Fitness Seller

Cut kuur afsluiten met winny, anavar of MT? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CobyBE

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
1.170
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Goedemorgen broeders van het ijzer!

Ben juist uit men winterbulk en ben van plan om binnenkort kei hard te gaan cutten om deze keer eindelijk die magische 8-10% vet te bereiken (Is voor ons meso's niet zo simpel :p). Daarom heb ik nu al men kcals terug naar onderhoud verlaagt en ga de komende weken (in men cruise) al rustig beginnen met cutten. Daarna ga ik dan men cut blast beginnen en als ik eerder men doelen bereikt zou hebben (wat ik ergens hoop) dan wil ik halverwege overstappen naar een clean bulk.

Maar dus! Normaal was men plan om af te sluiten met winny voor die extra hardheid en wat extra kracht nog maar ik vond MT vorige keer echt zooooo lekker in een korte blast dat ik het nu eens in een cut/clean bulk wil gebruiken :D

MT is een stuk zwaarder op men lever als winstrol neem ik aan en ik ga tijdens de blast zelf al trenbolone gebruiken, daarom dat ik nog twijfel, ook werd ik op MT only echt een asshole eerste klas, weet niet of het dan zo goed is dit te mixen met gewone tren-e :D

Plan tot nu is:

w1-x: Test-e 250ml/week
w1-x: Tren-e 500ml/week
w1-x: Mast-e 500ml/week
w1-x: T3 75mcg/dag
w8-x: Winny 50mg/dag
OF
w8-x: Methyl Tren (inject) 2mg/eod

Voeding:
Nu al beginnen op onderhoud en per week 250 kcals minder gaan en dit zo door doen tijdens de blast

Plan is om KNAL HARD uit de blast te komen op een procent op 8-10%. Met een beetje geluk kan ik halverwege overstappen op een clean bulk voor mss nog wat extra massa te nemen :P Moest ik niet genoeg gedaald zijn in VP dan ga ik gewoon verder met cutten.
 
Goedemorgen broeders van het ijzer! Ben juist uit men winterbulk en ben van plan om binnenkort kei hard te gaan cutten om deze keer eindelijk die magische 8-10% vet te bereiken (Is voor ons meso's niet zo simpel :p). Daarom heb ik nu al men kcals terug naar onderhoud verlaagt en ga de komende weken (in men cruise) al rustig beginnen met cutten. Daarna ga ik dan men cut blast beginnen en als ik eerder men doelen bereikt zou hebben (wat ik ergens hoop) dan wil ik halverwege overstappen naar een clean bulk. Maar dus! Normaal was men plan om af te sluiten met winny voor die extra hardheid en wat extra kracht nog maar ik vond MT vorige keer echt zooooo lekker in een korte blast dat ik het nu eens in een cut/clean bulk wil gebruiken :D MT is een stuk zwaarder op men lever als winstrol neem ik aan en ik ga tijdens de blast zelf al trenbolone gebruiken, daarom dat ik nog twijfel, ook werd ik op MT only echt een asshole eerste klas, weet niet of het dan zo goed is dit te mixen met gewone tren-e :D Plan tot nu is: w1-x: Test-e 250ml/week w1-x: Tren-e 500ml/week w1-x: Mast-e 500ml/week w1-x: T3 75mcg/dag w8-x: Winny 50mg/dag OF w8-x: Methyl Tren (inject) 2mg/eod Voeding: Nu al beginnen op onderhoud en per week 250 kcals minder gaan en dit zo door doen tijdens de blast Plan is om KNAL HARD uit de blast te komen op een procent op 8-10%. Met een beetje geluk kan ik halverwege overstappen op een clean bulk voor mss nog wat extra massa te nemen :P Moest ik niet genoeg gedaald zijn in VP dan ga ik gewoon verder met cutten.
250kcal dalen elke week is wel veel vind je niet ?
Neem je t3 bij de tren?
 
Goedemorgen broeders van het ijzer!

Ben juist uit men winterbulk en ben van plan om binnenkort kei hard te gaan cutten om deze keer eindelijk die magische 8-10% vet te bereiken (Is voor ons meso's niet zo simpel :p). Daarom heb ik nu al men kcals terug naar onderhoud verlaagt en ga de komende weken (in men cruise) al rustig beginnen met cutten. Daarna ga ik dan men cut blast beginnen en als ik eerder men doelen bereikt zou hebben (wat ik ergens hoop) dan wil ik halverwege overstappen naar een clean bulk.

