MuscleMeat

Mr B's bad ass gains

Bezoekers in dit topic

Op aanraden van de fysio houd ik mijn calorieën even wat hoger. Valt wel mee: 3500 in plaats van 3100. Maingaining tot mijn overbelaste knieën en kuiten weer okay zijn. Training frequentie gaat ook van 6 keer p week naar 2 of 3 dagen trainen, dan (actieve) rust. Yoga mag dan wel.

Dagelijkse stretch routine voor mijn rug, benen en bekken wordt uitgebreid met kuit en dijbeen rollen en stretchen wanneer nodig.

Ik kan over een paar dagen weer 4 k rennen. Misschien 16 juni weer 10.

Ik ben ongeveer 92 kg en zo lean was ik bijna nooit. Vet % probeer ik niet te schatten. Wil het nog wel wat lager. Zal binnenkort even een foto update doen.

Sporten gaat bijna geheel pijnvrij. Het gaat zo goed dat ik er bijna al mijn tijd en energie in heb gestoken. De laatste paar maandjes zoveel dat ik niet eens goed kon loggen. Maar het heeft dus zijn vruchten afgeworpen. Ik ga hiermee door en na 5 juli effe 2 maanden vakantie houden.
 
Training vandaag:
Superset 1: 3 sets
Incline Bb bench 55 kg x 10
Wide grip T bar row 40 kg x 10

Superset 2, 3 sets
Overhead press 42,5 kg x 10
10 grip Trainende bw pull ups
6 close grip pull ups

Schouder complex met biceps x 3 in deze volgorde:
Standing bicep curls , Face pulls, seated rear delt fly's, standing rear delt fly's, side delt raises, en iets voor mn schouder draai spier.

Abs
Diamond push ups voor tri's

Stretchen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Er kwam een medewerker van de sportschool naar me toe vandaag: "zo de anabolen slaan wel aan of niet?" Haha Irie mon. Rasta only smoke dem ganja. Ik gebruik creatine en proteïne poeder en een beetje pre workout (okay, misschien best vaak verschillende pre workouts, maar gewoon beta alanine enzo). Train dus compleet natty.

Afgelopen tijd vaker dat soort opmerkingen gekregen. Heeft iemand een idee hoe dat komt? Ik ben niet extreem groot, til niet eens zoveel (190 kg max DL), maar train ongeveer 2 of 3 dagen en dan een dag niet, etc.. Dus ik train best vaak.

Training vandaag:
Deadlift:
Extreem uitgebreide WUP

127,5 x 6
127,5 x 6
127,5 x 11

4,8 km hardlopen

uitgebreid stretchen
 
Geen idee. Msn is het gemiddelde niveau in die gym best laag waardoor jij opvalt?
 
Training gisteren, push:

Bb bench:
6 x 70
6 x 70
7 x 70

(Strict) overheadpress
3x 7x 45

2 supersets Db bench 6 x 25 kg met 1 arm cable crossover x 10
8 x cable flly

Superset x 3
-Facepulls 12 x 15 kg
8 kg Rear delt db fly's, zittend, dan staand tot falen
-side delt raises 8 kg tot falen

Abs 2x gravity boots 12 x 9 kg
2 sets Pullovers
 
Extreme inflatie = cheap ass whey in fancy whey pot.
20220615_125705.jpg
 
Foodprep! Carrotcake en 2 kg chicken fingers naar dit recept met wat meer kruiden, olijfolie en zelfgemaakte paneermeel:
20220615_144928.jpg
 
Lekker kleien met kip :D Handig om een aantal porties in de vriezer te hebben idd :thumb:
 
Vandaag 10K hard gelopen. Ik voelde de laatste keren een beetje zwaar. Ben nu dan ook 93 kg. Maar na de strand training vorige week zaterdag en uitgebreid herstel vloog ik aardig door deze hitte vandaag.

Totdat ik kneiter hard ging sprinten, daarna ging ik kapot, maar als ik op adem kwam toch weer sprinten, etc. Heb de 2 dagen hiervoor super veel carbs en 300 kcal extra gegeten, vandaag ook. Dat hielp een hoop. Dit vond ik wel mooie macro's:
Screenshot_20220616-234814_FatSecret.jpg
 
Ik ben aan het stoppen met Kratom. -Kratom is een plant die een klein beetje tussen koffie en opium in zit, maar dan niet zo heftig als opium-. Dat is nog best zwaar terwijl ik gewoon elke dag nog zenuwpijn heb. Maar het kost me teveel geld en ik voel me er niet lekker door. Van t weekend heb ik het niet meer in huis.
 
Pull workout vandaag:

Pull ups
8 x bw + 2,5 kg
5 x 104 kg (incl bw)
1 x 122 kg

Gorilla rows
9 x 45kg x 3 per kant.
16 x p kant 45 kg cheatend

Superset:
EZ bar wide grip slow curls
29,5 kg x 7 x 3
7 xEZ bar skull crushers naar 7x close grip bench press met diezelfde EZ 29,5 kg

Close grip cable rows
80kg x 8
80kg x 8
75 x 8

Superset:
Cable bycep curls
2 x 10 x 25kg
Rope trycep extension
2 x 10 x 20 kg
Laatste set = dropset
 
Laatst bewerkt:
Training gisteren, eerste keer wakeboarden:

2 x keihard op mijn bek (bodyweight)
1 x snoeihard op mn ballen
1 x mijn keuzes overdenken
2 x beetje op mn bek

10 x staan. (en dan steeds wat minder hard op mn bek)

Was vet cool.

PS. Wou dat ik nu wel 10 jaar aan PED's zat en mijn testikels gekrompen waren tot rozijntjes. Als je dat hebt: ga wakeboarden. Als je dat niet hebt: ga wake boarden, maar bescherm wat je hebt 🤪😜
 
Testosteron terror wake up booster! 3 gr Tongkat ali, 2 gr lichte Turkesteron, 0,5 Ashwaganda, 0,2 mucuna pruriens en 30 gram whey in de water.

20220620_100431.jpg


Geen pijnstillende kruiden meer. Alleen nog emancipated manpower!
 
Vandaag legs:

Uitgebreide WUP

Hip thrusts
2 x 10 x 110kg 5 sec. Hold
6 x 110 kg 5 sec Hold

Squats (moest me nog inhouden)
3 x 6 x 80kg slow, paused reps

Achteruit rennen met slee + 90kg
Rustig opgebouwd met gewicht, dan:
4 x 80 meter

Gravity boots abs
2 x 6 x +9kg
2 x 6 bw

Stretchen
 
Ik kan de laatste paar weken de discipline opbrengen om niet tot het naadje te gaan. Nu gaat in één keer mijn gewicht omhoog met 5 kg op ongeveer alle compounds.

Push training ging beter dan gepland:

Bench:
6 x 72,5
6 x 72,5
6 x 72,5

(Strict) overheadpress
3x 6x 46,5

2 supersets Db incline bench 6 x 25 kg slow reps, dan bw dips tot fail, dan 1 arm cable crossover x 10

Megaset schouder parcoursding x 2 (licht vanwege wakeboarden)
-Facepulls 10 x 15 kg
7 kg Rear delt db fly's, zittend, dan staand tot 3 RIR
-side delt raises 7 kg 3 RIR
-rotatorcuff

Tijd over, dus superset x 2, veel herhalingen, raises met db van 7 kg:
Kuiten gestrekt
Kuiten gebogen
Schenen (bw)

Stretchy time
 
Kijk.... dat is een mannen ontbijtje :D
 
Back
Naar boven