MuscleMeat

Cut 7-8

Bezoekers in dit topic

Waarom flikker je t3 er niet uit?
 
Waarom flikker je t3 er niet uit?

Omdat ik laag in cals zit en mijn metabolisme hoog wil houden, tijdelijke krachtafname boeit me niet zo zeer.
 
Ik ga niet bij een pauper gym waar de squatrek bijna altijd bezet is gaan squatten :roflol: Kwam omdat mijn gym om 2 uur gesloten is en ik pas 1 uur wakker werd. Squat en DL zijn pas zeker goed om je totale energieverbruik te verhogen maar T3 maakt je wel heel erg moe. Wanneer ga jij weer in je blast?
Heb zelf geen ervaring met t3, dus dat zouik niet weten.

En het aanbod om samen een keer te squaten/ deadliften staat ook nogsteeds.


Qua blasten weet ik nog niet, ik “cruise” momenteel op 500mg en dat bevalt me zeer goed. Bloedwerk/druk is op het moment goed, dus ik blijf hier de zomer nog wel ff opzitten om een paar cycles Wendler 531 eruit te gooien. Daarna ga ik weer blasten.
 
Heb zelf geen ervaring met t3, dus dat zouik niet weten.

En het aanbod om samen een keer te squaten/ deadliften staat ook nogsteeds.


Qua blasten weet ik nog niet, ik “cruise” momenteel op 500mg en dat bevalt me zeer goed. Bloedwerk/druk is op het moment goed, dus ik blijf hier de zomer nog wel ff opzitten om een paar cycles Wendler 531 eruit te gooien. Daarna ga ik weer blasten.

Je mag met me mee naar de nieuwe gym als je wilt ;)
 
Hoe jij omgaat met voeding vind ik niet kuurwaardig.. elke avond binge je zowat.. en dit maak je dan goed door jezelf de dag erop extra uit te hongeren om vervolgens dezelfde avond weer te binge..
Waar ben jij mee bezig joh bij je laatste berekening zijn je vetten ook veelste laag en je voeding is zo slecht.. echt.. wat doe jij hier?
 
Hoe jij omgaat met voeding vind ik niet kuurwaardig.. elke avond binge je zowat.. en dit maak je dan goed door jezelf de dag erop extra uit te hongeren om vervolgens dezelfde avond weer te binge..
Waar ben jij mee bezig joh bij je laatste berekening zijn je vetten ook veelste laag en je voeding is zo slecht.. echt.. wat doe jij hier?

Post je fysiek maar eens kijken hoe kuurwaardig jij bent.

Waar zie je mij bingen? Laatste keer dat ik dat deed is 2 weken terug.
En wie ben jij om te zeggen of mn vet of voeding slecht is? Als ik 2000 cals wil eten dan eet ik 2000 cals.
Ik ken mensen die 1500 cals aten tijdens een kuur en binnen no time shredded werden en die er waarschijnlijk 10x beter uitzien dan jij.


Jij kan niet eens normaal aas uit je vial halen gozer :roflol: wat een topics ook die je aanmaakt

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

18 Mei 2015

Schouders en traps gedaan

Voeding van vandaag 2200-2300 cals.
Ben in paar weken 5 kg afgevallen. Zaterdag ga ik mijn bodyfat meten, als alles goed gaat kan ik begin juni al cleanbulken
 
Back
Naar boven