Fitness Seller

CUT DIEET

Bezoekers in dit topic

Sjoerdsoepstengel

Cool Novice
Lid geworden
11 dec 2015
Berichten
54
Waardering
7
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Hoi beste bodybuilders,

ik zou hier graag op proberen af te vallen, als het niet werkt ga ik lager in m'n kcals. Ik wil niet te agressief cutten. Iemand aanpassingen,opmerkingen?

Mijn gewicht bij de cut is ongeveer 81,82 kg mijn VP is ongeveer 17.5 en lengte 181cm
Ik weet dat het zo niet hard gaat, wat er in, wat er uit? Supplementen???
Wil niet te laag gaan. Probeer echt mijn massa te sparen.....

suplementen:

BCAA,omega-3,multi-vitaminen



in volgorde: kcal,eiwit,vet,koolh


10:00 40 gr brinta

2 stuk ei gebakken

1 boterham bruin

omega-3

multi-vits



100gr appel



voor de training BCAA

trainen



direct na de training BCAA,40 gr whey(XXL NUTRITION)

Banaan

1 snee brood

30 gram pindakaas



1 uur na de training

tomaat,komkommer salade



2 uur na de training 1 boterham met een plak kaas/kipfilet/1 eiwit

omega-3



3 uur na de training bakje wortelen



5 uur na de training

200 gram kip,zalm,tartaar

100 gram zilvervlies rijst

200gr groenten gekookt(brocolli,spinazi,rode bietjes)

olijfolie



tussendoor

1 snee brood met plak kipfilet





voor het slapen gaan:

500 gram kwark(DZH)







KCAL2240

EIWIT176

vet61

koolh 204
 
Basis ziet er prima uit. Succes!
 
Wat is je onderhoud?
Voor je lengte en gewicht + sporten erbij lijkt het me nog wat weinig.
Maar hangt ervan af wat je onderhoud is.
 
Hey,, mijn onderhoud is ongeveer 2480 en daar zit ik dus maar heel lichtjes onder. Mijn totaal gewicht is 81 en mijn lengte 181CM (Helaas niet zoals jij waarschijnlijk dacht, VVM van 81KG! Haha. Dat komt nog wel;)
Ik val erg snel af... Als ik op 2100 kcal zit val ik 4.5 kg per maand af, als ik op 2700 kcal zit kom ik een ander halve kilo per 2 weken aan, een halve kilo pure spier, een kilo vet.. Vooral als ik zo nu en dat wat snack vliegt de spiermassa omhoog(helaas ook het VP..) Lean aankomen kan wel.. Maar dat gaat gewoon langzaam. Dan moet ik op ongeveer 2650 zitten. Je ziet wat een paar KCALS verschil kunnen doen bij mij..
Mag ik je vragen wat jou VP is als vrouw zijnde, en je gewicht? Gewoon benieuwd.

Groetjes
 
Dan heb je in ieder geval al goed bepaald hoe je onderhoud zit! :)

in mijn geval... gewicht te laag en vet% te laag... :(
 
Ik ben dagelijks bezig met mijn vet,gewicht en voeding sinds ik in november met trainen ben begonnen. Ik probeer echter wel alles 10 x dubbel te checken want dit wordt mijn eerste echte cut na een bulk en ik wil geen fouten maken. Ik ga gewoon even 2 weken op dit schema eten en kijken wat het doet, de eerste week verlies je kennelijk sowieso veel kg''s aan vocht. Dus wil ik die nog even niet te serieus nemen. Maar die 2e week is wel belangrijk, aangezien dit erg relaxed cutten is zal ik er denk ik ook niet heel veel verlies mee kunnen draaien(zeker niet omdat mijn VP hoger is... Hoe lager hoe meer massa je verliest toch? Maar als er iemand nog goede tips heeft wbt supplementen,training enzv. graag laten horen, want ik ben liefst goed zuinig met de gewonnen massa.....

@ marina ik juist te hoog in vet en te laag in gewicht :P Ik houd niet zo van het lichaam extreem ripped. Ik vind juist dat fysiek van een bodybuilder in de bulk prachtig. Maar dan moet ik en meer massa pakken, en lager in m'n vet zitten. Zo rond de 14 vind ik erg mooi. Vooral van die echt grote jongens, met armen van boven de 44 cm, damn ik wil dat fysiek so badly.... Ik heb overigens wel bij me zelf gemerkt dat als ik meer troep eet,patat,doner enzv. in combi met supersets en grotere oefeningen(Niet bicep curls enzv.) maar pull-up,bench, en minder dan meer ik ook direct meer spiermassa aanzet als dat ik alles goed train in split, met een ''healthy'' kcal overschot.............
 
Back
Naar boven