XXL Nutrition

cut cytomel, win en sust? advies welkom

Bezoekers in dit topic

martinnoppert

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
5.643
Waardering
764
Lengte
1m89
Massa
116kg
Vetpercentage
12%
Hey daar,

een mening gevraagd.


Ik heb op mijn verlanglijstje op dit moment staan als klein cutkuurtje:
GP Sust 270 (Sustanon)
GP T3 (Cytomel by GP)
Stanodex 10 (Oral Stanozolol)

nog geen besluit genomen over nakuur.


concrete vraag is dan hoe gaat die wisselwerking mbt cytomel en stanozolol ?
en daarnaast de sust.?
Ga ik dan alleen lean water opbouwen of zal de eiwitafbrekende eigenschap van de cytomel goed teniet worden gedaan en komt er wel lean massa bij??

Ik ga niet echt hoog doseren de cytomel is een zakje met 50tabs a 25mcg
en de stanozolol 100 tabs a10mg

is verdelen op 50 dagen veel te laag of geeft cytomel al effect in zo'n lage dosering? Kan ik wellicht beter verdelen op 25 dagen? Als het systeem al plat ligt met erg lage dosering is die dosering dan nog wel hoog genoeg om boven de natuurlijke waardes uit te komen?

de sust 270 / 10ml die wilde ik 270EW doen. of zal ik die iets hoger gedoseerd nemen? Dus dan bijv 1,5 ml nemen of liever EO5D om de pieken wat constanter te houden.

Ik wil het wel een klein kuurtje houden. Ahoewel 25 dagen dan weer een erg kort kuurtje is natuurlijk.....

Heb zeer weinig ervaring in gebruik dus ik denk zelf wel wat te merken.

Iemand ervaringen met deze mix? Alle advies is welkom.


Ik heb nog even de tijd, wil pas gaan cutten vanaf boven de 120kilo. Zit nu op 118 en gewicht kruipt.....langzaam

alvast bedankt,
groet,
Martin
 
250mg sust/week met 30mg winny/dag zal goed gaan. Zou toch nog een potje stanodex halen.

25mcg is hetgeen je eigen schildklier +- produceerd. Zet het op +50mcg met als max 125mcg.

Eiwit afbrekende eigenschap wordt teniet gedaan door de anabolen.
 
250mg sust/week met 30mg winny/dag zal goed gaan. Zou toch nog een potje stanodex halen.

25mcg is hetgeen je eigen schildklier +- produceerd. Zet het op +50mcg met als max 125mcg.

Eiwit afbrekende eigenschap wordt teniet gedaan door de anabolen.


Dus de cytomel dan op minimaal 25 dagen houden. ivm de nodige dosering van tenminste 50mcg.
optimaal effect van winny oral is dacht ik bij tenminste 8 weken/2 maanden, dus tja een potje erbij dan maar.
verder is't dus goed te doen?

bedankt voor je reply.
 
Laatst bewerkt:
Ja verder is het goed.
 
Back
Naar boven