AndroidHealthClinic

cut en bulk cyclus?

Bezoekers in dit topic

ren3

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
38
Waardering
8
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
gewoon omdat ik nieuwsgierig ben of het gaat werken ja of nee,

4 week lean bulk met daarna 8 week cutperiode , is dit een idee om te doen?
ik ben beZig met een lange cut periode waar ik wel een beetje klaar mee ben dus ik wil nieuwe ideeen opdoen om ergens mee te beginnen. dus vroeg me af of dit te doen is ook omdat ik nog wat moet Zakken in vp wil graag naar de 12 procent maar het cutten lukt me op dit moment niet meer vandaar dat ik met een paar weken bulk en daarna weer cutten,dat het dan wel gaat lukken.
 
Als ik het goed begrijp ben je momenteel aan het cutten? Dan voegen die 4 weken lean bulk heel weinig toe. Je kan beter gewoon door blijven cutten.
 
  • Like
Waarderingen: ren3
wat hierboven zegt. plan anders eens een refeed in of ga een weekje op onderhoud eten...puur voor je metabolisme en je gemoedstoestand. Kun je daarna weer vlammen!
 
  • Like
Waarderingen: ren3
Ben momenteel indd aan het Cutten al een geringe tijd eerlijk gezegd, alleen ben de laatste 3 maand zeg maar vanaf eind maart echt serieus bezig,omdat ik de andere maanden maar wat aankloote en dingen deed wat niet werkte, ik wou wat info inwinnen zeg maar om wat te proberen,! Maar pak togh nog even door met de cut zie voornamelijk weer progressie en dat is weer motiverend om door te gaan, mocht het niet willen dan gaan we naar onderhoud toe ga er vanuit dat dat niet hoeft,! Bedankt voor de berichten!
 
Back
Naar boven