XXL Nutrition

Cut, Cut, Cut

Bezoekers in dit topic

Akajeroen

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 jun 2011
Berichten
415
Waardering
13
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB'ersNa een lange tijd gebulkt te hebben (7 maanden) heb ik besloten om voor het eerst te gaan cutten. Ik wil hiermee vet verbranden en zo min mogelijk spierverlies.Naast de fitness ben ik ook een actief voetballer, en ik kan natuurlijk dus niet als een Jay Cutler over het veld gaan lopen.hieronder mijn schema en ik zou graag jullie meningen erover hebben.Ik begon hier ongeveer 3 weken geleden mee met 97kg - 14%nu sta ik op ongeveer 95kg - 11%

Gr:)
 

Bijlagen

  • Voedingsschema cut.xlsx
    20,5 KB · Weergaven: 98
Denk je niet dat wanneer je de hele dag kip eet het je strot uit gaat komen?
Waarom probeer je niet wat meer te variëren?
 
Vind ik best meevallen doe het nu al 3 weken en ben het nog steeds niet zat.. en het is gewoon makkelijk mee te nemen, avond van te voren bakken, in stukken snijden en in aluminium folie en klaar ben je.

Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waarmee ik moet variëren, ik neem af en toe weleens brood mee inplaats van al die kip, maar dat heb ik nog maar 2 keer gedaan in die 3 weken.
 
Zijn mijn eitwitten niet te hoog vergelijken met mijn kh en vetten ?

heb nu ong 2.5kg eiwit per 1kg lichaamsgewicht.
 
Nice voedingsschema, alleen af en toe eet je wat bijvoorbeeld om 10:00 en dan om 10:30 weer. Wat is daar je gedachte achter dan? Ik eet meestal gewoon om de 2 en half uur een kleine maaltijd.
 
Je bedoeld denk ik 22:00 en 22:30 he?

Ik heb een nogal drukke week wat de avonden betreffen, dus het ligt een beetje aan de dag zelf.
Di en Do ben ik vanuit de voetbal pas om 22:00 thuis dan eet ik meestal nog een maaltijd.
ma en wo ben ik rond een uur of 8 al thuis dus dan eet ik al eerder een grote maaltijd dus dan eet ik rond 22:00 meestal iets kleiners.

bedoelde je dit?
 
die kwark van sochtends kan je beter ruilen met iets wat je eet in de avond..

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 14:17 ----------

ben je al wat droger geworden?
 
Ik begon hier ongeveer 3 weken geleden mee met 97kg - 14% nu sta ik op ongeveer 95kg - 11%

Gr:)

Mij is verteld om in de ochtend een bepaald aantal kh te eten en dit in de loop van de dag beetje te minderen dus die kwark lijkt mij eigenlijk niet zo probleem aangezien ik voor de rest geen zuivel neem. :)

maar ik zal t onthouden ;)!
 
snel gegaan in 3 weekjes! hoeveel kcals verbrand je tijdens een cardiosessie?

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 14:28 ----------

maar je zit wel laag in kcals, maar nog geen spierverlies gehad zo te zien?
 
Je bedoeld denk ik 22:00 en 22:30 he?

Ik heb een nogal drukke week wat de avonden betreffen, dus het ligt een beetje aan de dag zelf.
Di en Do ben ik vanuit de voetbal pas om 22:00 thuis dan eet ik meestal nog een maaltijd.
ma en wo ben ik rond een uur of 8 al thuis dus dan eet ik al eerder een grote maaltijd dus dan eet ik rond 22:00 meestal iets kleiners.

bedoelde je dit?

Nee ik bedoelde die van 10:00 en 11:00. Ik doe meestal in 1 x 100 gram dan om 10:00.
 
@supersized

extra cardio doe ik sinds kort op de zaterdagmiddag, klein uurtje,

Een combinatie van roeien, crosstrainer, loopband, en tussendoor buikspieroefeningen.

Heb afgelopen Zondag met de selectie van de voetbal een fittest afgelegd bij ons in de gym.
Hierin zat onder andere het onderdeel roeien 500m

Ik had de snelste tijd met 1 minuut 31, en had het ff opgezocht het wereldrecord volgens mij staat op 1 minuut 14 dus dan vond ik wel netjes :P ik ben van plan elke training te beginnen met een roei-sessie.

voor de rest verbrand ik mijn caloriën tijdens de voetbal..

tot nu toe minimaal spierverlies volgens mij aangezien ik mijn eiwitten lekker hoog hou ;)

gr!

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 14:35 ----------

Nee ik bedoelde die van 10:00 en 11:00. Ik doe meestal in 1 x 100 gram dan om 10:00.

oh dat heb ik gedaan omdat ik doordeweeks op kantoor zit en om in 1 keer zoveel kip naar binnen te douwen heb ik het een beetje verdeeld zodat ik elke keer gewoon kleine beetjes kan eten :)

wanneer mijn stagebeleider even de kamer uit is dan stop ik snel wat onder m'n neus ;)
 
Laatst bewerkt:
more feedback :D?
 
More tipss?
 
Gewoon een mes gebruiken ga het snelst
 
Kansloos...
 
3 kilo in 3 weken ? en met jou VP hmm.. ik denk dat het voornamelijk vocht is maar ja kan er ook naast zitten .Maar als het als zo goed gaat waarom niet nog 3 weken volhouden lager dan 8% wil je toch niet gaan zitten ofwel ?
En hou die Eiwitten lekker hoog en maak je niet druk om de KH
 
3 kilo in 3 weken ? en met jou VP hmm.. ik denk dat het voornamelijk vocht is maar ja kan er ook naast zitten .Maar als het als zo goed gaat waarom niet nog 3 weken volhouden lager dan 8% wil je toch niet gaan zitten ofwel ?
En hou die Eiwitten lekker hoog en maak je niet druk om de KH

yoo, het is denk ik ook wat vocht maar zeker ook vet, heb me schema op advies wat aangepast, ik eet per dag nog een zakje noodles voor de kh's want begin me nu onderhand wel wat slapper te worden en om nu al kurkdroog te staan hoef voor mij nog niet ik werk er liever wat langzamer naartoe. dat is volgens mij ook wel wat gezonder..:)
 
Back
Naar boven