XXL Nutrition

Cut eetschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rulee

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2012
Berichten
87
Waardering
0
Lengte
1m79
Vetpercentage
14%
Hoi hoi,


Ik ga per 1 januari cutten.
Heb hiervoor een eetschema gemaakt, maar ik heb me meer gericht op de calorien dan op de carbs.
Ik zal 3x per week gaan sporten en daarnaast wat aan cardio gaan doen.
Zal nu ongeveer op 14% zitten, maar wil een afgetrainde look krijgen.
Nu weet ik dus niet of me dat lukt met dit nieuwe schema.

- edit -

Ben me eens beetje gaan verdiepen en heb lang liggen te puzzelen met een juist schema. Mijn carbs waren steeds te hoog (over 220gram).
Daarnaast kwam ik erachter dat ik op de verkeerde momenten de juiste producten at.
Nu in de bijlage mijn definitieve spreadsheetje.
Gewicht: 75/76 kilo
ongeveer 14/15% VP.
Zal 2x per week proberen te rennen, om mijn conditie op te bouwen en wat cals eraf proberen te snoepen. Daarnaast 1 refeed dagje om te experimenteren.
 

Bijlagen

  • Spreadsheet CEV.xlsx
    12,1 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
ik weet niet wat je vp is maar ga ook eens inlezen over refeed days
 
Ik wou sws 1 dag per week cheaten, heb het een beetje opgezocht en ik zie dus dat dit ongeveer hetzelfde is.
Mijn VP is ongeveer 14% (schatting) zal het volgende week opmeten met een meter.
 
Ja, was toevallig je topic al tegen gekomen. Maar verder buiten deze refeed om...is het wel een beetje en degelijk schema? Trouwens ben sws al van mening als ik cardio ga doen dat ik mijn VP snel omlaag zal gaan (maar moet dus oppassen dat hier niet te veel spiermassa bij zit)
 
ja het ziet er opzich goed uit alleen wat ik het lekkerst vind is dat ik een percentage onder mijn behoefte ga zitten ipv verschil maken door cardio maar dat is persoonlijk dus je moet kijken wat jij het lekkerst vind
 
Ik merk echt dat ik geen conditie meer heb, dus als ik wat fitter Ben voel ik me weer stuk beter haha.
 
dan moet je lekker cardio pakken
 
Heb even alles veranderd, ben van mening dat hij nu wel goed is! :D
 
Back
Naar boven