Maar dus! Normaal was men plan om af te sluiten met winny voor die extra hardheid en wat extra kracht nog maar ik vond MT vorige keer echt zooooo lekker in een korte blast dat ik het nu eens in een cut/clean bulk wil gebruiken :D

MT is een stuk zwaarder op men lever als winstrol neem ik aan en ik ga tijdens de blast zelf al trenbolone gebruiken, daarom dat ik nog twijfel, ook werd ik op MT only echt een asshole eerste klas, weet niet of het dan zo goed is dit te mixen met gewone tren-e :D

Plan tot nu is:

w1-x: Test-e 250ml/week
w1-x: Tren-e 500ml/week
w1-x: Mast-e 500ml/week
w1-x: T3 75mcg/dag
w8-x: Winny 50mg/dag
OF
w8-x: Methyl Tren (inject) 2mg/eod

Voeding:
Nu al beginnen op onderhoud en per week 250 kcals minder gaan en dit zo door doen tijdens de blast

Plan is om KNAL HARD uit de blast te komen op een procent op 8-10%. Met een beetje geluk kan ik halverwege overstappen op een clean bulk voor mss nog wat extra massa te nemen :P Moest ik niet genoeg gedaald zijn in VP dan ga ik gewoon verder met cutten.

Ga je na deze blast weer cruisen en dan weer verder of ga je na deze cutblast off? Als je off gaat zou ik de winstrol niet op het laatst pakken i.v.m. cortisol verhaal. Als je daarna weer gaat cruisen kan je de winstrol op 50-80mg pakken de laatste 4 weken. MT zou ik inderdaad niet ook nog eens de laatste 4 weken pakken als je daarvoor al 8-10 weken op tren hebt gezeten.

Verder lekker knalkuurtje succes! :)

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

250kcal dalen elke week is wel veel vind je niet ?
Neem je t3 bij de tren?

w1-x: T3 75mcg/dag :D
 
Ga je na deze blast weer cruisen en dan weer verder of ga je na deze cutblast off? Als je off gaat zou ik de winstrol niet op het laatst pakken i.v.m. cortisol verhaal. Als je daarna weer gaat cruisen kan je de winstrol op 50-80mg pakken de laatste 4 weken. MT zou ik inderdaad niet ook nog eens de laatste 4 weken pakken als je daarvoor al 8-10 weken op tren hebt gezeten. Verder lekker knalkuurtje succes! :) ---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ---------- w1-x: T3 75mcg/dag :D
Het is vroeg :P
 
Ga je na deze blast weer cruisen en dan weer verder of ga je na deze cutblast off? Als je off gaat zou ik de winstrol niet op het laatst pakken i.v.m. cortisol verhaal. Als je daarna weer gaat cruisen kan je de winstrol op 50-80mg pakken de laatste 4 weken. MT zou ik inderdaad niet ook nog eens de laatste 4 weken pakken als je daarvoor al 8-10 weken op tren hebt gezeten.



Verder lekker knalkuurtje succes! :)

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------





w1-x: T3 75mcg/dag :D


Ik ben ook wel benieuwd naar hoe dat zit met Cortisol, als je na winny gaat cruisen.

Ik heb er zelf ook over nagedacht om af te sluiten na winny omdat ik toch ga cruisen.
 
Bedankt voor de feedback jongens! Na deze blast ben ik gewoon van plan om verder te gaan cruisen (ga ik nog wel off eigenlijk? :p) dus denk niet dat cortisol van toepassing op verlies van gains gaat zijn.

Zou persoonlijk liever met MT afsluiten (omdat ik tegen dan met een beetje geluk in een clean bulk zit) aangezien ik weet dat ik daar ook lekkere massa en kracht op kan gainen.

Misschien de keuze maken tussen, als ik blijf cutten dan eindig ik met winny en als ik besluit te clean bulken dan kan ik alsnog de MT nemen?

Edit: Oh en 250kcals te veel om te zakken? Ok, misschien meer 100-150 kcals per week? Wil natuurlijk ook weer niet TE traag cutten haha :D Ik verwacht dat men stofwisseling niet stilvalt op 75mcg/dag :D
 
Bedankt voor de feedback jongens! Na deze blast ben ik gewoon van plan om verder te gaan cruisen (ga ik nog wel off eigenlijk? :p) dus denk niet dat cortisol van toepassing op verlies van gains gaat zijn.

