goed te doseren samen met de andere compounds.
 
Wil Primo uit Turkije halen maar als je je al bedenkt dat 1 ampul 9 euro kost dan ben je wel HEEL duur uit...
 
Wil Primo uit Turkije halen maar als je je al bedenkt dat 1 ampul 9 euro kost dan ben je wel HEEL duur uit...

2 jaar terug was de prijs bij meerdere apotheken €3.20 per ampul hoor. Was ook enige aas die ze daar hadden. Was in bodrum
 
15 Mei 2015

Vandaag Chest , triceps, abs en 30 min low intensity cardio gedaan.
Weet de namen van de oefeningen niet uit mijn hoofd maar kracht van bench was afgenomen.

Voeding
100 gram havermout
2 scoops whey delicious
425 gram kipfilet
2 kg kwark
3 appels



Zou ongeveer uitkomen op 2200 cals
 
Vandaag Rug + Biceps gedaan en 25 min cardio

Voeding even veranderd :

* 50 gram havermout + 1 scoop whey
* 50 gram havermout + 2 scoops whey
* 250 gram kipfilet + broccoli
* 250 gram kipfilet * broccoli
* 500 gram magere kwark + 3 eiwit + 50 gram havermout + scoop whey
* 50 gram havermout + scoop whey


2032 calorien, 249 gram protein, 171 gram koolhydraten en 37 gram vet
 
hoe gaat het tot nog toe alles nog naar de zin?
 
hoe gaat het tot nog toe alles nog naar de zin?


Jah, alleen merk ik dat ik kracht verlies, waarschijnlijk door de T3

Verder eet ik ook weinig dus in principe zou ik snel o.a abs moeten zien maar zie nog totaal niks.
Ga me zaterdag even bodyfat meten en mn gewicht
 
je zal toch denken dat de gear naast je t3 wel zorgt voor krachtbehoud? maar zolang het dan maar zorgt voor spierbehoud is het goed.

Benieuwd naar je meting en bw.
 
je zal toch denken dat de gear naast je t3 wel zorgt voor krachtbehoud? maar zolang het dan maar zorgt voor spierbehoud is het goed.

Benieuwd naar je meting en bw.

Zelfs op 1 gram tren ace en t3 had ik geen kracht , t3 is een heel naar medicijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 g kipfilet met broccoli en ketchup
 
Jah, alleen merk ik dat ik kracht verlies, waarschijnlijk door de T3 Verder eet ik ook weinig dus in principe zu ik snel o.a abs moeten zien maar zie nog totaal niks. Ga me zaterdag even bodyfat meten en mn gewicht
Miscshien eens compounds pakken ipv de hele dag aan die kabels hangen.
 
Oke, heb het je t nog nooit zien doen vandaar.

Ik ga niet bij een pauper gym waar de squatrek bijna altijd bezet is gaan squatten :roflol:

Kwam omdat mijn gym om 2 uur gesloten is en ik pas 1 uur wakker werd.


Squat en DL zijn pas zeker goed om je totale energieverbruik te verhogen maar T3 maakt je wel heel erg moe.


Wanneer ga jij weer in je blast?
 
Back
Naar boven