Zou persoonlijk liever met MT afsluiten (omdat ik tegen dan met een beetje geluk in een clean bulk zit) aangezien ik weet dat ik daar ook lekkere massa en kracht op kan gainen.

Misschien de keuze maken tussen, als ik blijf cutten dan eindig ik met winny en als ik besluit te clean bulken dan kan ik alsnog de MT nemen?

Edit: Oh en 250kcals te veel om te zakken? Ok, misschien meer 100-150 kcals per week? Wil natuurlijk ook weer niet TE traag cutten haha :D Ik verwacht dat men stofwisseling niet stilvalt op 75mcg/dag :D

je kan em eerst beter op 50 mcg nemen en als je vast zou lopen verhogen
ja zou 150 kcal per week zakken hoeveel % sta je nu?
 
Ja was sowieso van plan om de T3 laag te beginnen, heb me vorige keer half wond gescheten door te snel te uppen haha :P
Hoeveel % ik precies sta weet ik eigenlijk niet, maar ik ga vanavond een VP meting laten doen op de gym. Ik schat 14%, men armen en benen zijn redelijk droog, het zit hoofdzakelijk rond men buik en onderrug. (Aders op delts, biceps en die op de kuit begint ook door te komen :D)
 
MT inject, duidelijk!
 
MT inject, duidelijk!


Ja tuurlijk zeg jij dat, TRENNY ;)

Maar ff serieus: ik vraag mij wel eens af hoe blijvend die verbluffende verandering is door een korte periode MT. Of is dit na 2 weken grotendeels weg bijv?
 
Ja was sowieso van plan om de T3 laag te beginnen, heb me vorige keer half wond gescheten door te snel te uppen haha :P Hoeveel % ik precies sta weet ik eigenlijk niet, maar ik ga vanavond een VP meting laten doen op de gym. Ik schat 14%, men armen en benen zijn redelijk droog, het zit hoofdzakelijk rond men buik en onderrug. (Aders op delts, biceps en die op de kuit begint ook door te komen :D)
Heb ook alle vet op buik ^^ vriend van me heeft t op armen lijken ze wel huge van ^^
 
Gisteren meting laten doen het kwam uit op precies 14%! Goed geschat van mij he! :D

Dat nieuws maakt extra blij want nu ben ik redelijk zeker dat ik deze zomer de 8 of 10% ga aantikken :cool:

Weet iemand of er kuurlogs zijn met gelijkaardige afsluiters? Daarmee bedoel ik dan tren met afsluiter MT of winny natuurlijk :p Ben zelf ook aan't kijken maar als iemand zich wat herinnert please let me know :D Ben benieuwd naar ervaringen
 
Om tussen de 8-10% te komen heb je geen afsluiter nodig hoor.. Test/Tren/T3/HIIT en je moet er gemakkelijk geraken met een carb cycle in 10 weekjes.
 
Thx voor de feedback Punjab! Nu dat ik weet dat ik op 14% sta ben ik dat eigenlijk ook aan het denken, maar misschien toch lekker om nog wat harder uit de blast te komen?
 
Ben wel erg benieuwd naar de MT, dus wellicht eens proberen en logje bijhouden :D?
 
Thx voor de feedback Punjab! Nu dat ik weet dat ik op 14% sta ben ik dat eigenlijk ook aan het denken, maar misschien toch lekker om nog wat harder uit de blast te komen?

Ik denk dat de toevoeging van mast zoals door je voorgesteld daar prima voor zal zorgen :) Orals (dan wel MT) zijn toch weer een extra en andere belasting voor je lichaam. Ik zou het gewoon niet doen.
 
Hmm ja je hebt waarschijnlijk wel gelijk :p Was van plan om de mt inject te gebruiken maarja die's even funest voor je lever als de tabs dus misschien toch maar beter laten.

Ik ga waarschijnlijk wel een log bijhouden dus moest er nog mt of winny bij genomen worden dan zul je daar de resultaten kunnen volgen :p
 
Van welk merk is methyl tren verkrijgbaar eigenlijk? Dan wel oral dan wel inject?

Edit: laat maar. Weet het al :)

Is de inject nu minder schadelijk voor lever of gelijk aan de tabs?
 
Dat zou ik zo direct niet weten eigenlijk, je zou veronderstellen dat de inject minder schadelijk is maar ik geloof dat ze even zwaar voor de lever zijn. Bovendien verkies ik de inject omdat ik met tabs (weliswaar van een ander merk) geen goede ervaringen heb gehad (overpriced, merkte er geen fuck van)
 
Back
Naar boven